ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 15

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 15

Anotace: -

13.12.2011

Dobré ráno Mirunko, vracím se zpět k našim společným chvilkám. Co lásky a šťastných pocitů proudí mezi námi v sladkém objetí a zajetí endorfínků! Je to malý zázrak! 

13.12.2011

Dýcháš na mě teplem srdíčka. Směješ se jak malá holčička a v očkách ti svítí plamínky. Je laskavý tvůj úsměv maminky. I babička ti sluší a vnouček jen pro tebe má uši. A patičky také…to pro tvé polibky zlaté. I pro mě zbude hubička? Může být i jen maličká, protože vždy je od tvého srdíčka. Už dobrou……

 18.12.2011

Chci si s tebou rozumět, držet tě za ruku, být ti na blízku. Ty mě naplňuješ uspokojením, láskou, potěšením. Jsi mi oporou i když mě někdy rovnáš. Máš k tomu právo! Ty mě znáš…i neznáš…ty mě posiluješ, ty se mnou žiješ a já jsem tomu nesmírně rád….. Děkuji ti za každé slovo. Za to, že jsi! Že jsi m láska.

 23.12.2011

Dobrou noc Mirunko a milé probuzení do dne štědrosti ať já ti přináším jen samé štěstí a naději na krásnou budoucnost. Tebe šlechtí nejen práce i skutky a to je cnost! Na tvář ti políbení dávám a nejen o Vánocích ať nikdo není sám. Jsme spolu jak naše ruce. Spolu nám tluče jedno srdce. Dobrou lásečko, čumáčku, ňufinku…..

 24.12.2011

Čumáčku můj milovaný, už jedu domů. Ten čas je šedý, nepříjemný – vůbec ne sváteční. Tobě pusinku pro hezký den se mnou. Pááá

 24.11.2011

Zvonky nezvoní, květy nevoní … jen kapky na parapetu cinkají a ptáčci suché místo v dešti hledají. Já slova lásky k tobě hledám ani dnes pokoje ti nedám…rád tě mám!

 24.11.2011

Jako šíp pronikám do tvého srdíčka, snad i pro mě je tam místo vedle tvého uzlíčka. Pusu nemůžu mu dát ani na patičky – tam místo je jen pro ústa tvoje – ústa babičky.

 25.11.2011

Děkuji Mirunko! Láska tvá mě provází několik desítek let. Kéž nám vydrží až do snů posledních. Je k životu potřebná vždy a všude! Hezký den!

 24.12.2011

Štědrý večer je tu snámi s dobrým jídlem, s pohádkami… Je mě milá Mirunko už po tobě smutýnko……

28.12.2011

Mám rád takové filmy! Mám rád tebe!

 31.12.2011

Nedá se nic dělat. Uvidíme se někdy jindy, když nemůžeš. Bohužel, tak to někdy je. Bude příště! I tak tě miluji lásečko.

 
Autor Dalimila, 23.01.2012
Přečteno 570x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí