ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 13

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 13

Anotace: -

7.9.2011

Podzim a jeho barvy života – krátký je den o to delší je samota. Ani drozd už nebudí mě svou písní ranní a jeho mláďata se kryjí do ústraní je naše rána začínají vzájemným pozdravením. A díky za každé nové ráno! Jen těch setkání nám není dopřáno. Já počkám Mirunko!

25.9.2011

Jsem na hodech, ale trpím! Deficitem tvé lásky, tvého porozumění, tvých slůvek! Buď šťastná tan kde jsi. Posílám pusinku pro krásný sluníčkovatý den mé lásce!

30.9.2011

Bez zpěvu ptáků a vůně lip je třeba vstát, do práce jít. S myšlenkou na tebe každý den vstávám, dobré jitro ti přeji a polibek dávám. Jsou ty dny stejné a každý je jiný – mají své klady, mají své stíny. Hřejivé slunce ať provází tě jen a ten dnešní den? Ať je láskou naplněn.

3.10.2011

Ňufi! Hezký a ještě hezčí večer! Film pokračuje, ale jen ve vzpomínkách. Bylo to úžasné odpoledne. Takových moc není. Jsem rád, že jsem ho mohl prožít s tebou! Díky.

14.10.2011

Vzpomínám na K.H.Máchu na Petříně. To se nezapomíná ani neopakuje. Hezký večer.

25.10.2011

Jak voní láska? Jak voní lásky květ? Když dva se milují, hned je krásnější svět. Když jejich ruce se proplétají a při slovech vyznání jen tají…i teď naše srdce hoří jako louče..tak jako v patnácti! A to jsem byl ještě klouček J

27.10.2011

Dobré ráno miláčku a velmi vydařený den a tlapky ať se hladí, proplétají a milují láskou nekonečnou a naše srdíčka přetékají něhou sobě vlastní…..

27.10.2011

Více takových dnů přeji nám oběma! Děkuji lásečko a moc a moc tě mám rád!

27.10.2011

Také jsem se díval na růžovku, ale to není na psaní. Chci ti šeptat a povídat si z oči v oči…ale? Dobrou noc. S tebou je to úžasné! Ani slova to nevyjádří….Pa ňufi.

28.10.2011

Pouze vítr ví…. Dobré ráno miláčku a více takových rán, kdy vzpomínky dělají ze všedních dnů slavnosti sněženek a už probuzením začíná další etapa milostného vztahu. Vítej!

29.10.2011

Ale neusnul jsem. Díval jsem se na Bavora. A kde jsi ty? Na výsluní! Protože mě hřeješ svou láskou, rozumem, chováním…někdy dáš i sprchu J ale dá se to vydržet. Jsi má osudová láska a ač to zní lacině i odvážně teď pozor! Jsi žena mého života. Mysli si o tom své, ale tak to je! Chci tě vedle sebe!

30.10.2011

Co musím já vydržet nesmyslných výmluv! Až se sobě divím, že mám tu trpělivost. Mirunko, jak moc si vážím času s tebou a tvých názorů, ale doma jsem na to sám.

5.11.2011

Dívám se na romantiku. To je nádhera! Jsou jako my. Ten zápal, ta síla okamžiku, ten pohled! Čumáčku, láska je mocná čarodějka! A ta naše je tak silná…..

6.11.2011

Miluji tě! Víc nelze.

8.11.2011

Ze zobáčku do zobáčku jako při krmení ptáčků chci ti viset na tvé puse a líbat tě v jednom kuse..nebraň se má lásko sladká, jsme jako dvě holoubátka. Hledám tě tu vedle sebe ve tvých očí modré z nebe – já nechci už tu být bez tebe!

9.11.2011

Ukládám se k spánku, hledám tvoji schránku, tlačenku co hřeje a pohlazením se směje. Proudí mezi prsty láska a pusa, co tvou pusinku laská! Oždibkuje! A srdce miluje!

 
Autor Dalimila, 12.11.2011
Přečteno 467x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí