Anotace: Přečtěte si to jestli chcete, šlo to od srdce!
Musím souhlasit s ostatními. Něco, co se dokáže tak dotknout citů, jsem už dlouho nečetla.
02.04.2009 10:16:00 | Alexandrina
Je to moc krásný, já zase potřebuju, aby někdo utišil mě, ale nikdo to neudělá. Ten, od koho jsem to mohla chtít, mi ještě přidal. Napsal jsi to moc hezky.
17.06.2007 21:17:00 | Ariella13
pojď se mnou ven...někdy,až bude venku pršet a všude bude takové to ponuré ticho...můžeme mluvit...úplně ovšem...až nebude nikdo,s kým se dá jen mluvit...o starostech a trápení...pojď se mnou ven...dívat se do vody,ale skákat?skákat nebudeme...
16.06.2007 21:41:00 | ztracená
Dvěmi slovy..."opravdový" a "krásný"...teda nikdy bych do tebe neřekla, že seš takovej, jakej seš...a hlavně bych si nikdy nemyslela, že toho mámě tolik společnýho!! Já někdy prostě přemejšlim až moc...pořád dokola nad tím samým...co to je vůbec za život, když jen sedim doma a užírám se nad mindrákama a jinejma věcma...a tak se jednoho dne došla k závěru, že ho možná ani nemá cenu žít...a to byla pěkná blbost, ptž sem tim ubližovala lidem, který mám ráda a nebylo jich málo, jak sem zjistila...ale ani jeden mi nepomoh...tim chchi jen říct, že ačkoli se vypovídáš někomu, komu věříš, nemusí ti pomoct, ať už je to tím, že nechce bo chce a jen neví jak...kadopádně se mi aspoň trochu ulevilo na duši a teď už vím, za kým můžu jít...zkus to taky...někomu se svěřit a uvidíš pro příště jestli to byl ten správnej člověk nebo ne...a až se budeš zas někdy nudit a já taky, tak se třeba můžem sejít, nudit se spolu a nebo aji pokecat =)
05.11.2006 17:42:00 | Broken Angel
Nevím proč, ale trochu mi to připomíná styl Báry, když se nemůže svěřit tak se z toho vypíše... Jinak co dodat???
28.10.2006 17:13:00 | Valoar
Marku vlastně nevím proč, ale chtělo se mi brečet. Fakt a to jsem nebrečela ani nepamatuju.dostalo mě to- kolikrát se cejtíme všichni stejně, že nemáme nikoho, komu bychom se mohli svěřit.Takže v tom nejsi sám, i když to není zrovna útěcha. Jen jsem ti chtěla říct, že se svými starostmi a nudou klidně ke svým přátelům přijít můžeš,teda ke mně určitě.Protože od toho by měli přátelé být, i když kolikrát chtějí jen tu zábavu. Piš dál, zdálo se mi, že chyb je tam míň a celkově se to dalo číst, zkusila bych být tebou i něco jiného než fantasy. Asi tak..s pozdravem Bára!
28.10.2006 12:19:00 | Barunka=o)