ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 11

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 11

Anotace: ....

15.7.2011
Mirunko, sedělo nás moc u stolu, tak nešlo. Ale už jdu na posed a pak budu sdílnější. Nesmutni. Mám tě pořád rád a miluji tě!

18.7.2011
Miruko, i když kritizuješ mé chování , přesto mě vždy posílí tvůj názor a otevřený pohled do karet, jak to vidíš ty. Jsem ti za to moc vděčný. Miluji tě lásečko!
20.7.2011
Moudré léto, čas úrody a koupání, čas nahých těl a opuštěných plavek na pláži. Čas milování s vůní lipového květu…chci vyznání říct…jednu holou větu: Mám tě rád!

26.7.2011
Budulínku, dej mi sladkou hubičku! Ukážu ti v objetí na nebíčku hvězdičku. Když nebude pod mrakem, zakyjem se padákem a budem se milovat, lásku sobě věnovat.

20.7.2011
S dobrým noci přání, den svou hlavu sklání jako my svou kladem na polštář, končí slunce jasná svatozář. Ať spánek máš spravedlivý a nic tě neruší jen šepot květin a mé pohlazení po tváři i po duši …

27.7.2011
Lásečko, copak děláme? Ještě čteš? Tu se mračí a určitě zase bude pršet. Uklízím ve včelíně – tebe miluji!

29.7.2011
Mirunko, myslím na tebe, na tvou citlivou duši, na tvé srdíčko. Je i mé, tak s tebou sdílím tvůj osud – tvé trápení. Hladím tě ať usneš. S tatínkem to bude dobré, uvidíš. V nemocnici ho dají dopořádku. Dobrou noc.

30.7.2011
Dobré ráno Mirunko, v takových chvílích se jen těžko hledají slova co potěší a rozptýlí chmury. Mě se nechce z pelíšku. Tobě posílám posilující pusinku.

31.7.2011
To já vím, že neležíš….to u nás se jen stále spí a spí…ach jo. Jedu! Budete tam se mnou všichni, ale ty nejblíž, protože tebe, tebe Mirunko miluji!

4.8.2011
Hold růžím ze světla zázraku a lístky poupátek svou barvou křeplaku sytí tvůj pohled modrý a staříkův úsměv bodrý…. Vůní nás omámí a teplem tvých dlaní dýchám i na podzim mjový vzduch, bez zpěvu drozdů bez Božích muk…jdu vstříct ti lásko dnes a zas a znova…vyloudit úsměv za ta tři slova: MÁM TĚ RÁD!
Autor Dalimila, 06.08.2011
Přečteno 481x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí