Nedosažitelné

Nedosažitelné

Anotace: Takhle to dopadá když toužím to někom koho nemůžu mít...

Nevidí ji. Zná ji jen z fotek. Ale představuje si její nádherné tělo. Chce ji. Právě vylezla z vany. Cítí její vůni. Vůni jejího těla. Vůni vody, která se vypařuje z jejích vlasů. Splývají jí přes bílou šíji. Krásné místo pro otisk zubů. Něžně bych ji políbil. Ne kouskl by ji do rtů. Úplně slyší její vzdech. Líbal by její ústa. Procítěně, tiskl by své rty k jejím vší touhou jaké je schopen. Líbal by její krk. Jazykem jí jezdil po rozpálené kůži. S rozkoší by poslouchal její zrychlený dech. Rychle bušící srdce ho dostává do extáze. Naposledy se ovládne a zuby přitiskne k její tepně. Jemně stiskne. Ona přestane dýchat a pak hlasitě zuby cvakne. Těsně u jejího ucha. Ona zavře oči a vroucně si přeje, aby tohle nikdy neskončilo. Vrhne se na ni. Vášnivě ji líbá. Jazyky se objímají. Zuby jim o sebe cvakají. Hladí ji po celém těle. Touha je ovládá. Nedá se to zastavit, ale to ani nechtějí. Líbá ji na klíční kosti. Ona zhluboka dýchá. Kouše se do rtu. Chtíčem. Sjíždí níž. Kouží jazykem kolem její bradavky. Když ji náhle vsaje zajede mu rukou do vlasů. Vzdechy se jí derou skrz rozkousné rty…
Autor Ezra, 17.02.2011
Přečteno 1453x
Tipy 2
Poslední tipující: Danuela, katkabloom
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"zuby jim o sebe cvakají" je náhodou skvělá věc...a pokračování si každý domyslí podle svých představ :-)

04.06.2011 20:00:00 | Ezra

jediný, co tomu chybí je pokračování ;-)

01.06.2011 21:36:00 | pajabobika

mě zaujalo, že to je ve 3. osobě až na něžne BYCH ji políbil. :-)

17.02.2011 11:55:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí