Únos XXI.

Únos XXI.

Anotace: Malá rvačka...

,,Jestlipak viděl, jak jsme mu rozbili tu kameru?" pomyslela si Anna.
,,To je jednoduchý," opakoval Leny, ,,nebyly to prášky na spaní, jak si myslela Milli, ale látka, která zburcovala váš organismus na nejvyšší otáčky, až musel nadlouho vypnout. Proto jste unavení," vysvětlil s podivným úšklebkem.
,,Tys nás nadrogoval?" zeptala se Mariana.
,,Eeee, jo," odpověděl s ledovým klidem Leny.
,,To snad nemyslíš vážně, ty jeden kreténe!" rozčílila se Milli.
Při jejích slovech se Leny naštval a vytáhl bič.
,,Takhle se mnou mluvit nebudeš," řekl.
,,Budu s tebou mluvit, jak budu chtít!" odsekla mu Milli.
Lenymu to zacukalo v obličeji. Gorily s sebou neměl, v čemž viděl Lukáš šanci. Leny se rozpřáhl, aby Milli, která před ním ani o krok neustoupila, i když v jejím obličeji byl vidět strach, srovnal. Ale v tom se na něj Lukáš vrhl povalil ho na zem. Leny se zatvářil hodně překvapeně. Dostal od Lukáše pár ran do obličeje. Potom ale vytáhl s námahou z kapsy píšťalku s zapískal na ní. Po chvíli přiběhli strážní. Rozdělili je od sebe. Lukáše jeden chytil tak, že se nemohl ani hnout a druhý zatarasil cestu holkám. Nemohly, ale viděly tam.
Leny se pomalu zvedl ze země. Díky Lukášovi mu tekla krev z nosu a trochu i z pusy a začínal se mu rýsovat velký monokl kolem oka. Holkám bylo hned jasné, že to jen tak nenechá. Lukášovi to bylo jasné taky, ale nedal to na sobě znát.
Leny se k Lukášovi pomalu přiblížil.
,,Takže ty si myslíš, že mě můžeš jen tak, bezdůvodně napadnout?!" zakřičel na něj.
,,Žádný bezdůvodně! Chtěl jsi zmlátit Milli bičem! To není normální! Stačilo, cos udělal Anně! Tohle se nemůžeš dovolovat! Copak nemáš svědomí?! Nebo nevíš, že se holky nemlátěj?!" odsekl Lukáš.
,,Ježiš, probudil jsi ve mně svědomí," řekl Leny ironicky a dal Lukášovi pořádnou herdu do břicha.
Kdyby Lukáše nedržela jedna gorila, upadl by na zem.
,,To nemyslíš vážně!"
,,Ty jsi stvůra!"
,,Srabe! necháš si ho držet!"
,,Víš, že jinak bys proti němu nic nezmohl!"
,,Ty idiote! Nech ho!“
To byl jen zlomek z toho, co na Lenyho holky křičely. Snažily se dostat k nim, ale přes strážného to nešlo. A Leny mlátil Lukáše dál.
Autor KikMa, 17.11.2009
Přečteno 205x
Tipy 6
Poslední tipující: Lenullinka, Coriwen, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí