Únos XXII.

Únos XXII.

Anotace: Malé výzvědy ze strany Milli;)

Potom konečně usoudil, že už toho má Lukáš dost. Narovnal si své modré sako, pokynul gorilám, vyšel ven a za sebou a za gorilami zamknul. Lukáše nechali na místě. Chytil se mříží, ale bylo vidět, že se dlouho neudrží. Anna s Milli k němu přiběhly jako první. Chytili ho a pomalu ho dovedli na kupku slámy, kterou sdílel spolu s Annou. Položily ho tam.
,,Už nic nemůžeme dělat. Navrhuju jít si lehnout," řekla posmutněle Hanka.
,,Souhlasím s tebou, ale tohle Lenymu nedaruju," řekla Marietta.
Potichu si popřály dobrou noc a šly si lehnout. Každá byla ponořená do svých myšlenek, ale v podstatě myslely na to samé.
,,Tak co ty a Lukáš?" zeptala se Milli potichu Anny aby to neslyšely ostatní.
Anna se smutně podívala na Lukáše, který se ještě svíjel bolestí.
,,Zjistila jsem, že to není takovej pitomec, za kterýho jsem ho měla," řekla potichu.
Milli se spokojeně usmála.
,,Věděla jsem, že se vy dva dáte jednou dohromady," řekla, popřála Anně dobrou noc a šla si taky lehnout.
Anna si lehla k Lukášovi.
,,Bolí to moc?" zeptala se ho a pomalu a opatrně mu sáhla na břicho.
,,Ne," zalhal Lukáš, ale jakmile se Anna dotkla bolavého místa, zkřivil obličej bolestí.
,,Takže bolí. Teď vím, jak ses cítil ty, když mě Leny zmlátil," řekla potichu a bezděky se podívala na své, ještě celkem čerstvé, rány.
,,Odpovím ti ale to samé, co ty mně. Ty za to nemůžeš. Můžu si za to sám," řekl potichu, ,,nemohl jsem přece dovolit, aby Leny bezdůvodně zmlátil Milli. Nejdřív zmlátí tebe, teď mě a za chvíli nás bude mlátit jen tak, pro srandu,"
,,To je asi pravda. Ale ten monokl jsi mu udělal pěknej," řekla Anna s úsměvem.
,,Díky. Zasloužil si to stejně, jako když jsi ho přede všema tak setřela," řekl se stejným úsměvem.
,,To jo, ale nezanechala jsem na něm takové následky, jako ty," odpověděla.
Podívala se na Lukáše. Chvilku si koukali do očí. Pak se Anna natáhla a políbila ho.
,,Jsi můj hrdina," zašeptala mu.
Ještě se na ohromeného Lukáše s úsměvem podívala, přitiskla se k němu zády a usnula. Lukáš ještě chvíli přemýšlel nad tím, jak je rád, že se vydal Annu hledat a že jsou spolu i za cenu co se děje a kde jsou. Hodně ho mrzely Aniny rány od biče, ale doufal, že kdyby mu je dávala za vinu, neležela by teď vedle něj.

Leny ve své kanceláři zuřil. Měl u nich v cele ještě jednu kameru, kterou neobjevili a tudíž nezničili. U téhle měl taky přehled o celé cele. Viděl všechno. Ale neslyšel. Když je uspali, nestihli tam nainstalovat odposlech, protože se začali probouzet dřív, než předpokládal. Štvalo ho, že neslyší, co Anna říká Lukášovi. Viděl ale jasně, jak Anna Lukáše políbila. To ho naštvalo nejvíc. Zuřil. Ale i přes to, že neslyšel, co si říkají, pochopil, že se jen tak nevzdají. Ještě viděl, jak dal Lukáš Anně ruku kolem pasu, políbil ji na tvář a taky usnul. Leny se rozhodl, že viděl už dost a šel taky spát.
Autor KikMa, 17.11.2009
Přečteno 191x
Tipy 8
Poslední tipující: Lenullinka, Lavinie, Coriwen, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí