ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 12

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 12

Anotace: ...

13.8.2011
Užívej si to miláčku. Já ti to ze srdce přeji. Děti jsou naše radost!

15.8.2011
Krásné voňavé ráno a svěží krok vstříc společným dnům naplněných láskou, pochopením, úctou a sladkostí věčných polibků. Ať ti nikdy nechybí. Krásné je žít….. S TEBOU!

18.8.2011
Podzim přichází blíž a blíž, léto dopíjí vína číš. Z šedé mlhy rodí se den, končí noc i ve spánku sen. Mirunko dobré ráno. Dnes potěšení! Ať je nám dopřáno celý den!

19.8.2011
Dobrou noc ty moje modré z nebe. Co já bych byl sám a bez tebe? Voňavý květ růže z Jericha se táhne jak med a nikam nespěchá. Jen naše myšlenky nás k sobě vedou. Ty chceš být se mnou a já s tebou. Usínej se mnou ……….

20.8.2011
Už jdu spát…dobrou noc má kopretinko. Saji vůni tvého těla, tvých rtů…vůni naší velké lásky, vůni našich snů….. ať stále voní!!! Pááá

22.8.2011
Miluji tě lásečko!

27.8.2011
Dobré ráno miláčku, bratr jede ještě do práce a já na půl osmé na brigádu. Silně fičí vítr celou noc, ale je docela teplo. Posílám ranní pusinku na další hezký den. Jsi moje láska! Životní.

27.8.2011
Miláčku, ten závěr byl tak dojemný …slzím. Tak moc tě miluji!!! Dál beze slov. Tu jsou všechna slova zbytečná.

28.8.2011
Potichučku dobré ráno přeji Mirunce – své pusince! Kdy opět spočne tvá hlava na mém rameni a padající hvězda vyloudí úsměv a úžas nad tímto jevem? Tlapkou tě hladím….lásečko!

28.8.2011
Pro mě je čas bez tebe hrozný. Byl jsem jak na trní a nešlo odejít. Moc mě chybíš. Jsem do tebe blázen lásečko!

28.8.2011
Už nežehli a pojď za mnou! Proč já z tebe tak taji??? No přece proto, že ty jsi mě otevřená, plná lásky, pochopení. Víla, kterou miluji a přeji dobrou noc a pusinku.

29.8.2011
Já se na tebe také moc těším. Probouzíš ve mně ty nejhezčí pocity souznění dvou duší, dvou těl, dvou srdcí co k sobě mají moc a moc blízko. Dobré ráno lásečko!

30.8.2011
Už jsem vyspaný a nemohu vůbec spát…hledám tě vedle sebe ať to můžu napsat na záda: Miláčku dobré ráno… a ty NIKDE. Bříška mých prstů a bříško tvé, objekty tak citlivé….
Autor Dalimila, 01.09.2011
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí