První krůčky 2

První krůčky 2

Anotace: ...psáno pro /asicr.blog.cz/ ... protože je to nazařaditelné nechám to zde ...

Předmluva.
Vážení akademici, docenti a kolegové průzkumníci ženských i mužských těl, předkládám vám další poznámky k výzkumnému projektu. Teď otázka. Může mít láska ke kozám vliv na rozpad režimu?

První krůčky 2

Mám rád kozy a už jako malé dítě jsem byl veden k lásce k těmto zvířatům. Kladný vztah ke kozám mi je vlastní od narození. U dítěte z malé vesnice coby kamenem dohodil od Budějc, nešlo snad jinak. Pět kilo stále řvoucí porodní váhy něco spořádá a tak jsem byl po vysátí mateřského mléka přesměrován na kozí. Osobně mi to bylo fuk, koza jako koza, hlavně, že bylo co do huby.

Naše rodina byla taková ta chudá vesnická, statek, louky, pole, krávy, koně, ovce, všemožná drůbež na dvoře a samozřejmě kozy, tedy jen do doby, než komunisti řekli, že bez toho všeho nám bude líp. Opravdu bylo. Babičku s dědou to zabilo, táta se stal nádražákem, mamka členkou strany aby nám zajistila nové bydlení, 3+1 v paneláku. Statek osiřel a jen o víkendech žil jako dřív, rodina se scházela, chalupařila a nadávala na komanče. Důležité ale bylo, že už se nikdo nemusel dřít, hrbit hřbet, veškerou námahu včetně ukradených strojů vzalo na svá bedra JZD Rovnost a Spravedlnost a všichni ruku v ruce měli hovno. Místo pasení koz jsem chodil na trávu králíkům a stal se ze mne pionýr mladý chovatel. Protože mi jsou, ale kozy asi souzeny, staly se prvopočátkem mého rozvracení socialistického zřízení a vyhazovu z pionýrské organizace.

Dnešní děti mají vše tak trochu usnadněné. V případě zájmu o sex nebo erotiku několikrát kliknou myší a už mají na monitoru hýbací obrázky s možností zvětšení, kde „TO" dělají zvířátka, lidé popřípadě všichni dohromady, nebo prošmejdí ložnici rodičů a za hurónského smíchu sledují domácí péčko na DVD. Sexuální výchova je taky trochu jiná než za mé docházky do základní devítileté školy. Hodina sexuální výchovy probíhala ve dvaceti minutách, kde nám lékař ukázal pohlavní ústrojí muže a ženy s dovětkem, že souložit je špatné, chlapcům i děvčatům zvlášť. Pak odešel do kabinetu přefiknout mladou soudružku učitelku, která měla tyto nevděčné hodiny na starost. A tak nám nezbývalo nic jiného, než pochytit něco od starších kamarádů, sourozenců, / já mám starší sestru / nebo samostudiem s holkami ze třídy, taková Lutovská, Nešetřilová … ty toho měly ke studiu vážně dost. Nebo Dáda, která vedle mne seděla čtyři roky v poslední lavici pro blbce, to byl materiál, ach jo. Skoro každé ráno jsem ji zdravil větou, „dá mi dnes Dáda ráda?" a ona mi odpovídala, „Dáda dnes ráda dá, ale ne tobě, debile." Sladká kozatá Dáda. Díky kozám jsem byl ve čtrnácti letech bujný a urostlý junák s rašícím knírem, vlastně junák ne, pionýr.

Socialistická morálka nebyla zrovna příznivcem erotiky a sexu, když tak jen skrytého, domácího, proč a zač by jinak zasloužilé matky dostávaly ocenění a metály od soudruha prezidenta. Prostě, souložit doma se smělo, ba co víc, muselo, byla to povinnost, ovšem příjemná, leč v mém věku nepoznaná. Více souložení, více pionýrů, svazáků, větší hovno.

Nějakým nedopatřením přišel do kin Švédský film, „Dvě dívky v jednom pyžamu", do patnácti let mládeži nepřístupný. Od starších kamarádů jsem se dozvěděl, že je to samá koza. Pro mne jasná výzva vyzkoušet bdělost a ostražitost uvaděček. Říci si doma o šest korun na nepřístupný film nešlo, nezbývalo tedy než využít rychlé brigády a vyfouknout tátovi několik králičích kožek, které střádal mamce na kožich. Promiň, mami. Kus za tři padesát, bílá za bůra. V den návštěvy kina jsem se pod vlivem očekávání krásných zážitků doma přeřekl a na otázku, kam se chystám takhle večer, jsem řekl, že chystáme u mladých chovatelů výstavu mladých koz, místo mladých králíků. Táta se nedůvěřivě podíval a pak řekl, že z těch komančů jednou zblbnou všichni. Uf, to bylo o kozu, takovou jakou měla nebo vlastně neměla spolužačka Ladová, jedničkářka hledající v hodinách zeměpisu Vltavu u Bratislavy. Mohla si to dovolit, tatínek byl pupík z okresu a určitě by ty pitomé řeky kvůli prospěchu dcery nechal přejmenovat.

U pokladny bylo živo, bodejť ne, kozy se staly lákadlem pro celé Budějce. Kamarád a spolužák Zdeněk Syrovátka, přezdívaný Kokoška pro své zazazadrhávání, chtěl koupit lístky, ale nechtěl jsem zpozdit nákupem lístků představení nebo nedej bože přijít o nějakou kozu která by mohla vyskočit z plátna hned po týdeníku zabývajícím se úspěchy sovětského zemědělství na Sibiři / o tom až jindy /. Uvaděčka si nás vůbec nevšimla, všimla si nás ale soudružka učitelka Zemánková, která seděla hned za mnou a jen sykla, že si to zítra ve škole vyřídíme. Děj filmu si nepamatuji, prostě si mi vykouřil z hlavy jako výhružka Zemánkové, jen ty ňadra, prsa, kozy, kůzlátka a dudy vidím stále před sebou. Byl to zážitek, na který se nezapomíná, srovnatelný snad jen s první noční polucí, která následovala. Soudružka učitelka Zemánková nás druhý den odchytla jako škodnou hned ráno před školou a odtáhla do ředitelny před nastoupený učitelský sbor. Dvojku z chování a odebrání pionýrského šátku, samozřejmě slavnostní, před nastoupenou pionýrskou skupinou, jsem nesl statečně. Když už mi bylo souzeno být tím trestancem a vyvrhelem společnosti, šel jsem na film ještě pětkrát. Králičích kožek ubývalo s počtem návštěv kina, ještěže začalo globální oteplování, jinak by mi mamka následující zimu bez kožichu jistě umrzla.
Autor WhiteSkull, 25.08.2008
Přečteno 895x
Tipy 39
Poslední tipující: Ria, Jan na Druhou, Pišák, Marfuša, Lorraine, STIMPRE, j.c., isisleo, Bíša, Grafomanická MIA, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak jsi pravil....už mi nikdy nebude hůř :D :)

16.09.2008 15:02:00 | Pokusný králík s melounovou náplní

Dáváš mi pěkně zabrat, takhle skvěle už jsem se dlouho nepobavila, uf ještě teď mám vlhký k...kapesník:-)

07.09.2008 20:00:00 | Pišák

Žádný film z oné doby neodpovídá pravdě. Jenom naše vzpomínky. Bez příkras, bez pocitu vin a politických podtextů. Žili jsme prostě tak. Piš chlapče odrostlý v přírodě, těším se na další pokračování.

31.08.2008 21:33:00 | Marfuša

Máš skvělý styl psaní...nejde přestat číst, dokud člověk nedorazí až k závěrečné tečce :-)

31.08.2008 07:58:00 | Lorraine

četla jsem jedním dechem a křičím ještě, ještě...

28.08.2008 16:19:00 | JaniHani

Příliš mnoho slov na mé staré oči, přesto jsem dočetl...
a číst budu i další..:o)
***
Jiří senior

28.08.2008 10:17:00 | j.c.

:-))..kolega dole mne odrovnal..má asi pravdu:-)))

27.08.2008 22:10:00 | isisleo

ANO
Kozy jsou Ti souzeny
jak u servírky Lištičky
tak za oknem s květináči
o osud máš postaráno
večer, v noci i ráno...

27.08.2008 14:12:00 | Bíša

Chichi chacha:)

26.08.2008 11:32:00 | Grafomanická MIA

Kdo chce vidět WhiteSkullovu nejoblíbenější kozičku, jukněte:
http://asicr.blog.cz/0808/prvni-krucky-v-erotice-2

25.08.2008 21:14:00 | Aťan

...nešlo by už zítra další pokračování??? pro mě úžasný Večerníček :-)))...nebo nešel by aspoň Týdeníček???...

25.08.2008 19:59:00 | Lota

šetři se,budu to dýchání taky potřebovat,,,checht
a díky

25.08.2008 19:47:00 | takova

:-)nemůžu se dočkat Tvých prvních krůčků3 !

25.08.2008 19:42:00 | spare

...dodatečně u vás udělám umělé dýchání ...neříkej to gabkinovi ...:) ...záměrně neříkám komu ...

25.08.2008 19:28:00 | WhiteSkull

Budeš mě mít na svědomí, dusím se smíchy :-)

25.08.2008 19:24:00 | Štěpina G

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí