Doba temna, kapitola IX

Doba temna, kapitola IX

Anotace: Menší rozcvička po ránu nikdy neuškodí...

Sbírka: Doba temna

  Rozednívá se. Náhlé zahvízdání brzd všechny probudilo.

      „Co se děje?“ zeptal se ospalý Yian.

      „Něco jsem viděla,“ zašeptá vyděšená stařenka za volantem.

      „Prosim tě, nic jsi zas neviděla,“ zabručí Hunter. „Jeď dál.“

      Cosi narazilo do auta. Před vozidlem se mihl černý stín.

      „To bude jelen,“ konstatuje Hunter, „jeď dál.“

Bytost se podívala do okna. Dychtivý pohled se zaměřil na tvrdě spícího Darima. Náhlý mocný bojový pokřik projel všemi jako nůž strachu.

      „Ale ne,“ postěžuje si Yian otráveně, „dnes ne. To je mi teda pěkné ráno. Vy zůstanete tady a dohlédnete mi na syna. To jeho chtějí.“

      „Kdo?“

      „Staří známí. Teď mě omluvte, jdu se s nimi pozdravit.“

Yian vezme meč a vystoupí z auta.

      „Ale - “ protestuje žena. Yian ji ignoruje a zabouchne dveře. Oba manželé se posadili. Sledovali Yiana. To, co viděli, je však překvapilo a zmátlo.

      Yian se postavil pár metrů před auto. Rozhlédl se. Všude panuje hrobové ticho. Nikde nikdo není.

      „Já vím, že tu jste!“ zakřičí Yian do prázdna. Ozvěna jeho hlasu se rozléhá po horách.

      „Tak pojďte. Chcete mého syna? Vemte si ho. Ale nejdřív musíte projít přese mě!“

      „Jste paranoidní, Yiane,“ Hunter otevře dveře. „Nechte toho a zalezte zpátky do auta.“

      Opět zaburácel bojový pokřik a do dveří od auta se zabodl šíp.

      „Schovejte se!“ zavelí Yian. Připraví se k boji.

      První žena se vynoří z lesa. S kuráží se vrhne na Yiana. Zaútočí na jeho levé rameno, ale zkušený Yian jenom odskočí a bodne do dívky meč. Jen co padla, vystoupí další bojovnice. Je jich dvanáct, všechny ve zbroji, kterou muž moc dobře zná.

      „Tak vám to minule nestačilo?“ zamžourá do stínů. „Kde je Katia?“

      Místo odpovědi se Yian dočkal útoku na jeho levou ruku. Vztyčí meč a podívá se Valkýře do očí. Kopne ji do břicha. Právě začíná ta pravá akce.

      Otočí se. Chytí dívčinu ruku se zbraní. Uštědří jí ránu do hlavy. Postoupí o pár kroků. Chvíli šermuje s jinou, silnou ženou. Nakonec její útok obloukem odvádí. Probodne ji. Vycítí přítomnost za sebou. Skrčí se. Vyhne se meči. Dává jí pěstí do obličeje. Valkýra se zapotácí. Yian kotoulem do boku obchází dalších několik útoků. Dostává se za mladé dívky. Postupně je zabíjí. Bojovnice se hroutí. Yian se rozhlíží.

      Zezadu ho kdosi chytil. Škrtí ho. Před ním se jiná bojovnice napřahuje s mečem. Je připravena ho zasáhnout do šíje. Yian se hlavičkou dostává ze sevření. Jen tak tak se vyhýbá svištící zbrani, která se zarývá hluboko do ramene Valkýry stojící za ním. Její vražedkyni propichuje dřív, než stačí vyndat meč ze své kamarádky. Yian udělá dalších pět kroků a několik jednoduchých zákroků. Pět bojovnic padá k zemi. Poslední stojí za ním. Yian se otočí. Vyskakuje. Rozmachuje se. Meč se se skřípáním zastavuje.

      Valkýra uvolňuje svou obranu. Otáčí se okolo překvapeného muže. Kope jej do zad. Yian se zarazí o kapotu auta. Rychle se přetočí čelem k útočnici. Na poslední chvíli blokuje její útok. Vstává.

      „Tak tady jsi, Katio,“ povídá. „Co chceš?“

      „To víš přece moc dobře,“ usměje se a zaútočí. „Chci Darima.“

Yian vykryje útok. Pokusí se její obranu prorazit.

      „Jeho nedostaneš.“

Katiin a Yianův meč se potká na jejich hlavami. Válečníci si pohlédli do očí.

      „Omyl, zlatíčko,“usměje se Katia, „už ho skoro máme. Tohle byl jen plán, jak tě od něj dostat.“

      „Cože?!“ překvapený Yian vyvalí oči. Katia ho kopne do břicha. Yian tvrdě dopadá na zem. Dívka na něj vítězně pokládá nohu.

      „Ruce těch nevědomých starců nejsou dost pevné na to, aby Darima před námi uchránily. Tentokrát sis vybral špatně.“

      Z auta se ozval zoufalý ženský výkřik.

      „Měla bys starší respektovat,“ odsekne Yian s bušícím srdcem. „Jsou zkušenější a nenechávají nepříteli zbraň v rukou, když je na zemi.“

Máchne mečem. Sekne Katiu do levého lýtka. Dívka zaskučí. Chytne se za ránu.

      „Ty bastarde!“ vyjekne.

Yian jí podrazí nohy. Odkopne její meč stranou. Postaví se. Rozhlédne se. U dveří auta vidí Valkýru dobývající se dovnitř. Postarší manželský pár na předním sedadle se strachy tiskne k sobě. S hrůzou pozoruje divokou ženu. Yianovi se na okamžik zastaví srdce. Rozběhne se. Bez váhání vrazí Valkýře meč do krku. Čepel projíždí šíjí a vychází na druhé straně hrdla. Yian zbraň vytahuje. Dívka bezvládně padá na zem.

      Hunter se vzpamatoval jako první. Odemyká dveře. Yian ještě vzhlédne k místu, kde by měla být Katia. Ta mrcha utekla. Je stejná jako její sestra. Yian s nezájmem pokrčí rameny a nastoupí do auta.

Autor Klíště, 06.07.2014
Přečteno 312x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí