Hudba

Hudba

Melodie, ton, zvuk. Jak jen nejlépe definovat hudbu? Jako soubor tonů? Já osobně bych hudbu definovala jako jedno z největších umění na světě, jako vesmír, kde nejsou hranice v melodiích a tonech.

Na tomto světě je stovky jazyků, národů a zemí. Každý máme jiné myšlenky a postoje, nemusíme si navzájem rozumět ale hudbě, té rozumí všichni. Bez ohledu na pohlaví nebo rasu, bez ohledu dokonce i na věku.

Těhotné ženy si pouštějí vážnou hudbu, aby se jejich dítě mohlo už v nich vyvíjet. Staří lidé si pouštějí hudbu, aby dobře usnuli a měli pohodlné stáří. Nezáleží na věku ale na vkusu hudby.

Techno, pop, rock, klasika, dechovka a další druhy hudby. Některé vznikly nedávno a jiné tu jsou už od nepaměti. Hudbu znali už dnes zaniklé civilizace. Pro ně byla součásti života a zábavy. Tak např. králové když jeli do boje nebo kamkoliv po světě, musel s nimi jet i jejich orchestr.

Hudba uklidňuje, léčí, podporuje, dodává sílu, dá nám vše, co chceme. Stačí se jen ponořit do jejího nitra.
Autor Sopheriel, 29.08.2016
Přečteno 481x
Tipy 5
Poslední tipující: Helen Zaurak, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

miluji hudbu, a proto s tebou nadšeně souhlasím.

29.08.2016 20:24:17 | klaun

V tom s Tebou vřele souhlasím

29.08.2016 14:38:35 | jitka.svobodova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí