Moje malé rozloučení

Moje malé rozloučení

Anotace: Pro vás všechny

Milý literá(t)ci,
dávám si na čas od psaní pauzu, a myslím, že by bylo fajn, kdybyste to věděli. Trochu se totiž bojím, jestli slovem pauza neutíkám od slovíčka konec. Je mi z toho strašně úzko, protože básně a Liter byli strašně dlouho nedílná součást mého života, ale teď se začínám cítit jako podvodník. Nejspíš se tady ještě čas od času objevím, protože to tady nedokážu vymazat ze života, ale myslím, že nová dílka ještě pěkně dlouho nebudou.Teď si trochu protiřečím,že?
Bylo by mi trapné odejít bez rozloučení, ale taky vás nechci unavovat důvody, proč vlastně odcházím.Třeba se jednou vrátím, jako ta stará - nebo nová- Kristy.
Chtěla jsem vám říct, že vás mám všechny strašně moc a moc a moc ráda a strašně moc a moc a moc ráda jsem tady s vámi ty asi dva roky byla.Měla jsem tady díky vám něco jako druhý domov. Dali jste mi spoustu věcí i názorů, a já se teď bojím, kolik jsem vám toho zůstala vlastně dlužná.Už se asi nedoplatím.
Taky se chci omluvit, jestli jsem tady nevědomky (či vědomky) urazila, poškodila, nazlobila nebo jinak otrávila - omlouvám se.
Ještě jednou vám děkuju
Vaše Kristýna

P.S.:Jak to teďka tak čtu, tak to vyznělo trochu pateticky, že?Ale já to tak cítím
Autor .K.r.i.s.t.y., 07.02.2009
Přečteno 508x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Patetické loučení,čtené po čtyřech letech je spíše komickým výstupem.Zcela chápu Tvé pohnutky.Jsem tu krátce,ale již nyní vyšťaven.Pauzu je dobré dělat v okamžiku,kdy člověk cítí,že činnost,kterou dělá,vázne.Jsi ale zde a to je důležité!

26.02.2013 17:49:21 | Bakchus

néééé...

:) poklona a dík za to, čím ses tu prezentovala... počkám si na návrat;
zatím, štěstí s tebou

12.04.2009 23:37:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Tak to v životě chodí.
Trochu škoda, zdálo se, že vyzráváš...

12.02.2009 11:54:00 | La Suneteto

Potřebnou a nezbytnou pauzu potřebujeme všichni a víckrát než jednou :-) Příjemně si odpočiň, věnuj volný čas učení a sama na sobě zapracuj - aktivní odpočinek je to nejlepší co kdy bylo ;-)
No a až se ti začne stýskat, určitě se vrať, budeme čekat!

07.02.2009 14:26:00 | Chancer

Kristy, ať už je Tvůj důvod odchodu, pauzi, či konce jakýkoliv... přeji Ti, ať se Ti dobře daří. Ať máš samé úspěchy, Tvůj život a láska se vydají spránou cestou... ať štěstí je stále na Tvé straně, a když přinde mráček, víš, kde nás hledat... modré stránky Tě tu vždy uvítají a vždycky budou na Tebe myslet v dobrém... Měj se hezky a mnoho sil Ti přeji.

07.02.2009 12:55:00 | NikitaNikaT.

Už se to zlámalo ? nebo to je aktuální stav ?
Jinak dlužná asi určitě nejseš .... a čas ti sám ukáže, jestli psaní je nedílnou součástí tvého života.

07.02.2009 12:54:00 | anti-HERO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí