Další krok evoluce?

Další krok evoluce?

Anotace: další subjektivní zamyšlení se ...

Muž, který se miluje způsobem, jenž mi vyhovuje, již neejakuluje.

Principem tantry je krom jiného změnit pohlavní akt z roviny plození do posvátné roviny za účelem rozšíření vědomí.

Národy, jenž duchovně vysoce pokročily - vymřely.
Proč asi?

I když z hlediska dějin to mohlo vypadat, že je převálcovaly barbarské kmeny.
Že by prostor pro duše uvězněné dál v samsáře?

Devátý vhled Celestýnského proroctví, krom jiného říká, že lidé v důsledku vědomé evoluce dobrovolně omezí svoji populaci.

Mystifikace nebo opravdu další krok evoluce?
Autor Romana Šamanka Ladyloba, 15.05.2010
Přečteno 480x
Tipy 9
Poslední tipující: Iv, Agniezka, enigman, ewon, Bíša, PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

že bycho už očekavali příchod nového člověka?

30.05.2010 17:10:00 | Agniezka

pamp_elka - raději ti napíšu vzkaz

16.05.2010 22:10:00 | Romana Šamanka Ladyloba

ewon - dinosauři - myslím, že vymrelo dokonce nekolik druhů

národ, kmen etc. je pořád podskupina jedneho druhu ...

takže trochu jako kdybys míchal různé odrůdy hrušek se zeleninou ...

- - -

deváte celestýnské proroctví neříka, že se již nebudou rodit lidi, jen že nás bude míň ...

ale možná je to jen utopie ...

možná taky ne ... když se podaří více duším spojit se svými chybějícími částěmi ... ale to už je zase ovlivněno myšlenkami z jiného bestselleru ...

16.05.2010 22:08:00 | Romana Šamanka Ladyloba

jinak co se tyce ty populace mi to prijde rozumny to nejak omezit (ale jak?)
nicmene si asi myslim blbosti: moje teorie je ze cim min lidi bude tim se budou mit radsi. No je to blabol. Ale asi nebudou vycerpavat tolik zdroje. Co pozoruju a co vlastne nesedi je ze ty bohaty se nemnozej (i kdyz na to maj prostor) a ty chudy se mnozej jako blechy, ale je mozny ze to je dusledek (prezitek) toho, ze 7/9 deti umrelo do dvaceti let na nemoce. no nechal bych to konovi. :-)

15.05.2010 21:12:00 | ewon

ty první tři odstavce mě rozesmáli :-)

a co dynosauři, taky byli duchovně vyspělí a tak opustili planetu?

a celestinské proroctví bych (podle toho co je na wiki) chtel jednou napsat :-) (bestseller)

ale sorry, je to furt stejny, lidi s malym sebevedomim (jako ja) se holt srovnavaj s jinejma :-)

15.05.2010 21:05:00 | ewon

:) Lady, nemýlím-li se, ohledně evoluce /neboli pohybu odněkud někam s cílem, který není předem dán, ale může se měnit a může být touto cestou ovlivňován/, jsme se zde zatím ani neshodli, že existuje...
....I když samozřejmě se najdou /všude/ i ti, kterým je všechno jasné /:) každému trochu jinak - a tož to pak většinou dotyčný jde a předává své *jasno*/

Nemyslím, že bys *to* nutně musela *vytrhnout* za jiné se světovou popupací - myslím, že evropanů se to netýká /samozřejmě je to Tvoje volba a nikoho jiného!/

:) třeba se ještě najde muž, s nímž budeš chtit ty děti/to dítě mít....a třeba ne, kdo ví.

měj se pěkně

15.05.2010 11:52:00 | pamp_elka

Hmm...

15.05.2010 11:40:00 | Bíša

Kdo ví?!

15.05.2010 09:19:00 | PIPSQUEAK

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí