Holky a batohy

Holky a batohy

A stejně je to zvláštní, člověk přejde s batohem dvě třetiny Šumavy a cestou potkává jen samé holky. Tu jde nějaká sama, támhle ve dvou, někde celá partička, jinde mamina s odrostlejšími dětmi, ale o chlapa či dva s naloženými batohy člověk nezavadí. Možná je to jen náhoda, ale spíš mám pocit, že holky a ženský tak nějak jdou tomu svýmu štěstí naproti, zatímco ti nešťastní skoro-šťastlivci, které tyhe cestovatelky zjevně chtějí potkat, asi sedí doma a paří. Něco je blbě. Hodně blbě. Táhne mi na padesát a kdekoliv si měním propocený triko za suchý, tak… no prostě si toho jejich nenápadnýho pošilhávání nejde nevšimnout. Jedna - nejspíš ještě náctiletá -žába mi na Černé hoře doslova visí na očích. Sakra ta je tak krásná, ten její pohled je omračující a úsměv napovídá, že jen čeká – Na „kolik je hodin“, na „kam“, nebo „odkud jdete“, prostě na cokoli… Potkávám ji ještě jednou na Alpské vyhlídce, jen se zase míjíme pohledem, opakuje však totéž. Nezdá se mi, že by to byla taková ta hra, v níž jde o přifouknutí dívčího sebevědomí. Tahle nevypadá, že by to měla zapotřebí, to by byla asi jinak oblečená a určitě by nebyla tady, navíc s batohem. Tohle je upřímný, protože úplně jednoduchý, třeba má jen takovej ten svůj den. Tak se alespoň na oplátku usměju, protože co víc pro ni můžu udělat a jdu k okýnku koupit dětem a ženě ty kofoly. Kluci hrajou zdejší maxi šachy a my se dál bavíme s dašíma slečnama, které s námi právě sdílí Bučinské nocoviště. Jsem jedinej chlap u stolu, mělo by mi být hezky, ale je mi smutno. V kulisách toho nádhernýho světa se totiž odehrává další dějství podivný hry, který nerozumím.

Autor Luky-33, 08.09.2020
Přečteno 273x
Tipy 7
Poslední tipující: kudlankaW, mkinka, jenommarie, Lighter
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, prý se tomu říká nová "generace mužů vychovaná jen maminkami." Viz rozvodovost a feminismus. Nejde si nevšinmout, že mladé slečny jsou akčnější a aktivnější než mladí muži...:-D

09.09.2020 11:09:14 | Lighter

Máš částečně pravdu, ale já si myslím, že je to mnohem složitější, taková pestrá mozaika důvodů. To co si zmínil, je jen jeden střípek. Je mi jich líto, jsou tak hezký a čas tak neúprosně letí.

09.09.2020 15:56:27 | Luky-33

Přesně tak, těch důvodů je hodně a formujících okolností ještě víc. :-) Naopak slečny jsou dnes vychovávané více jako kluci, což je na jednu stranu dobré a praktické, na druhou ztrácejí ženskost-myslím styl chování je více mužský a to muže nepřitahuje.

10.09.2020 11:41:33 | Lighter

Máš kus pravdy!

28.08.2022 20:46:17 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí