Jessabelle 2014 (film)

Jessabelle 2014 (film)

Anotace: Duchařina Jessabelle plná zmatečných scén, více než podprůměrných hereckých výkonů a ohraného námětu pohořela na celé čáře.

A máme tu další plýtvání pásky. Pár týdnu po „Annabelle“ přišel do kin horor, který chtěl zaujmout svým zpracováním otřepaného tématu, ale absolutně nemá co nabídnout, protože nic na tomto snímku není dobré.

Režisér Kevin Greutert je autorem hororové klasiky. Podílel se ve své kariéře na úspěšných hororech, byl střihačem celé „heptalogie“ Saw a poslední dva díly dokonce režíroval. Tento snímek ale vypadá, jakoby potřeboval narychlo něco natočit a sbalit prachy. Nízkorozpočtové horory (v tomto případě 3,5 mil) mají většinou vyděláno rychlostí blesku, i když nestojí za nic.

Hlavní postavou je překvapivě Jessabelle (Sarah Snook), která se po otřesné autonehodě, při které ztratila svého přítele i nenarozené dítě, vrátí do domu, kde vyrůstala. Společné soužití s otcem je jí nepříjemné, navíc bydlí v pokoji po zesnulé matce. Zlom nastává v době, kdy najde pod postelí krabici s videokazetami, které nahrála její matka, a na kterých je podivné vykládání karet a zmatečné blábolení o tom, že v domě existuje další osoba, která tam Jessabelle nechce. Že tahle věta je k nepochopení?! V tomto duchu se nese celý film.

Sledujeme spoustu dříve použitých námětů. Kazety nalezené v krabici připomínají „Zlověstného“ (Sinister, 2012), který je ovšem o dva levely nad touto slátaninou. Dále se setkáváme i s voodoo motivem a otázkou černé rasy, což jsme viděli už v „Klíči“ (The Skeleton Key, 2005), a nechtěných osob v domě je milion, „Prokletí domu slunečnic (The Messengers, 2007)“, „Annabelle (2014),“ „Temnota (Darkness, 2002)“ – prokleté domy jsou prostě všude.

Co je ale snad nejhorší, jsou herci. Je všeobecně známé, že do hororů se obsazují neznámí, nevýrazní, ale svým způsobem hezcí herci, aby bylo aspoň na co koukat. Bohužel tady to byla katastrofa. Na to, že hrají v hororu, byli hodně slabí. I jejich vyděšené výrazy byly nudné. A reakce stylem „Hmm, to muselo být hrozné,“ nebo „Neboj, všechno bude dobrý“ jsou k pláči.

Jessabelle nestojí absolutně za váš drahocenný čas nebo těžce vydělané peníze, které investujete do lístku v kině. To se více vyděsíte, když uvíznete ve výtahu v době, kdy vypnou proud.
Autor Peyka, 22.11.2014
Přečteno 903x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zlaté 80tkové slashery.
Ty nový horrory mi přijdou jakoby na hovno .
Vlastně ne jen horory . ...

23.11.2014 01:54:42 | AlpHaWiRuS

to je pravda :) já osobně horory moc nevyhledávám, protože vim, že v dnešní době natočit horor je to nejjednodušší co může bejt :D ale tenhle mi přišel pod ruku, tak jsem to zkusila a nemá to cenu. :/

23.11.2014 14:54:50 | Peyka

Nejjednodušší ?

Nejjednodušši je natočit porno.

Horror musí mít záporáka zápletku motiv
a hlavně ti lidi musí vypadat autenticky
schválně si zkus před zrcadlem hrát vyděšení ..

Horror není tak jednoduchý žánr jak se na první pohled zdá

23.11.2014 14:57:51 | AlpHaWiRuS

horor není jednoduchý natočit, ale oni si myslí, že je to to nejjednodušší, na čem vydělaj rychlý prachy, a pak to taky vypadá...

24.11.2014 10:21:52 | Peyka

Já jsem to zkoušela :-)...natáčeli jsme krátkej hororovej film ;-) není to sranda...

24.11.2014 10:20:36 | Peyka

Máš to někde na youtubu ?
to by mohlo byt zajimavý mám rád amaterský kousky

24.11.2014 11:07:43 | AlpHaWiRuS

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí