Kondomy pro Batmana

Kondomy pro Batmana

Anotace: Příběh, jak turecké město Batman (ne)získalo nekonečnou zásobu kondomů...

 

 

Několik let zpátky seděl marketingový tým firmy Durex, jedné společnosti prodávající kondomy, v konferenčním sále. Po hodinách skupinového brainstormingu přišli s geniálním nápadem – SOS kondomy. Zákazník si za pomocí svého mobilu či počítače mohl objednat kondom až k sobě domů, právě ve chvílích, kdy to nejvíce potřebuje. Úžasné! Pomyslel si marketingový tým, co se může pokazit?

Aby svou kampaň odstartovali, založili internetovou anketu. Lidé mohli volit, které město se stane prvním centrem služby SOS kondomy. Durex nabídl možnost volit jakékoliv město kdekoliv na světě.

A tady nastaly problémy. Na prvním místě s obrovským náskokem skončilo město na východě Turecka jménem Batman. Batman je velmi konzervativní a silně muslimské město. Na druhém místo skončilo hlavní město Malajsie Kuala Lumpur, hlavní sídlo konkurenční kondomové společnosti Karex.

Durex ztratil po vítězství Batmana odvahu. Stáhly kampaň, marketingový tým uznal porážku, a Batman nikdy nedostal své kondomy.

Případ SOS Condoms však není jedinou marketingovou kampaní s podobným osudem. Například když McDonalds požádal své zákazníky, aby na sociálních sítích sdělili své nejsilnější zážitky z McDonalds restaurací, nebo když měl internet vybírat místo pro koncert Britney Spears a ten ji poslal do školy pro neslyšící děti. Producenti se vymluvili a poslali škole nemalou finanční náhradu.

A tímto zasalutujme všem hrdinům, kteří se dennodenně pouští do hlubin internetu, aby si poctivě udělali srandu z každé marketingové kampaně, a zároveň abychom uctili památku všech kondomů, které Batman nikdy nedostal.

Autor Lars Decidus, 25.02.2020
Přečteno 447x
Tipy 1
Poslední tipující: Lighter
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

https://www.youtube.com/watch?v=UpfxY_KIXu4

25.02.2020 11:57:09 | Lars Decidus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí