Anaefové - Severní ostrovy a Paní

Anaefové - Severní ostrovy a Paní

Anotace: Fiktivní místo ve fiktivním světě a fiktivní osoba ve fiktivním světě. Nebo ne?

Sbírka: Anaefové - putování

Tak tyhle jména patří čistě k pověstem Putujícího. Ony pověsti praví, že na severu leží relativně rozsáhlé souostroví, kde můžete najít zimu i léto, jaro i podzim najednou. Leží tu prý ledovcové pláně i nekonečné pouště, tropické pralesy, stepi, listnaté i jehličnaté lesy a všechny jiné krajiny, které jste schopní vymyslet. Ostrovy by prý zakresleny na mapě vypadaly malé, když na ně ale vstoupíte, jsou prý prakticky nekonečné.

Potkat zde můžete zvířata dávno vyhynulá, i ta, co jejich doba existence ještě nezačala. Co se týče lidských obyvatel Ostrovů, žije zde Paní. Má zde strážit největší poklad Putujícího. Nikdo ale netuší, jestli to má být například zlato nebo něco plně jiného. Trpaslíci tvrdí, že by mohla uchovávat tajemství nejlepšího zpracovaní rud, Lid přemýšlí jen a jen o drahokamech a podobných věcech, kouzelníci se klaní k možnosti, že zná kouzla, která by jim věčně nezapalovala vousy, ale Anaefové a Elfové se kloní k tomu, že spíše přechovává Moudrost, což má být všechno vědění Putujícího. Pravdu mohou mít všichni, ale taky nikdo.

Nejblíže Paní jsou prý ještě dvě osoby - Marian a Ann. Potom dva psi - Dick a Phil, dva papoušci - Jim a David, sova Euryka a havran Bill. Že tihle všichni nejsou obyčejní, na tom se všichni shodují. Co se týče jejich jmen, je to horší. Někteří tvrdí, že Paní musí pocházet z Montani, jinak by nedala svým blízkým takováto jména. Jiní ale tvrdí, že lid z Montani je moc hloupý na to, aby z něj mohl vyjít někdo takový. Pokud se chcete s někým na Putujícím pohádat, načněte tohle téma. Bude stačit jen chvilinka a už budete v sobě.

Tato pověst se samozřejmě všude různí. Každý národ tam má ještě něco přidaného, ale základ zůstává stejný. Samozřejmě, je to jen pověst, pohádka pro děti. Ovšem na každém šprochu pravdy trochu. Nebo ne?
Autor Alasea, 14.12.2008
Přečteno 598x
Tipy 6
Poslední tipující: Erazene, Bíša, hermiona_black
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A co tedy střeží? :))

19.12.2008 15:12:00 | mašinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí