Jak jsem absolvoval...

Jak jsem absolvoval...

Anotace: svou privátní primátní zimní olympiádu...

Jelikož se mezi vánočními svátky a Novým rokem naskytlo velmi příhodné počasí mořské oblohy s oslnivým korábem slunce a bohatou pěnovou pokrývkou
zrealizoval jsem svou každoroční myšlenku sportovní opičí slavnosti…samozřejmě se dá praktikovat v jakoukoliv roční dobu,ale období sněhu a ledových větrů je určitou výzvou vzhledem k větší náročnosti a obtížnosti…na druhou stranu ovšem zase v lecčems příjemnější…minimálně co se týká pádů…
Také si při tom často zavzpomínám na podobné ekvilibristiky či spíše drill z let vojenských ale co je hlavní a důležité,že se při tom sportování pobavím a skvěle si to užívám…abych tedy nechodil jen kolem studené polévky pokusím se popsat alespoň několik disciplín…

například
Korunovaný šplh alias ,,chimp,,…
Lano či tyč z tělocvičen je tady nahrazeno vzrostlým stromem a vzhledem k tomu,že naše zem oplývá mnoha lesy výběr je poměrně jednoduchý…já mám nejraději smrk,ale nepohrdnu ani jedlí či borovičkou…
S korunou* na hlavě…šplhám si hravě…s korunou** v kapse jde mi to hladce…po cestě vzhůru posedím si na vršku…rozjímám a zpívám si s opeřenými kolegy veselou písničku...v korunách stromů dotýkám se nebe…a z výšky dívám se na svět i sebe…
* pokud nejste zrovna královští potomci,stačí si korunku uplést v letním období z voňavých lučních travin,v zimě je to poněkud pichlavější ozdoba…
**může to být samozřejmě i jiný finanční obnos,jsme přece v Evropě že,ale podmínkou! je kovová mince jako zátěž…tu pak po zdolání vrcholu za odměnu odhodíte…

nebo
Křovinolez alias ,,gorilla,,…
Může to být typické křoví z listnáčů/avšak v zimě holé/ nebo zástup mladých jehličnanů...já jakožto pravý hecíř využil nefalšovanou smrčinu,což bylo dost hustý…
Nahustím hustilkou* pneu od Hyundaie**…pouším se polonahý*** houštinou do kraje…tou štiplavou dřevinou,která nemá okraje…nevypustit duši důležité je…přejdete-li bez škrábnutí/což je téměř nemožné/ jste na půl cestě do Ráje….
*postačí i prostá ústa
**není podmínkou,lze využít i jiné typy renomovaných automobilek,též plavecký kruh nebo rukávky,ale ty jsou spíš pro holky…
***pouze pro otrlé námořníky,slabší povahy mají povolen oděv…

třeba
Přeskok plavněnož přes potok* alias ,,baboon,,…
Pro jistotu je dobré mít voděvzdorné hodinky/já mám výhodu nenosím žádné/…taktéž jsou přípustné rybářské či jiné holinky…přeskočit** přejít-pokud umíte chodit po vodě…pozor nepodlézat!***…pokud se nenamočíte bude to v pohodě…
*pokud není nikde poblíž potok,je možno využít vodu stojatou v blízkosti domova bazénkem a ve výjimečných případech lze vodu nahradit dřevem/kládami/,ale malinko to ztrácí půvab a hodně to bolí…
**pokročilejší mohou skákat s pomocí bidla jednotného typu přes dravější říčku níže po proudu…
***to by nebylo fér,protože by jste museli mít svého soukromého krtka nebo vrtnou stanici a to už je cizí pomoc…

také
Sjezd alias ,,howler monkey,,…
Důležité je najít vhodnou dostatečně dlouhou pozvolnou stráň* a mít přibližný jízdní plán…pak stačí nasednout na igelit**/dávat pozor nesmí být protrhlý jinak je to šit/…pokud se rádi točíte je možné jen tak válet sudy…všechno se roztočí starosti zmizí...zaplašíte bludy a zbavíte se dozajista nudy…
*drsné povahy/jako třeba já/ jdou i do riskantnějších variant což je minimálně půlkilometrový příkrý lesní průsek přetnutý několika lesními cestami…
**nejlepší výplní pytle je seno případně sláma,ale může to být i přebytečné šatstvo/stejně už vám bude docela horko i v 10° mrazu/…a samozřejmě můžete použít i jiné prostředky například nádobí /Ti,kdož se rádi stravují v přírodě/…

i
Klikatý běh alias ,,ape,,…
Běží a kličkuje* se mezi stromy více méně vyznačenou trasou…se zátěží** kolem pasu případně v rukou…motáte se krásně mezi stromy,kocháte se a přestanete vnímat škodlivé cizí vjemy…ten kdo má nejrychlejší čas/pokud je vás víc/….běží za odměnu ještě jednou a nese posledního…
*předpokládám,že všichni umí kličkovat
**může to být zátěž živá/někdo z ochotných soutěžících/ a nebo což byl můj případ,protože jsem byl sám,nějaká menší kulatina…a nebo,což je docela nářez výtečně se hodí pařez,který patřičně zvyšuje obtížnost běhu…

a nakonec můj oblíbený ,,Padací most,,….
Stačí najít vhodný pružný stromek…vyručkovat zhruba do tří čtvrtin…a odrazit se od kmene /hlavně se nezapomeňte stále držet rukama,jinak ten dopad bude dost drtivý/…nádherně potom plachtíte z nebes do náruče země…něco podobně adrenalinového je skákání na gumě,ale to je spíš pro jiné vyznavače,já mám rád přírodní zdroje...

Nu a to by stačilo...variant je samozřejmě mnoho,vše záleží jen na Vaší fantazii…přeji všem ať si to užijete nejméně stejně parádně jako já...
Autor enigman, 03.01.2009
Přečteno 1387x
Tipy 16
Poslední tipující: Malá mořská víla, vyskovak.cz, zelená víla, strawbery, Bíša, bejbyyyy, maena, Triffid Kolbe, NikitaNikaT., Mbonita, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

týýjooo...

Ptá se vnuk dědy: "Dědo, neviděl si ty pilulky s nápisem LSD co byly na lince?"
"Ser na pilulky vole. Viděl si toho draka v kuchyni?!?"

Tak takhle nějak :-)
Jdu se svléknout, páč nejsem žádný béčko a triky pro holky taky nepoužiju, přeci jen jsem už vě věku, jdu se ještě mrknout než vyrazím, zda mi nenarostl knír. Zatím dobrý, nic mi brzdit nebude, začnu táhnutím auta k domovu, z uší si dám vlaječky, červený jasně, aby mě každej viděl.. malovat si něco na pozadí se zdá mi fakt nevhodný , ale ještě to zvážím, možná by stačilo si sednout na pár okamžiků na plotýnku, ale žádnout tu nemám..hmm, no nějak to dám a pak si vylezu na nějakej ten smrček, bojím se výšek, nad půl metru neberu a dám si na rameno papouška, ať mám taky společnost...pátek jak malovanej :-)

Jsi šílenec :-)) ale to mě pobavilo..

28.01.2011 15:19:00 | zelená víla

Pan opička hračička...asi to vyzkouším.:-)

02.04.2009 01:28:00 | zvířenka

takhle svádět lidi:-))

03.01.2009 16:06:00 | Mbonita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí