Ne až tak zamilovaný příběh 3

Ne až tak zamilovaný příběh 3

Kapitola třetí.

První schůzku jsem vynechala, protože jsem dlužila Kat omluvu. Díky bohu s Kat se na sebe neumíme zlobit dlouho. Zašly jsme si na procházku, kde byla pořád nálada mezi náma napjatá. Věděla jsem, že se potřebujeme obě uvolnit, tak jsem navrhla: „Čistě teoreticky, kdybych v kabelce měla jointa trávy. Dal by si někdo se mnou?“ Kat se na mě šibalsky podívala a já už vytahovala jointa i zapalovač. Zkouřily jsme se neskutečně, takže nás po chvíli bolelo břicho z toho neutichajícího smíchu.
„Doprdele musím jít.“ prohlásila kat. Zasekaně jsem na ni koukala, pořádně nevěděla o čem mluví. „Mám rande.“ vyhrkla na mě Kat. Než jsem si uvědomila co říká, byla ta tam. A já se rozhodla se projít v parku poblíž hotelu. Byla jsem tak spálená, že jsem si musela sednout a dát si něco k jídlu, ať ten stav trochu přejde. Po chvíli stav začal ustupovat a já se chtěla vydat na cestu, když v tom se někdo posadil vedle mě. Asi nemusím zmiňovat, kdo to asi byl.

Jeho nálada byla víc než dobrá a tak si se mnou začal povídat, jako kdybych na něj před pár hodiny vůbec nevyštěkla. Byl tak uvolněný, že mi po chvíli lehl na klín. Cítila jsem jak voní, bože jak krásně on vždycky voní. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se užívat si to každou buňkou svého nosu. Jak jsem viděla jak se směje a jak na mě leží chtěla jsem mu ruky zahrabat do vlasů a celýho ho zlíbat. Ale musela jsem se ovládat, a tak jsem ho jen lehce hladila ve vlasech. Čas plynul jako voda, když mu najednou přišla zpráva. Rychle se posadil, jenom tak civěl do mobilu a rychle prohodil: „Promiň musím jít..ehm..rád jsem tě viděl.“ zmizel tak strašně rychle a já jen přemýšlela co se asi děje. Vrtalo mi to hlavou, proto jsem vydedukovala, že vrátit se na pokoj a otevřít si lahvinku mi třeba trochu otevře oči.

Mezitím píšu Kat zprávu „Puso porada?“, chvíli na to přijde zpráva „Tak za hoďku, hoďku a půl jsem jenom tvoje kočičko.“ Dobře, to vydržím a mezitím můžu chvíli pracovat. Do repráčku si pouštím Arianu Grande a zapínám počítač. Sedám na terasu a čekám na Kat zabraná v práci. Najednou slyším kroky po pokoji „To byla nějaká rychlost, to to rande asi nedopadlo co?“, když se otočím, málem mě trefí šlak. Je v mým pokoji. Prostě si sem bez ohlášení přišel.
„Ty si nezamykáš?“ zeptal se se zvednutým obočím. „Nečekala jsem, že by mi někdo cizí lezl do pokoje.“ on se usmál a při sedání vedle mě prohodil „Tak díky bohu, že já cizí nejsem.“ Bylo vidět, že si dal pár panáků své oblíbené whiskey, protože mu to mluvilo tak, jak u něj nebylo zvykem. Zase si udělal pohodlí v mém klíně.

Začal se ptát na věci, který potřebovaly zamyšlení a já si říkala, kde se to v něm bere. Tenhle rozhovor mě fascinoval, ráda přemýšlím do hloubky. V ten moment mi přišel perfektní, jakoby byl stvořenej přímo pro mě. Nikdy jsem necítila takovej pocit, jako když jsem byla s ním.
„Seš tak skvělá Zoe.“ podívá se mi do očí a začne mě líbat. Myslím, že kdyby se ve dveřích neozvalo Katino: „EHM“ tak pokračujeme víc vášnivěji. Ale Kat nás přerušila. Asi to bylo i dobře. Zase bych se nechala unést okamžikem a to nechci.
„Nerada vyrušuju, ale myslela jsem, že potřebuješ pracovat.“ kouká na mě Kat pohledem alá „Zbav se ho- musíme si promluvit.“ Hned chápu co mi chce říct, to by poznal i úplnej debil, a tak se s Nickem rozloučím.
„Úplně jsem zapomněla, že jsem s Kat domluvila focení. Až to dodělám tak se ti ozvu a můžeme zase něco podniknout.“ nervózně se usměju a pramen vlasů si strčím za ucho.
„ To by bylo fajn.“ s pohledem, kterým mi kouká až do duše mi oplatí pohled a sám se vydává ke dveřím. Ještě na mě stihne houknout „Doprovodit nepotřebuju cestu znám.“ oba nás to rozesmálo, jen Kat neví která běží.

„Soráč kočičko nevěděla jsem že budu kazišuk, ale vážně myslíš že je to dobrej nápad? Rada zněla bav se- ne zamiluj se. On je děvkař, vždycky byl a bude. To je známý. A nemyslím si ,že tohle je pro tebe dobrý.“ s takovým lítostivým pohledem na mě Kat asi nikdy nekoukala, ale mě to naštvalo.
„Díky za starost, ale nejsem blbá. Nemaluju si vzdušný zámky a taky kdo tady mluvil o lásce? Ale je to jiný než jsem čekala, to máš pravdu. A když jsme u toho každej se může změnit, i když tvrdíš že ne. Já se změnila.“
„Hele asi to nebudeme řešit, jen ti to teď říkám. Ať mi pak nebrečíš na rameni.“ Jen vyvracím oči a povzdechnu. Úplně mi to promlouvání do duše zkazilo náladu. Natahuju se pro víno a vracím se k práci na počítači abych Kat naznačila, že tohle mě nebere.
„Nechám tě pracovat a najdu si zábavu někde, kde to není jak v krematoriu. Čauko!“ Ano zase mi té naší malé hádky bylo líto, ale nejsem malý děcko aby mě buzerovala.

Plně se věnuji práci, když si uvědomím, že vlastně je v téhle budově člověk, jež by mi tu náladu zvednout mohl. „Vzduch je čistý, jestli nabídka tvé společnosti stále platí, najdeš mě tam, kde jsi mě zanechal :D“ bleskově mi přijde odpověď: „ok, jdu.“ Ti chlapi..bože. Zanedlouho se ozve zaklepání na balkonové dveře, předtím samozřejmě vítězila hysterie v podobě mého polítávání po bytě, vonění, úprava vlasů a prostě všeho.
S klidným hlasem prohodím: „Ahoj, tak si pojď přisednout.“ „Co si dáš? Zavolám na recepci.“ říkám to klidně ale celé tělo mi vibruje nervozitou. Jak si přisedá cítím jak nádherně voní a já mám chuť z něj strhat všechno oblečení. „Dám si panáka whiskey s ledem.“ už vytáčím recepci a objednávám rovnou celou láhev a mimo telefon na něj šeptám „přece se zdržíš ne?“ a mrknu na něj. Jen co donesli naši objednávku. Zase jsme se ponořili do hluboké, veselé konverzace a přitom zlehka popíjeli. A bylo to skvělý. Hodiny plynuly a my si ani neuvědomili, že nám za chvíli začíná akce.
„Hele nevykašleme se na to a nezůstaneme tady? Jen my dva?“ koukne mi do očí a usměje se na mě takovým způsobem, že kdyby mi v ten moment řekl ať skočím z balkónu, tak to udělám. Jsem ním úplně poblouzněná. Místo odpovědi se k němu přiblížím a začnu ho líbat, jeho rty jsou tak jemný a jejich chuť je omračující, kdyby se teď zastavil čas vůbec bych se nezlobila. Čím déle si naše rty vyměňují vzájemné sympatie, tím víc mě naplňuje ten chtíč. Začínám cítit čím dál větší chvění, jak mi tvrdnou bradavky a jak vlhnu víc a víc. Každá buňka vnímá jeho doteky, když se jeho ruce pomalu stěhují na moje ňadra. Když už je ta vášeň k nevydržení, rukou mu začnu rozepínat kalhoty, aby viděl, že mu dávám souhlas. On neváhá a začne mi sundávat triko, chvíli mě líbá ve výstřihu a přitom se mě snaží zbavit podprsenky. Jen co se tomu stane, začne mi sát bradavku přičemž si různě hraje s mými prsy. Vidím jak moc je vzrušený, a tak si s ním začnu hrát. Rukou ho dráždím. Na ten popud jeho prsty vnikají do mě. Celé moje tělo je v sevření, nedočkavé až konečně zasune. „Máš kondom?“ pošeptám mu do ucha. Jo tahle věta je vždycky zabiják toho momentu, ale opatrnosti není nikdy dost no ne? Ale zpátky k tomu co nás všechny zajímá. Najednou se zarazí a jde vidět údiv v jeho výrazu. „Nemám,.“ zhluboka polkne. „Počkej já teda hned donesu, kámoška má velký zásoby.“ jen si odcupitám, po cestě se stihnu i naparfémovat a i s ochranou se vracím.

Ta chvíle už zmizela, proto se do toho musíme dostat znovu. Naše nahá těla se tisknou k sobě, on mě hladí ve vlasech a já ho škrabkám. Naše rty se znovu setkávají, vášnivě se líbáme a naše těla se na sebe tisknou víc a víc. On si na svůj velký ztopořený úd nasazuje kondom a vniká do mě. V ten moment se oba uvolníme. Konečně jsme se dočkali. On postupně zvyšuje intenzitu, přiráží ho čím dál silněji, při každém přiražení se ozve začvachtání a jeho zorničky se rozšíří s myšlenkou toho jak pod ním sténám slastí. Na chvíli přebírám kontrolu já. Posadím ho a sama mu sedám na úd, vlním se mu v klíně a on má krásný přístup k mým ňadrům se kterými si u toho hraje. Cítím, že se blížím k vyvrcholení a tak zrychluji tempo. Už cítím jak se mi stahují všechny svaly, do hlavy nabíhá tlak a já i Nick společně propadáme vyvrcholení.
Sedíme vedle sebe, udýchaní a celí šťastní se jen chichotáme. Nick si sundává kondom, oba se oblékáme. Já už jen do kalhotek a košile a vracíme se k popíjení a klábosení. Je cítit, že se endorfiny vyplavily a oba se nemůžeme přestat smát. Občas si dáme pusu, nebo si sáhne na mé prso, ale je to krásný. Dlouho jsem se takhle necítila. Po překlenutí půlnoci navrhnu Nickovi jestli nechce zůstat. Souhlasně přikývne a já se zvedám. „kam jdeš?“ vyjekne „Do sprchy. Přidáš se?“ koketně na něj zamrkám a vysvlékám se cestou do koupelny. Periferně vidím, že se zvedá a jde za mnou. Já nenápadně beru další kondom a chystám ho do sprchy, kdyby byl náhodou ještě potřeba. Jen co se zapnula ta teplá sprcha a on za mnou přišel. Začal mě líbat na krku a různě mě osahávat po celém mém nahém těle. Prsty mě začal dráždit v rozkroku, než jsem se otočila, nasadila mu kondom a strčila si ho do sebe. Tady už jsem se netlumila a naplno si užívala jeho úd. Po chvíli kdy ho zasouval a zároveň mi klitoris dráždil prsty jsem cítila má podlamující se kolena a vyhekla jsem v orgasmus. On ho ze mě vytáhl, já neváhala a strčila do pusy. Nick se musel rukama opřít o zeď a přitom vydával zvuky slasti. Ucítila jsem ruku co mě pod bradou zvedala vzhůru, chytil mě za ruku, přitiskl ji ke zdi a druhou rukou mě dráždil ve slabinách, dokud neucítil jak jsem pod jeho prsty zvlhla. Zasunul ho do mě a přitom mě stále dráždí a já po chvíli zase vrcholím, on ho tentokrát nevytáhnul, naopak zrychlil tempo a po chvíli vykřikuje taky. Přitiskl svoje čelo k mému „Seš fakt úžasná.“ a dal mi pusu. Potom jsme se už jen umyli, vlezli do županů a ještě na chvíli se vrátili na balkón, kde jsem si pustili film.
Nad ránem nám přišla vhod postel, v objetí jsme usnuli raz dva a probudilo nás až světlo procházející přes okna a Katino „To si ze mně děláš prdel?"

Kat stála nad postelí s rukama v bok, propichoval mě její vražedný pohled.“Balkón.HNED!“ vyhrkla ze sebe tak nasraně, otočila se na podpatku a dupala si to na balkón. Župan zakryl mé nahé tělo a já cupitala za Kat při čemž jsem posílala omluvné pohledy Nickovi. Jenom na mě chápavě kývl a vrátil se ke snaze o spánek.
„Můžeš mi říct co jako děláš?“ vyštěkla na mě jen co jsem zavřela dveře balkónu. „Chceš si zničit život? Akorát si s tebou hraje.“
„Děkuju ti za trapas MAMI! Já zapomněla, že moje občanka není platná když mě tady buzeruješ jako malý děcko!“
„Chceš trapas? JEŠTĚ TADY MŮŽU ŘVÁT NA CELÝ RESORT AŤ KAŽDEJ VÍ JAKÁ SEŠ KRÁVA.“
„Běž doprdele..Konečně jsem zase šťastná, užívám si a je to špatně!!“
„Zoe, ale já to myslím dobře. Budeš akorát v prdeli z takovýho kokota jako je on. Pár dnů se s ním taháš a už nepracuješ, kašleš na akce a když jsme spolu stejně si píšeš s ním.“
„Já to chápu, ale já to takhle chci. Cítím se skvěle. Volná jako dlouho ne a chci si to užít.“
„Fajn. Jdu si pro mimózu a rozdejchat to. Tohle nepřekousnu. Ale odpoledne dáme nákupy a chci slyšet podrobnosti. To že jsem nasraná neznamená že mě to nezajímá.“ Koukám na ni jak odchází a s oddechnutím se zamyšlená zadívám na okolí. Začínám přemýšlet nad tím co říkala a má asi pravdu, ale jak tomu mám odolat? Od mého zamyšlení mě vytrhnou až dveře a v nich Nick s dvěma kávama, které objednal přes recepci.
„Můžu?“ přikývnu a kouknu zpátky na výhled. Podá mi kafe a pohladí mě na zádech „Vše v pořádku?“
„Jo jo, jen jsem se zamyslela. Je tu hezky.“ Chvíli sedíme mlčky, popíjíme kávu a užíváme si krásnýho rána. Jen co dopijeme kafe, ještě na chvíli se k sobě přitulíme.
„Ach, ještě chvilku. Pak se musím chystat na schůzku ať se mě úplně nezděsí“ na můj komentář se pousmál. „i kdyby si přišla v županu, tak z tebe bude každej paf“ mrknul na mě a dal mi pusu. Tím jsme se rozloučili a já měla čas se nachystat na dlouhý den.

Dnem jsem proplouvala jak se dalo, běhala jsem ze schůzky na focení a už jsem se těšila až si k večeru dám sraz s Kat. Celý zbytek týdne jsem pracovala, poflakovala se s Kat a vídala s Nickem. Poslední večer, jsme se z večírku šli s pár dalšími známými projít. Po chvíli mě Nick zatáhl za ruku, zpomalil, pomalu si mě k sobě přitáhl a začal mě líbat. Potom už jsme šli jen my dva. Povídali jsme si a procházeli jsme nádhernou noční uličkou. Vždycky někde zpomalíme, obejmeme se, dáme si pusu. Nepopsatelná romantika obzvlášť, když natrefíte na pouličního zpěváka. Po chvíli se začneme líbat víc vášnivě, přesně tak, že vám naběhne husina a cítíte to známé chvění. „Pojď, půjdeme ke mně, strašně tě chci.“ pošeptal mi do ucha. Chytla jsem ho za ruku a jako puberťáci jsme se vydali k němu na pokoj, kde jsme si užili. Tentokrát jsem se ale vrátila na náš pokoj, jelikož s Kat jsme měly naplánované si poslední večer užít jen my dvě. Kat byla spokojená, protože každý večer skončila s někým novým, já byla poblázněná a šťastná že jsem jela a Kat mi to samozřejmě musela dát sežrat. „Co by si dělala kdyby si mě neměla? Hmm? Kdo říkal že to bude boží?“
„Jo máš pravdu- děkuju puso! Moc jsem si to užila.“ nastavuju skleničku, přiťukneme si a pokračujeme v konverzaci.
Autor Bambi17, 14.11.2023
Přečteno 101x
Tipy 2
Poslední tipující: Ondra
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí