Vznete se s orly - Bill Newman

Vznete se s orly - Bill Newman

Anotace: Má srdcovka. Nemohl jsem ji v recenzích vynechat.

Sbírka: Recenze knih

Tuto knihu (dalo by se říci spíše knížečku, jelikož má pouze 70 stran), jsem četl již před lety, když mi ji půjčil jeden známý a už tehdy ve mně zanechala silný dojem. Z knihy jsem si poznamenal několik poznámek a vrátil ji s rozhodnutím si ji koupit. To jsem ovšem nevěděl, že ji budu shánět dlouhých osm let. Ale zadařilo se a já se mohl začíst podruhé a byl jsem až překvapen jak moc poznámek jsem si tehdy udělal a jak moc si pamatuji obsah. Zážitek a dojem byl však ještě silnější.

Autor se nechal inspirovat svými oblíbenými zvířaty, vládci nebes, orly. A na jejich příkladu a způsobu života ukazuje, říká, radí jak pouhým myšlením, změnou rétoriky a celkovým postojem může každý změnit vlastní žití k obrazu svému.

Na 70 stránkách ve 12 kapitolách, jejichž názvy sami o sobě už říkají leccos, se v této knize nachází vše, co každý aspoň jednou potřebuje slyšet, aby si opravdu rozšířil obzory a dovedl se na věci dívat z různých úhlů pohledu. Názvy kapitol jsou: „Z hnízda k dospělosti“, „Vítr pod vašimi křídly“, „Let proti nepříznivému větru“, „Ptáci světla“, „Vidění“, „Zaostřování“, „Stanovování cílů“, „Užívejte života“, „Milostná píseň“, „Žijte jako orli“, „Obnova sil“ a „Pojďte létat“.

Pro mě osobně se tato kniha stala mou kapesní příručkou, ke které se opakovaně vracím. Vřele doporučuji přečíst každému (pokud ji seženete). Věnujete slabé dvě hodinky sami sobě a to za to opravdu stojí.

***

Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 24.05.2020
Přečteno 348x
Tipy 2
Poslední tipující: jenommarie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za tip a připomnělo mi to píseň,
kterou opravdu miluji od MIG 21, zas jsem si jí musela pustit :-D "ST"

https://youtu.be/cw-eIRR4UBY

24.05.2020 14:58:25 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí