Tragédie

Tragédie

Anotace: Co dodat

Tragédie
Obrovská míra tragédie
Zprávy a záběry z filosofické fakulty mnou hluboce otřásly.
Celou noc rozjímám nad utrpením postižených rodin a účastníků.
Je pro mě zcela samozřejmé, vyjádřit co nejhlubší a upřímnou soustrast.
Tragédie se stala a pro vstřebání takto hrůzného činu bude potřeba dlouhý čas.
Mnohým bohužel ani ten nepomůže.
Chvíli před zveřejněním záběrů jsem viděl záběry z žehnání osmnáctiletých vojenských Ukrajinských odvedenců, tedy vojáků.
Viděl jsem v jejich očích strach.
Představuji si rodiče těchto kluků s jakou hrůzou ne nepodobnou té u nás se odehrávající, musí žít.
Pro laika je záhadou činnost policie.
Z Bartolomějské, kde sídlí je to devět set metrů.
Takže rychlost zásahu lze očekávat a tato i nastala.
Několik hodin před zásahem policie znala vrahovu identitu, odhodlání díky otco vraždě, měla přehled o jím legálně držených zbraních.
Navíc vznikají úvahy a prý i indicie o spojitosti s vraždou v Klánovickem lese.
Policie provedla preventivní evakuaci filosofické fakulty v Celetné.
Otázkou je proč podobné opatření neudělali i na náměstí Jana Palacha.

Novinářovy záběry vraha - střelce na ochozu se pohybujícího dle záběrů minimálně pět minut bez ostřelování ze strany policie je pro mě záhadou.
Doufám v brzké vyjasnění všech pochybností.
Znovu opakuji, že cítím hlubokou pietu, vyjadřuji upřímnou soustrast a jsem velmi zasažen tímto hrůzným činnem.
Vlastně nevím, zda mám právo podobné úvahy mít i se o ně dělit.
Ale kdysi jsem byl psychologem přesvědčen o důležitosti sdílení a sdělení a tak to dle jeho poučení dělám.
Třeba tím někomu alespoň malinko pomůžu.
Toto sdělení mi pomáhá v utříbení myšlenek a postojů nad kterými přemýšlím.
Zpytuji tak i své svědomí.
Ještě jednou Upřímnou soustrast.
Autor umělec2, 25.12.2023
Přečteno 100x
Tipy 5
Poslední tipující: šerý, cappuccinogirl, Anfádis, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí