Držte se stateční Poláci!

Držte se stateční Poláci!

Anotace: Každé prázdniny jsem strávil v Polsku a velmi na toto období rád vzpomínám.Poláci nejsou a nikdy nebyli šmelináři jak jsme je často častovali, ale byli a jsou obchodníci.Jsou mi zkrátka blízcí.

Autor doporučuje-Hranice, hranice, hranice.

Tuto "básničku(Hranice, hranice, hranice) jsem napsal v roce 2015 a dodnes si za ní stojím.
Situace u Polských hranic mi dává za pravdu a to, že čelíme a budeme čelit čím dál větším tlakům mladým a všeho schopným migrantům z jihu.
Zatím hází kameny, ohání se noži, a nedej Bůh, aby od Lukašenka dostali střelné zbraně.

Poláci jsou Velmi stateční a do své země žádné vetřelce s islámským smýšlením nevpustí.Postavili se i silně vyzbrojenému Hitlerovi a doslova se šavlemi na koních vzdorovali obrněným tankům.Smekám, a přeji Polskému lidu a jejím ozbrojeným složkám co nejvíce sil.Byli vždy stateční, Jsou a Budou.
Držte se hoši!
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 17.11.2021
Přečteno 180x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková, paradoxy, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dovolil bych si upozornit, že situace z roku 2015 je radikálně jiná, než 2021. Velmi zajímavý článek v bild.de (asi 15.11.21) popisuje Syřan a Němec o asimilaci příchozích. Navíc, podtext 2015 byla nevyřčená denacifikace a pochopitelně i příliv mozků. Pokud vidíte současné procentní složení německé společnosti, ze to velmi patrné.
Poláci jsou hrdý národ a vytáhnou kaštany z ohně benevolentního vedení EU. Naštěstí...

17.11.2021 17:59:39 | Lesan-2

Díky za zajímavé psaní.Nesmíme však také zapomenout, že od šedesátých let, Němci využívali Turky a další islámské země jako levnou pracovní sílu a to platí až do dnes.Mnozí Němci mají po druhé světové stále máslo na hlavě a snaží se stále asimilovat a to za každou cenu.Ti, kteří s tímto nesouhlasí jsou jednoduše rasisti:-(

18.11.2021 14:33:22 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí