Má pozitivní chvilka.

Má pozitivní chvilka.

Anotace: Poslední dobou jsem strašně pozitivní, i když se něco vyvede špatně, a já nevím proč, tak jsem si řekl že se s vámi o to podělím, v nějakým způsobem.

Temnota přijde v jakýkoliv den, jak v noci zlý sen, potichu a po špičkách jen.
Světlo slábne, zrůda se vkradne, a slunce s hvězdami padne..
Když už svět do temnoty pád, do chřtánu nicoty který má hlad, konec? ne, ne, ani snad.
Protože hrůza přijde dřív, rychle ji a víc, ale je tu něco co nevíš.
Protože láska po ni přijde, v naších srdcích jak vlk vije, a laskavosti kelímek pije.
Připomene nám jak tančit, jak zpívat, ...jak odpouštět, ..jak milovat, tak co ti bráni zpívat?!
Svět je pódium, a pódium je svět zábavy, tak tanči, tanči i bez hlavy, temnota? a? dnes se slaví!
Vůle tvá korunou jest, a život tvůj královstvím, a jak to všechno vím? já to nevím!
Ty to znáti musíš! ty si svůj život sníš, tak pero vezmi si a příběh života tvého si piš.
Autor Discord, 29.09.2020
Přečteno 186x
Tipy 4
Poslední tipující: OpilyJohn, mkinka, Rozmarýna
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je tuze zajímavá báseň, nejen plná krásných slovních obratů a rýmů, líbí se mi, jak na mě působí. Je taková šalamounská, hloubavá. Jsem zvědavá na další tvá dílka :).

29.09.2020 21:51:21 | Rozmarýna

Děkuji, jsem rád že se líbí, protože poslední dobou mě múza navštěvuje málokdy.

02.10.2020 11:05:14 | Discord

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí