Anotace: Podivná to věc! Vstupujte směle! Toto je věnováno uživateli NEALL. P.S. To se přihodilo dnes odpoledne.
Chotěbuuuz! xDD Díky ti moc za pozvání na chatu a už se nemůžu dočkat, jestli se tam dostanu na ty hasiče :-DDD
18.08.2008 19:39:00 | Jammie Spark
Jooo, tak to je pravda!!!!! Pamatuju si to jako dneska, když sme poprvé s mýma nej kámošema zažehli vodnici :)
Tenkrát sme jí pojmenovali Bublačka :D Byla modro štířbrná, s utrhnutým "šnupadlem", tak sme ho tam přivázali šátkem. A fungovalo to. Pak sme se všichni pohodlně usadili do našich hipízáckejch křesel a začli čadit:) Najednou sme se všichni rozkecali a vznikla z toho konverzace pro všechny. Mám na to krásný vzpomínky, protože ted už nic takovýho neděláme. Z naší party spolu dva začali chodit, pak se rozešli a ted se nesnášejí. Další se odstěhovala a já se s jednou pohádala, takže fakt jen vzpomínky :) Ale samozřejmě, občas si dáme třeba jen já a kámoška vodnici v čajovně :) Přesto ale, to není to, když tam jsou všichni co se mají rádi a kecají o věcech, kde byli společně, vládne pohoda a Bublačka je naše :)
Strašně dobře si to popsal...........:)Moc se mi to líbí!!!!!! :)
Kdo nezažije, nepochopí :)
06.07.2008 14:32:00 | PoeziGirl
díky za komentář. vodní dýmka je o hodne zdravejsi nez cigarety. žadný nikotin ani dehet a kouř taháš přes vodu.
05.07.2008 23:07:00 | metal hearts
Vodnice fajn,škoda jen,že to tak prý ničí srdce (arytmie apod..) .. na něco umřít musíme
05.07.2008 16:37:00 | animovaný medvídek Pů
Musím uznat, že ještě teď nabírám v puse chuť máty... fakt paráda dneska byla... už se těším na chatu jak tam poznám více lidí :-)
04.07.2008 22:44:00 | Jammie Spark