Nezvedený

Nezvedený

Anotace: aneb Strasti výchovy...

"Prosímtě, necvakej pořád s tím vypínačem od lampičky jako malej-!"
"Nefoukej do toho prachu když si s ním už mermomocí hraješ!"
"Tobě přeskočilo! Proč jsi vyklopil terárko na louku?!"
"To se nedělá, shazovat kamaráda z kolotoče na zem!"
"Jak to myslíš - že ti jedno morče zakouslo druhé?!"
"Který (píííp) mi zkoušel spálit na zahradě keř ostružiníku?!"
"Kdo nechal v koupelně otevřený kohoutek?!"
"Kategoricky ti zakazuji strouhat síru ze zápalek a zkoušet to podpálit!"
"Proč na ty figurky házíš kamení?! Mazej si uklidit konečně pokojíček!"
O něco později...
"Cože?! Ty jsi zbouchnul něčí ženu?! Já se z tebe asi zblázním!"
A ještě o něco později...
"Ty jsi táta na baterky! Jestli toho svýho kluka nepřivedeš k rozumu, tak jednou hodně špatně skončí, to si piš!"
A to rozčilená matka ještě netušila, že o tom všem jednou někdo napíše celou Bibli.
Autor Al.hexth, 18.07.2019
Přečteno 492x
Tipy 2
Poslední tipující: jenommarie, Marten
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A pak si vezmeš za muže nebo ženu obraz svého otce nebo matky a jedeš nanovo :-)

22.08.2019 11:45:00 | vlnka

místo pííp mohlo být holomek nebo tak, rodič jak ho z ostatních slov poznáváme, by spíš použil nesprosté slovo.
Posunem času není dobře jasné kdo je kdo. Jestli jsme se posunuli o generaci a zda ten "táta na baterky" je onen malý nezbeda. To mate a trochu pokazilo závěrečnou gradaci.
Jinak je práce chytrá a trefná - celý život a bible je dá se říct hlavně o tomhle. Jak se vyrovnat s vrozenými sklony ke špatnosti, sobectví, nekázni.

19.07.2019 08:01:30 | Karel Koryntka

A pak ti přijde dítě s tričkem "Na výchovu je už pozdě"...taky biblické...;-)

18.07.2019 17:50:21 | Marten

Je to zkreslený pohled na Bibli.

18.07.2019 17:48:24 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí