ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 4

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 4

Anotace: .......

30.1.2011
JSI MŮJ MILÁČEK!

16.2.2011
Jo miláčku, jsem sám. Jen s tebou!

16.2.2011
Mirunko, občas se ta smska musí obměnit. Nemůžu psát pořád dokola "miluji tě". Ale stejně tě miluji! Ty moje modřinko :-))

21.2.2011
Mirunko, uvažovalas někdy o své první lásce, že by mohla být jiná? Já? NIKDY! Je ta nejlepší, co mě mohla potkat a já si to někdy neuvědomuji. Je to chyba! Velká chyba.

20.2.2011
Ležím tu v tichu pokoje a přemýšlím o nás dvou. Cítím studený vtíravý chlad vyjadřující klín, který se dere do tvé rodiny - tam co nepatřím! Není to na sms. Připadám si tak cizí, navíc, outěžek! Z tvých slov znamení k ústupu. Nechci být navíc! Najdeme čas ke společné řeči?

10.3.2011
Jo biologický úkaz? Ty to umíš tak trefně pojmenovat! Já jsem fakt rád, že tě mám, že se ti mohu svěřit...
Jsi moje štěstíčko, má láska! Nemám slov.

13.3.2011
To byla odpověď na tvou otázku. Dobrou noc miláčku!
Pluj se mnou na obláčku. Až uvidíš obrázek v malé skulince, to dávám pusu na dobrou noc své Mirunce.

30.3.2011
Mirunko, já měl radost, že tě můžu vidět a byla jsi tak hezká!!! Já ti teď chtěl psát, že tě moc miluji a že jsi moje lásečka. Ten tvůj jazýček je tak ohnivý...

30.3.2011
Pokud budeme zdraví, zvu tě na májový výlet do místa našeho počátku. Neodmítej! To se nepřijímá! S tím se jen musí souhlasit :-)). Věřím, že mě zase neodjedeš jiným rychlíkem.

2.4.2011
Já vím. Jen ti chci vyjádřit svou sounáležitost s výrazem má lásko! To je zájméno přivlastňovací a je to skutečné. Pravdivé! ANO! Jsi má láska a nic už se na tom nezmění, ať už se stane cokoliv. Zůstaneš v mém srdci napořád. Dobrou. A každý nový den ať je svědkem našich skutků.

5.4.2011
Kráčím k tobě pro lásku
po chodníčku z oblázků.
Někdy zachytím o trní.
To mě potom hlava brní.
Když nemůžu v noci spát
nechci se o naší lásku bát.
Chci ti říkat:
Mám tě rád!

5.4.2011
Sát něhu z tvých modrých očí,
líbat tě až se hlava točí,
svírat pevně tvoji ruku,
slyšet jak šeptáš ty můj kluku,
vrníš jako kočka přede,
chci tě už mít vedle sebe!
Autor Dalimila, 08.04.2011
Přečteno 505x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"20.2.2011" z tehoto datumu je hodně silná... bodající... ale mooc upřímná.

08.04.2011 18:27:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí