Nechci tvrdit že Aneta neumí zpívat, to bezesporu umí, ale …

Nechci tvrdit že Aneta neumí zpívat, to bezesporu umí, ale …

Anotace: taková malá kritika

Není tomu zrovna dlouhý čas, co jsem v jedněch tiskovinách četla dlouhý článek o Anetě Langerové a slavné éře Superstar. Nemám nic proti ani jednomu jmenovanému, ale také nejsem vášnivý příznivce. Beru to prostě jako součást mediální reality. Jen mi prostě některé názory, spekulace a články nejdou pod kůži.
Nechci tvrdit že Aneta neumí zpívat, to bezesporu umí, je to hold zpěvačka, ale nemohu se zbavit dojmu, že všichni její soupeři jsou pro kritiky, mediány a ostatní pisálky a posluchače jen horší stranou, která neumí tak dobře zpívat, neboť jejich prosazení v showbyznysu je nevelké, neznělé a pomalé. Opravdu to tak je? Opravdu jsou tak špatní, že se stále nemohou vyhoupnout na špičku vedle Anetky? Nejsem žádný vystudovaný konzervatorista a umělec v oboru zpěvním, ale hudebně hluchá také ne. Stejně jako několik lidí stejného názoru, že Anetka je nejlepší a ostatní tak dobře zpívat jednoduše neumí. Můj upřímný názor na to je, že kdyby bývala vyhrála Šárka, Martina či Sámer, Aneta by dnes nebyla na špičce stejně jako není právě například Martina se Šárkou. Jsou mi jasné spekulace, že Aneta tam je, neboť vyhrála a vyhrává ten nejlepší…Ale vsadím se, ž pro hiphopera není hvězdou stejně jako pro popovou slečinku. Nechci se obracet proti skromné slečně Langerové, chci jen podotknout, že je mi ostatních soutěžících, alespoň těch, co zpívat opravdu dovedou, do kterých se média neustále navážejí za jejich podivnou cestu k hudebnímu nebi, a oproti tomu Anetu vyzvedávají za neskutečné umění … Kdyby však nebylo pomoci kterou si vyhrála, byla by stejně ve světle kritiky jako jsou teď stříbrní a bramborový protizpěváčci. Třeba se mýlím, třeba taky ne, kdo ví, v dnešním kolébajícím se světě publicistiky, kde jeden článek hýbe společností bych se už ničemu nedivila.
Autor mi.lla, 05.06.2007
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nechci se obracet proti skromné slečně Langerové, chci jen podotknout, že je mi ostatních... (dovolil jsem si doplnit)
Tomu se myslím říká autorský záměr. To jak děláš čárky cca na 2 řádky. To je v pořádku. Píšeš podobně jako já ve školních pracích. Zrovna mi to jednu úvahu připomělo, a já byl za ni od kantora pochválen.
Jen mi tam chybí ten závěr, myslím že to bylo asi tak: že je mi ostatních soutěžících, aspoň co se zpěvu týče,... A pak na konci autorského záměru chybí třeba slovo líto. Je tam zkrátka pár teček. Jinak to má formu úvahy a rád se setkám s dalším tvým dílem. Úvaha pěkná!

05.06.2007 12:39:00 | Ekonom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí