Tah Lukašenkem

Tah Lukašenkem

Anotace: ...

Implozí Běloruského režimu se započne nová epocha, skutečný a pro všechny nečekaně rychlý kolaps samotného Ruska. Běloruská armáda možná dostane rozkaz k útoku na Kyjev, nebo otevření nové fronty na severu Ukrajiny, ale reakcí na něj bude něco docela jiného, znovuzažehnutí domácích nepokojů v naprosto nečekané síle i rozsahu. Běloruské tanky na hranici s Ukrajinou ani nedojedou. Přelétně ji sotva pár raket, nebo letadel a bude po útoku. Tamní režim totiž není schopen válčit a současně účinně potlačovat domácí opozici. Opozice si je toho dobře vědoma a pochopitelně ví, jaký potenciál je v tamních lidech, které drží na uzdě jen vědomí přítomnosti silného rusáka v Lukašenkových zádech. Jakmile rusák jen maličko zakolísá, což se odehrává v přímém přenosu, tak ten Běloruský papiňák bouchne. Tah Běloruskou figurou, bude pro Putina tahem posledním. Fyzická likvidace Lukašenka zpětně inspiruje rusáky k odstranění Putina. Co bude dál, neví ani samotní rusové, neb si takovou situaci nedokáží představit.        

Autor Luky-33, 10.10.2022
Přečteno 170x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teď je jen otázka, jestli Vláďa Půťa bude mít dost kuráže jít ke dnu sám. Osobně si myslím, že to má spíš tak. Buď vyhraju já (anebo aspoň oficiálně neprohraju), anebo prohrají všichni, ale i tak má cenu bojovat.

10.10.2022 14:01:19 | annanymsová

Nemyslím si, že Putin v konečné fázi bude cokoliv režírovat, spíš s ním smýknou události. Děláme tu chybu, že problém personalizujeme, projektujeme si vše do osoby Putina, ale ta podstata je právě v systému, který v rusku vyrostl. Působí velmi stabilně a neohroženě a i sami rusové jej tak vnímají, jenže skutečnost je taková, že se může extrémně rychle rozložit. Všechny totalitní systémy mají tuhle vlastnost v sobě zakomponovanou, je to taková autodestrukčí funkce, pomine-li u obyvatel strach, pak zmizí i celá mocenská vertikála.

12.10.2022 09:09:16 | Luky-33

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí