Já, Carovič

Já, Carovič

Jmenuji se Vladimir Vladimirovič Putin a jsem prezidentem Ruské federace. Největší zemi na světe a u moci jsem už přes dvacet let. Nejdéle ze všech vůdců v celé Evropě (pozn. autora, rozuměj Putina- pominu-li mého běloruského přítele Lukašenka, který vládne déle- ale řekněme si to upřímně, jen s mojí pomocí, takže se to nepočítá!). Podle ruských historiků a médií už jsem se stal jedním z největších Rusů, hned po boku velikánů jako je Per Veliký, Vladimir Iljič Lenin či Ivan Hrozný. Stejně tak podle ankety Největší Rus jsem se podělil o druhé místo s Puškinem. A žádný stůl není bohužel dostatečně dlouhý, aby zabránil případnému zákeřnému atentátu na mojí velikost, a tak jsem se rozhodl zanechat pro mé životopisce tento krátký, ale stručný zápisek. Po vzoru římského Cesara (potažmo i slovo „car“ vychází ze slova César) a jeho pamětí, jsem se rozhodl nazvat tento zápisek „Zápisek ze speciální operace na Ukrajině“.

Narodil jsem se v říjnu v roce 1952. Druhý velký říjen v dějinách, hned po tom prvním Velkém, kdy započala Velká říjnová socialistická revoluce. V té době, kdy jsem byl ještě na houbách, nabývala moci Sociálně demokratická dělnická strana Ruska, která nakonec vyhrála a založila Sovětský svaz. Já se narodil až po Velké vlastenecké válce, kdy už tatíček národů Stalin skomíral (pozn. autora, rozuměj Putina- mimochodem respektuji Josifa Vissarionoviče Džugašviliho, neboť je jediný, který mě v anketě Největší Rus roku 2017 bohužel porazil). Po něm nastoupil brutální Nikita Sergejevič Chruščov, který nedržel jazyk za zuby a veřejně odsoudil podle mého názoru sympatické, pragmatické praktiky jeho předchůdce (pozn. autora, rozuměj Putina- to by mi snad Dmitrij Medveděv neudělal!). Co rozhodně brutální Nikitu nemělo ani napadnout bylo to, že neměl darovat Krym Ukrajině. Ó jak neruské. Rusové si vždy přeci území zabírali! A já budu pokračovat v této praktické tradici. Bezdůvodně nejsme největší zemí na světě. Odtržení Krymu, tuto geopolitickou katastrofu, stejně tak, jak rozpad Sovětského svazu později, jsem nesl těžce. Ale tuto historickou křivdu s Krymem se mi už podařilo napravit. A podotýkám, že pouze u Krymu nezůstane!

Především, my Rusové si musíme pomáhat. Velkorus musí pomoci mladšímu Bělorusovi, a dokonce i Malorusovi. Starší брат by měl správně nasměrovat svého mladšího братa. O to více, když je v područí fašistů, nacistů či Američanů. A pokud nás prosí o pomoc úplně nejmladší bratříčci z Luhanské a Doněcké lidové republice (téměř ještě batolata), tak jasná pomoc je nasnadě. Nechci ani už vyslovovat jméno této historicky zpropadené (ne)země, protože i to mi připomíná, že nám byla UKROJENA velká země, ale i vážnost.
Však já Vladimír Carovič Putin, dám věci do pořádku ve jménu supervelmoci. Pořádný Ordnung nastolím. Tedy měl jsem na mysli ruský поря́док ve světovém řádu.
Autor MonteChristo, 12.02.2023
Přečteno 125x
Tipy 1
Poslední tipující: Lighter
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké, ale po dosazení jiných jmen a reálií se dá použít pro jakékoliv "velikány" a "velké říše", jak nás učí historie...:-)bohužel historie válek. Čím mocnější, tím výbojnější a namyšlenější ambice.

Ale druhá miska vah jsou všechny "neblahé" okolnosti, které tu situaci umožnují. Svou mocenskou ambicí "silné Rusko" jen ukázalo, jak je ve skutečnosti "slabé" celé mezinárodní společenství a všechny mezinárodní instituce, které byly založeny proto, aby už takováto vyhrocená situace nikdy nenastala. "Je něco shnilého ve státě dánském." Stále pokračující "mocenský střet" neboli trvající válka je toho důkazem.

13.02.2023 10:52:41 | Lighter

Vladimíre, Vladimíre…. Co z tebe bude?

12.02.2023 19:42:39 | Karel Letník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí