Házená

Házená

Anotace: Házená byl muj život, museli jsme ovšem skončit, toto byl náš poslední turnaj..

Bylo 22.3. a my, holky z protivínské házené jsme se vypravily na nejhezčí turnaj v roce a to je Prague cup. Na tomto turnaji vždy předvádíme obdivuhodné výkony, a tak jsme se moc těšily na další ročník. Předminulý rok jsme zde měly veliký úspěch, skončily jsme těsně před bojem o finále. A protože letos jsme s sebou vezly posilu a to byla hráčka ze Strakonic, doufaly jsme, že předvedeme kvalitní házenou. Tento turnaj je největší v celé ČR, a tak se zápasy hrají v halách po celé Praze. Sešla se zde družstva z různých koutů Světa např. Kanada, Švédsko, Bosna a Hercegovina,Finsko,Norsko… Byl to také náš poslední společný Prague cup, a tak jsme si to chtěly co nejvíce užít..

První den jsme dorazili do Prahy a poté se ubytovali ve škole, kde jsme každý rok. Druhý den jsme vstávali v 7 na snídani a potom začalo naše hledání haly, ve které jsme měly odehrát 3 zápasy. V prvním zápase jsme se střetly s pozdějším vítězem celého turnaje a to se Slávií. Věděli jsme, že tento soupeř je velice kvalitní, každoročně pravidelně tento turnaj vyhrává, ale nezalekly jsme se. Sehrály jsme dobré utkání a jeden čas jsme s nimi prohrávaly jen o jeden gól a mohly jsme vyrovnat. Ale potom jsme prohrály 13:19 . Myslím, že jsme hrály dobře. V dalším zápase na náš čekalo družstvo z Nitry. Věděli jsme, že v tomto zápase nám jde o všechno, a že nesmíme prohrát. Soupeře jsme přehrávaly a vedly jsme o 3 góly. Ale ke konci nám však soupeřky daly góly a my jsme nedaly žádný. Nakonec jsme vyhraný zápas vypustily a prohrály14:16 . Byly jsme zklamané i trenéry to mrzelo, ale nic se nedalo dělat musely jsme hrát dál. Další zápas byl s Eslövs IK II. A zde už jsme si vítězství pohlídaly a vyhrály17:9. První den byl tedy za námi a my jsme stále myslely na zbytečnou prohru, znamenalo to pro nás, že nepostoupíme ze skupiny a naděje na pěkné umístění se rozplynuly. Další den byl na programu jen jeden zápas, před ním jsme si prošli Václavské náměstí a podívali se na velikonoční trhy. Další soupeři se jmenovali Ajax Copenhagen I. Toto utkání bylo trochu dramatické, první půli jsme s nimi uhrály jen remízu, ale v druhém poločase jsme se vzpamatovaly a i přes zákeřné a tvrdé fauly protihráček jsme toto utkání vyhrály15:9 . Večer na nás čekal program na Křižíkově fontáně. Ještě před tím jsme zašli na Matějskou pouť. Křižíkova fontána byla opravdu krásná. Letos zde byla ohnivá show a k tomu hrála hudba a tryskala voda. Nakonec jsme mohli vidět vlajky všech států, co přijeli na tento turnaj. Další den -neděle- jsme měly odehrát poslední utkání na tomto turnaji a to s SV Koweg Görlitz . Soupeře jsme jasně přehrávaly a udržely si vítězství až do konce. Skončilo to 16:4 . Odpoledne bylo na programu utkání házené mužů na Spartě mezi Egyptem a Švýcarskem.

Poslední den přišlo na řadu balení. A pak odjezd domů.
Až na pár modřin se nikomu nic vážnějšího nestalo. Jak již jsem psala, toto byl náš poslední společný Prague cup a myslím, že jsme si ho docela užili. Škoda jen, že jsme nepostoupili, ale tak co se dá dělat. Další turnaj už nás čeká v jiných družstvech s jinými spoluhráčkami. Také bych chtěla poděkovat našim trenérům, že nás na turnaj připravili a odvedli s námi kus práce. Patří jim za to velký dík.Už není co dodat snad jen:,,Házené zdar!“
Autor Mademoiselle S., 31.05.2008
Přečteno 1816x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí