II.

II.

Anotace: Je to pitomost, ale má to pro mně cenu :)

Jednou jsem seděla večer smutně na posteli a přemýšlela, že bych se chtěla stát flegmatikem.Že si všechno moc beru, že nad vším moc přemýšlím.A to mě nebaví.Taky jsem dumala nad tím, jak to udělat.Moje hloubaní obvykle nikam nevede – teď také ne.Sundala jsem si tedy župan a chtěla jsem ho – jako vždycky- poskládat do úhledné hromádky a položit vedle postele na zem.Ale teď jsem si řekla proč? Proč skládat župan, když si ho ráno zase obléknu? Proč být smutná, když můžu být veselá? Tak jsem župánek hodila zmačkaný na zem a s nesmírným pocitem zadostiučinění a pýchy jsem usínala.Bylo to skvělé.
Ale po několika dnech, kdy jsem uplatňovala tento rituál skoro s posvátnou úctou, jsem zjistila, že župan je celý zmačkaný a ušmouraný.No nic, řekla jsem si, tak ho prostě začnu zase skládat.Následující večer jsem opět vytvořila úhlednou hromádku a ulehla do postele.Ležela jsem snad půl hodiny, převracela se ze strany na stranu, došla si dokonce pro skleničku vody… možná to byla náhoda – ale neusnula jsem, dokud jsem nebyla unavená tak, že jsem neudržela víčka otevřená.Asi přikládám takovým věcem přikládám moc velký význam – ale od té doby má župan čestné místo vedle mé postele - zmačkaný a pokrčený a den ode dne je čím dál víc umolousaný.No co?Stal se ze mě flegmatik.
Autor .K.r.i.s.t.y., 02.03.2008
Přečteno 368x
Tipy 7
Poslední tipující: Bíša, Dračičák, Lisa.Ginmi
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I tak se to může...

02.03.2008 23:51:00 | Bíša

Tak ještě ráno stíhat žehlit, to by na mě bylo moc. Naštěstí spím poměrně málo, takže se mi oblečení moc nepomačká :-D , alespoň si to teda myslím.
A ty drobné nerovnosti se vyrovnají za pochodu, žejo kluci :-)

02.03.2008 21:46:00 | Dračičák

Jestli je zmačkané oblečení znakem flegmatika, tak já jsem ukázkový a ani jsem si toho dosud nevšimla. Já to řeším tak, že to ze sebe večer stáhnu podobna mým milovaným hadům a ráno koukám jak z jara, cože si to chci vzít na sebe a, jako už pravidelně, žhavím žehličku :-)))

02.03.2008 16:58:00 | Lisa.Ginmi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí