ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 23 (srpen 2012)

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 23 (srpen 2012)

Anotace: ...

1.8.2012
Jsi krutá i laskavá. Milá i tvrdohlavá. Spravedlivá i upřímná, ale nechceš mě jaký jsem já.Hledám ve tvých očích – studánkách čistý pramen lásky z tvého srdíčka. Těžko se mě od tebe odchází a to ještě relativně dobře dopadlo. Není to beznaděj a trápení. Cítím hvězdičku. Malou, skomírající, ale je! Jak dojedu – pípnu.
2.8.2012
Téma na Brně – můžu tam zavolat jak je krásné potkat svou první lásku po padesátce. Jak nepopsatelné a jak silné je poznání sama sebe i toho druhého….můžu povídat!
2.8.2012
Já tě chci stále takovou bezstarostnou! Budu o tebe pečovat. Jen si udělej na mě čas. Pak může být výlet za hranice všedních dnů. Dobrou noc miláčku.
5.8.2012
I náš život jednou skončí. Den bez tebe je tak prázdný….sám si za to můžu. Rozhodujeme a zodpovídáme sami za sebe. I špatně. To je daň jaký jsem. Chci unést i tvůj verdikt. Nejde mi to. Ale ty jsi prima a upřímná. Máš ráda své věci i city v pořádku. Vážím si tě. Já prohrál svou šanci sám. S tebou je svět hezčí.
6.8.2012
Nejsi nechápavá. Jen ve mně se to mele. A ty jsi jednou tak a pak jinak a já pak nevím co chceš. Pak se zaseknu a je dílo hotovo a jen útržky. ….Neřeš to. Nechci! A dost!...nějak to skousnu. Copak jsem tyran, že tě chci ve sračkách? To jsem já a do toho doma a v práci a jiné rány osudu. Od tebe odstup, chlad, ticho.
6.8.2012
Chybíš mě na každém kroku. Ten pocit, že tam někde jsi, že máme společné myšlenky, že k sobě cítíme silné pouto (nebo aspoň já) i když se bráním, že mě odmítáš, je tam!!
6.8.2012
Něco na tom bude. I já mám své výhrady. Mám své ať! Ale také chci vyhovět tvému přání a není to na psaní. Také jsem se zamyslel, proč se tak chováš a pro já? Nalejeme si čistého vína, ale ne na vlnách telefonu nebo sms. Ten čas co spolu jako nejsme nám jen prospěje. Já na tebe nezanevřel
7.8.2012
Pozvedni své oči k mým a zaplaš ze svého pohledu stín. V tvé modři oka plamínek, zahřeje srdíčko náruč vzpomínek. Po louce ruku v ruce kráčející, svou lásku si vzájemně darující. I když nemáme zamilovaností brýle růžové, mé ucho nechce slýchat slůvko NE.
7.8.2012
Mirunko, pusinko, já tě nepřestal mít rád! Jen se nemilujeme. Ale to není přece ten hlavní důvod. Mě stačí cítit tvou náklonnost, tvůj cit, lásku, ale i tobě ať je dobře.
7.8.2012
Tak trochu náhoda, tak trochu jsem si vás přál potkat. Bylo to velmi milé. Příjemné jako náhoda. Ani Colombo nic netušil? A ten malošek jak na mě kukal. Uz tak porostla! Naposledy ještě jako koťátko, teď už zírala na strejdu jako HOJ! CO TU DĚLÁŠ ? Jsem rád, že jsme se potkali.
8.8.2012
Jedu k bratrovi. Dobrou noc miláčku. Jsi to ještě ty?
9.8.2012
Už není mé srdce srdcem tvým, je jenom svalem ochablým. Neoblažují nás endorfínky, neplašíme hejna motýlků, nedáváme si žhavé polibky a nevyhrnuji ti košilku. Kam zmizela ta naše láska? Láska něžná a bez hranic? V koutku oka se značí vráska. Měli jsme naší lásce dát víc? Já jo! Ač kdo z nás je bez viny, hoď kamenem.
9.8.2012
Když se vaří kafé, je čas na sms! Jak ty to děláš? Hold jsi šikulka! Ale to já přece vím. Vždyť jsi má první láska! A to už tenkrát byla trefa.
9.8.2012
Ano, vím že toho máš moc…teď v rádiu zpívají…bez dlaně tvé je ruka má….jak trefné! A bolestivé! Některé písně jsou úžasné. Ze života protkané citem. Jak mě to někdy zasáhne….ty jsi také taková citovka. Jak jsme prorostlí jeden s druhým! Ňufi, chci tě pochopit!
11.8.2012
Nevím co je v telce, ale raději bych šel na procházku – třeba v gumákách, když tak prší. Povídali bychom si o nás a drželi se za ruce.
12.8.2012
Ten závěr byl úžasný! Děkuji, že jsi taková, jaká jsi.
13.8.2012
Dokud žiju, dokud dýchám, dokud jsem přeji ti dobré ráno a pěkný den!
13.8.2012
Má náruč je ti otevřená a jen čeká, až se přivineš. Dám ti láskyplné políbení až očenka přivřeš!
14.8.2012
Ani cvrček, ani drozd nezpívá na rozednění. Jaro už je dávno pryč, s létem časy se nám mění. Dobré ráno kuřátko, noci už je na krátko.
16.8.2012
Lásečko moje, milovaná nezašlapávej mě do bláta. S pomocí tvých teplých ruk bude ze mě zase kluk, co radost ti dělá i když těžko se už předělá !
16.8.2012
Jééé ty chceš ať se vrátím! To je potěšitelné!
17.8.2012
Vím, že máš v práci blázinec. Vím jak to chodí a umím to pochopit. To ty někdy ne. Jedna z mála nectností, které máš. Ale protože tě miluji, tak odpouštím.
17.8.2012
Čas s tebou je pohlazení u srdíčka. Jsi moje šťastná hvězdička. Mám tě moc rád! Jsem u tebe lásečko moje milovaná.Měl jsem s tebou zase na dosah kousek štěstí. Je to miloučké. Vážím si tě! Dobrou noc.
18.8.2012
Miláčku, já po tobě toužím! Chci být s tebou, povídat si, držet se za tlapky, občas sladká pusinka, ale hlavně! Hlavně být v tvé přítomnosti, dívat se do očenek …být s tebou!
20.8.2012
Čumáčku jsem v jednom kole, motá se mi hlava, nevím z čeho, ale nejsem redy. Tobě hezký den.
19.8.2012
Děkuji za soucit. Nechtěl jsem tím rušit pohodo s vnoučátky a dětmi. Měj hezký den.
20.8.2012
Ňufičku, nemám televizi, tak jdu za tebou spinkat. Dej mi packu, já tě budu pusinkovat na ouško a šeptat dobrou noc má hvězdičko …..sladké sny.
21.8.2012
Lásečko, jdu instalovat televizi. Není to moje parketa! Chybí mi tvoje packa. Mám tě moc rád. Drž pěsti ať se to podaří.
22.8.2012
Díky za každé nové ráno, díky, že nám je dopřáno jít životem spolu blíž, nést svoje štěstí i kříž.
23.8.2012
Děkuji za podporu při ´mrtí mé sestry. Je to těžké! Moc těžké. Teď ještě relativně klid, ale bude to náročné. Budeš tam se mnou!!! Pusinku já
26.8.2012
Kde ťuká srdce pro druhého, kde mít rád není nic tak zlého, kde ruce i oči mají si co říct, kde jdou si lidé sobě vstříct, kde láska kvete v každém věku, tam snadné je vyslovit větu: Mám tě rád, co víc si přát?
27.8.2012
Zůstávám u tebe čumáčku. Stále! Mám tě rád!
28.8.2012
Lásečko, proč to školení? Copak je to jen o mobilu? Ty jsi všude se mnou. S mobilem i bez mobilu! Ty jsi můj stín! Milý stín!
Autor Dalimila, 12.09.2012
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí