milostný příběh

milostný příběh

Anotace: ....k večeru nebylo, co dělat...třeba se bude líbit..příběh? nástin? začátek? s chutí .../gramatika hoří, vím vím a připomínky nestrpím, pyšná jsem :D /

Sbírka: Jiříkovi

Líčil jí s nebývalou pýchou, byl na ní hrdý, byla jeho vším.

Ten den , kdy na ní spočinul jeho zrak byl nejlepším dnem jeho doposud temného nudného života.

"Viktorie" byla jeho vítězstvím, dal si s tím tolik práce, aby jí získal, den co den jí zasypával komplimenty. Dělával to, přesto, že věděl, že není ten typ ženy. Dělal to jako jejich soukromý vtip s vědomím toho, že čím dříve si začnou vytvářet své vlastní vtipy tím blížší si budou.

Stalo se to po prvním měsící. To tentkrát bylo dusné parno až z toho ze stromů opadávalo suché listí. Nemělo sílu. Tehdy už to vzdával, ale jen na oko. Dával jí tím najevo , že vynaložil již veškerou snahu o úsilí k jejímu získání a že kam až jeho hrdost sahá již došel a že teď je řada na ní.

Byl si téměř jist, že jeho city opětuje, přesto však ponechával malý prostor pochybnostem, které si ale připouštěl s radostnou rozkoší, že jeho drahá milá ho stále ponechává v nejistotě, že si s ním hraje. Bavilo ho to. Byla dokonalá.

Jejich namlouvací hra, přestože se zdála jednostraná, přestože se zdálo, že pouze on je chtivým hráčem, měla hráče dva. Jako by přesně věděla, kdy má pohodit svou blonďatou hřívou, kdy se na něj usmát.

Byli si souzeni. Byli si toho oba vědomi. Ale procházeli procesem společného sbližování s jakousi milou povinností si ji projít. Protože po něm, je čekal celý život. 

 

*

Rozhodla se, že bude její jedinou výjimkou. Tím jedním z mnoha, na kterého ukáže a řekne vystup z davu. Z těch mužů šedivých a nezajímavých, o které nestála ani, co by se za nehet vešlo. Byl jediný, kterému by řekla povstaň, kdyby všichni ostatní před ní klečeli. Neklečeli. Utíkali. Všichni ti, kteří se odvážili nakonec vždycky vzali nohy na ramena. Netušila proč. Nebo tušila?

Byly dny, kdy se cítila dokonalá a byly dny, kdy se necítila vůbec nijak. Prázdnota ji naplňovala jako dusivý plyn. Z počátku. Poté si na ní zvykla. Byla svým způsobem výjimečná tím, že tolik cítila. Prožívala. Žila příliš než by se pro život slušelo. Uzavřela se. Trávila dny sama ve svém domě v zoufalém domnění, že ji někdo najde.

Našel ji. Zaklepal. A ona si dala velmi záležet, aby ho nevpustila dovnitř po prvním zaklepání. Věděla moc dobře, že muže je třeba nechat čekat. Vábit. Muži chtějí dobývat. A to přesto, že od prvního okamžiku věděla, že on je její a ona jeho.Z počátku k ní přistupoval obezřetně, jako k raněnému zvířeti. Líbilo se jí to, přestože u všech ostatních by tento přístup považovala za troufalost, že jí považuje za slabou. On to dělal s ohleduplností. Věděl jaká síla v ní dřímá. Věděl, že proto ji miluje.

A proto ji bude milovat navěky. A ona jeho.

 

 

 

Autor Loveless, 24.07.2018
Přečteno 619x
Tipy 2
Poslední tipující: Breakthru
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný.Bude pokračování?...Od poloviny jsem myslel, že to jeden z nich pokazí nebo vzdá...

21.08.2018 22:19:47 | Breakthru

Pán je romantik?

21.08.2018 22:31:22 | Loveless

Z poloviny možná jo, ale nepřiznám si to :)...nicméně více jsem zvědavej...a dost jsem se do toho vcítil.Možná mi to i něco připomnělo...

21.08.2018 22:58:24 | Breakthru

To byl účel...aby se do toho čtenář vcítil...nicměně 90% milostnejch příběhů konci "happy ever after" ....co bylo potom se nikde nepise..,)

21.08.2018 23:30:23 | Loveless

A to se ti i povedlo...dneska jsem toho od tebe přečet dost:)...píšeš skvěle.Je zajmavý číst i to, co by jinej nenapsal...Těch příběhů, myšlenek a všeho je nekonečno, jen je posbírat...

21.08.2018 23:45:53 | Breakthru

Lichotniku ,) spoustu lidi tady, moje zlata era byl 25/6 rok od ty doby to jde z kopce ,) čist, co by jinej nenapsal? Neumim psat neosobne. Basnici maji psat, jak by se dusevne svlekali donaha..

21.08.2018 23:51:10 | Loveless

trefila ses mi do vkusu:)....právě to, že píšeš tak nějak syrově bez příkras a kudrlinek je fajn...lehce se to čte a přitom je to těžký k zamyšlení...

22.08.2018 00:02:05 | Breakthru

Tak si muzes pocist :) ale nic nesbirat, je to porad moje, vis jak,)

22.08.2018 00:14:02 | Loveless

jen si půjčim inspiraci...do života:)...

22.08.2018 00:21:42 | Breakthru

To nejsem vhodnej inspirator, aby se z tebe jeste nestal alkoholik s robustim slovnikem a prehrslem zivotniho chaosu...

22.08.2018 00:49:53 | Loveless

neboj:)....s alkoholem jsem se vypořádal a práce mi ho stejně nedovolí:D...a můj slovník není zrovna jak od Mirka Dušína, takže není co zkazit:D

22.08.2018 19:25:39 | Breakthru

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí