Když se sype, ...

Když se sype, ...

Anotace: smůla se lepí na paty...

Znáte to: Smůla nechodí po horách, ale po lidech. A když už, tak se drží pravidla: "do třetice všeho dobrého".

Tři dobré věci se mi staly zrovna před rokem. V práci mi přidali, udělali ze mě zaměstnance měsíce a ještě tomu mě povíšili - jako by tušili, že pokud se nestane zázrak, tak mě tam už nikdy neuvidí.
Ale to už je opravdu velmi dávno.

Nyní je situace úplně jiná. Chystali jsme stěhování, zrovínka tento víkend jsme měli malovat apříští víkend jsme se měli stěhovat. Už skoro jsme bydleli sami (já a můj přítel). Ale abych nepředbíhala.

Je to čtvrt roku, co jsem měla zdravotní potíže, které mohly být předzvěstí velkých problémů. A když už jsem nemusela být u doktorů každý týden a vše bylo v pořádku.. tak jsem si zašla na preventivní lékařskou prohlídku a bác ho!

Vyskytlo se podezření na další potíže. Stále čekám na předběžné výsledky, protože to posledně laboratoř zpackala a já musela na vyšetření znovu. zase to čekání, ach jo! A stěhování? No, řekněme to takhle: byt krásný, nová kuchyň - polovina elektriky nová. Ta druhá: vyhořelé zásuvky, dráty staré nejméně třicet let.. Zásuvky v jednom pokoji zcela nepoužitelné - pokud teda nechceme vyhořet, v tom druhém pokoji - bezpečná jen jedna.

Malování jsme zatím odložili a trváme na předělání elektriky. Přeci jenom nechceme vyhořet a malovat, když by bylo nejlepší udělat novou elektriku, není nejlepší nápad.

Mě osobně se byt líbí, dá se z něj udělat krásné býdlení a moc jsem se těšíla. Teď to vypadá, že máme smůlu a musíme hledat jinde.

Jen čekám, co bude další, co se sesype...
Autor Inies, 18.09.2009
Přečteno 491x
Tipy 2
Poslední tipující: Agniezka, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak se říká, když se to sype (chtěla jsem použít jiné slovo..), tak pořádně..tak ať Vám to dobře dopadne, co nejdříve!

23.09.2009 15:45:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí