ÚRAVKY ZE ŽIVOTA 19 (duben 2012)

ÚRAVKY ZE ŽIVOTA 19 (duben 2012)

Anotace: ......

1.4.2012
Hupky dupky! Čekám až mi odepíšeš. Chybí mě tlapka a ty. Ne tvé SPJ :-), ale názory, postřehy……
2.4.2012
Lásečko, už sis trochu odpočala? Marním čas léčením se. V posteli. Sám….
3.4.2012
Vůbec nemohu usnout. Už tě chápu, jak je to nepříjemné, když člověk nemůže spát… Tak myslím na svého miláčka, jak dlouho jsme se neviděli a nebyli spolu a ještě nebudeme. Ach ta nemoc! Ale hlavně, že se máme rádi!
3.4.2012
Svit modrých uhlíků, vrkoče culíku, vzpomínky do dětství a naše tajemství. Na linkovém papíře, psané v šeru, v komoře, psal jsem ti vyznání, své lásky poznání. Tvé teplé ruky stisk byl v kině trochu risk. Hřálo nás mládí a sebe poznání. Kolik síly je v první lásce není v žádné pohádce! Jen my a stříbrný vítr ví……
4.4.2012
Sluníčkovatý pozdrav svému miláčkovi!
5.4.2012
Barunko copatá, lítáš tu po rozkvetlé louce ty můj čumáčku. Libuška mě tě připomíná….sleduji v televizi Babičku. Hladím tě po ruce, ať jsme stále spolu.
6.4.2012
Ano, dávám ti plně za pravdu! Ležím tu jak padlina, nic nemůžu, nic nedělám a ještě tě neuhlídám! Jsem nasr….sám na sebe a vše kolem. Ty za nic nemůžeš. A já? Raději nemluvit.
8.4.2012
Ráno bude mrazivé. Také trochu šedivé - takové jsou vlasy mé. Potom ale sluníčko, zahřeje nám srdíčko a ty tvoje holky s očima jak šmolky, naplní dům křikem vnoučka – pocumílkuješ svého kloučka i ty jeho patičky pusinkami babičky ! Přeji ti veselý den a teď dobré ráno čumáčku!
8.4.2012
Víš, já se chtěl jen přihřát zázrakem života (TEBOU!). Ty jsi stále plná energie, nápadů, plná života co rozdáváš kolem sebe. Takové to teplo, útulno, radost i smích, pocit, že život nekrásný. Já i jiní ti to závidíme a chceme být aspoň podobni. Ale nejde to. Každý jsem jinak nastavený. Mě těší, že jsi taková a že mohu být ve tvém stínu.
8.4.2012
Kdy? Kdy bude pusinka? Já už strádám! Moc se mi po ni stýská…
8.4.2012
Tvá tlapka, je jak mucholapka! Jak se k sobě naše tlapky přitisknou, tak nechtějí od sebe. To jemu pocit. Schází mi dotek! Ta elektrika co proudí stále….ještě….dobrou noc ňufi
9.4.2012
Já to vím, jenže v ty dny jsem měl „své dny“ (kulantně řečeno!). Je to moje 13.komnata. Odmítám i ty, co mi nabízejí pomoc. Jsem suk a vše bortím. Není to má chlouba. To mi věř!
9.4.2012
Lásko moje, miláčku! Jen pusinku a dobrou chuť. Stále je mě smutýnko….
13.4.2012
Lásečko, nikam nespěchej! Když, tak jen za mnou moje milovaný.
13.4.2012
Lituji tě! Máš toho plné kecky. A zítra nanovo ten kolotoč. Držím tě za pacenku ať máš sílu. Pusinku až budu zdráv!
13.4.2012
Jsi má lásečka! Má životní láska! Hezky se na zítra vyspi a naber sílu.
15.4.2012
Rozumný člověk nemiluje proto, že je to pro něj dobré, ale že ho to naplňuje láskou života.
15.4.2012
Já miluji srdíčkem. To neošálíš. Buď to tam je nebo není. Rozum ten lze mufíčku používat na jiná rozhodnutí.
15.4.2012
Ano miláčku, už jsem u tebe. Mám rád tok tvých myšlenek, tvých úvah. Je to por mě posilující.
17.4.2012
Dlouho jsem tě neviděl, ale jsi čím dál víc hezčí! Fakt ti to sekne. Jenže tam bylo moc lidí. Musel jsem se držet, abych ti nedal pusu. Tak příště…..
17.4.2012
Můj milý deníčku…ani slovíčko…kde jsi??? Už je mi to tak dlouho bez tebe…čekám na odpověď!
17.4.2012
Miláčku, mám tě rád!
18.4.2012
Až někdy – jestli vůbec někdy zase budeme spolu spinkat, dám ti pusu na čelo a budu se dívat jak bucáš. Je to hezký pohled, když bucáš jak koťátko. Snad někdy….pa
19.4.2012
Je mi to moc líto, že máš takové nepříjemné starosti. Jak ti pomoci? Držím tě lásečko a stojím při tobě a také líbám..ať to máš lehčí!
19.4.2012
Lásečko, už máš vnučku okoupanou, navoněnou? Ještě napapat a bucat to malé růžové slaďoučko a pusinkované ) Kdy ty budeš pusinkovaná ode mě?
20.4.2012
Já vím, že nemůžeš, ale jak to jen trochu půjde zavolej! Strádám! Prosííím!
23.4.2012
Už se známe natolik, že si nemusíme nic předstírat. Jen jsem vyjádřil co cítím. Já také s ničím nepočítal. Jen tvůj pohled mě překonal a řekl jsem co jsem cítil.
24.4.2012
Hezké dobré ráno a sluníčkem zalitý celý den – ať se ti daří v něm! S láskou jde všechno líp.
24.4.2012
Je mě za tebou smutno. Jaksi to na mě dolehá….
25.4.2012
Kousek láska…a ať ti chutná kafíčko a zahřeje tě sluníčko! Snad potěším tvé srdíčko.
25.4.2012
Tak stisk ruky?! Beru i to! Jen když jsem ti já nabízel, tak jsi mi nepodala. Musím ti říct, že kůra ti moc prospívá. Jde to vidět a sluší ti to. Chtěl jsem ti to sdělit hned jak jsem přijel, ale měl jsem jiné myšlenky. Zklamání. Ale fakt ti to sekne! Přeji ti to. Moc!
26.4.2012
Dobrou noc. Tak rád bych tě chtěl mít vedle sebe. Budu si aspoň snít. I tobě jen hezké sny!
29.4.2012
Už zpěv ptáků teď z rána slyš. Své myšlenky povznášej výš a každého s láskou vítej…může to být i tvůj přítel. Dobré nedělní ráno.
30.4.2012
Za světlem lásky, s touhou tě líbat, držet v náručí až bude se stmívat. Sát omamnou vůni rozkvetlých jabloní a cítit teplo tvého dechu, když ústa tvá se ke mně nakloní. Šeptám ti dobrou noc ty moje lásečko! Chci ti být na blízku, jak ptáčkovi hnízdečko.
Autor Dalimila, 02.05.2012
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí