ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 25 (říjen 2012)

ÚRYVKY ZE ŽIVOTA 25 (říjen 2012)

Anotace: ........

1.10.2012
Dobré ráno! Už říjnové…a začne se nám krátit den. O to víc příležitostí věnovat se vzájemnému porozumění. Kéž budu ti blíž jak dosud! Hezký den!
1.10.2012
Bylo to hezké! Velmi příjemné a plodné odpoledne. Jen víc takových dnů! Jsem ti za to vděčný a mám tě moc rád. Přeji ti hezký a klidný podvečer.
1.10.2012
Políbení pro mou lásku! Nějak mě nejde tě opustit. Chci být s tebou i teď. Hladit tě, dělat ti pomyšlení, stále se tulit…prostě tě stále chci!
1.10.2012
Miláčkuuuu já jsem tady a ty jsi mě odložila. Nemrzí mě to. Jen těší, že mám navrch  ! Nemusím vyhrávat, ale dnes jsem já poslední, co ti píše. Cítíš mou ruku na zádech?
3.10.2012
Přeji ti krásný narozeninový den!
3.10.2012
Posedaní chlapci u ohýnku…v kapse jim hřeje brambor z popele…co chvíli setřeš hebkou pavučinku, jež uvázla ti na čele. Pálím nať a zvu tě na ten brambor .
3.10.2012
Ano miláčku, jen se dodívám a půjdeme buci. Přeji ti dobrou sladkou noc a zůstaň svá! Líbám tě.
5.10.2012
Nemůžu spát. Hledám tlačenku ať se ti odevzdám do říše snů…. Ale střetnutí je ještě daleko.
7.10.2012
Ňufičku, kdy pojedete domů? Já nikam nejedu. Je tam hnusně a stále prší. Tobě hezké odpoledne a pusinky jako splacení dluhu, že jsem se ti chvíli nevěnoval.
7.10.2012
Lásečko, dnes ten den za nic nestál. Škaredě i na mysli pošmourno. Už aby byla aspoň tlapenka.
8.10.2012
Lásečko vydrž! Máme před sebou za týden volný den, tak ta naděje nás posune dál. Vize společného výletu! Užijeme si bezstarostný den. Pusinku já
8.10.2012
Lásečko, jsem ještě na dálnici…..líbám tě. Je mě za tebou smutno! Pusinku tobě miláčku!
9.10.2012
Do růžova vyspaná, ranní rosou omytá, svěží a usměvavá…taková je láska má. Dobré ráno a krásný den pro tebe miláčku.
9.10.2012
Čumáčku, máš aspoň kafé? U mě jako v cirkuse. Sotva sednu k písemnostem už někdo otravuje a tak dokola. Tobě pohlazení, povzbuzení i pusinky.
10.10.2012
Chytám o dno, ale tebe chci podržet, protože tě miluji a chci ti být stále na blízku. Pacenky už se hladí. Páááá
11.10.2012
Ňufi, dej mi tlačenku a budu tě sladce líbat na pusinku a hladit tě. A když si pohodlně lehneě – nepřilehnu, ale budu ti masírovat tvoje ztuhlá záda! Ta musí vypadat!
11.10.2012
Ňufíčku, ani na tebe nemám čas. Padám na hubu! Je to hrozné. Tak jen líbám….
12.10.2012
Dobré ráno! Konečně už pátek. Setřes ze sebe haldu práce a věnuj se sobě a svým ratolestem ať nabereš sil pro další období ať se máme spolu rádi. Pusu já
12.10.2012
Opravdové štěstí spočívá v tom, co darujeme! (Jan Zlatoústý) To sedí Čumáčku. Pusinku a tlapenku já.
14.10.2012
Dobré ráno čumáčku a hezkou neděli i když bude náročná, ale mezi svými. Tak hezký den s ranní pusinkou.
14.10.2012
Mrzí mě, že jsem se nechal unést přáteli……………..
15.10.2012
Dobrou chuť k obědu a lepší náladu. Počasí tomu nenasvědčuje, tak aspoň pozdraveni pro mou lásečku.
17.10.2012
Dobré ráno – skoré ráno! Nemůžu spát. Už jsem jako ty. Hlavou mi letí spousta myšlenek. Ty jsi jedna z nich. Mnoho z nich je o tobě!
18.10.2012
Ty to zvládneš a bude opět hej! Zase budeš Jura. Já usnul po sauně. Čumáčku, čumáček na čumáček, dobrou noc a pohlazení po tváři, pacence i duši.
19.10.2012
Dobré jitro! Už je tu pátek a také víkend k odpočinutí i relaxaci. Přeji ti příjemný den a klidné tikání srdíčka.
19.10.2012
Jsi můj pilíř, jsi má skála, jsi má láska…..ať máš prosluněný den.
19.10.2012
Jdu na kafé k sestře. Potom stálý program. Slunce na tváři a jiskru v očenkách.
22.10.2012
Potichonku pomalinku jdu za tebou pod peřinku. Pohladím tě po tělíčku a požádám o hubičku Dobré ráno!
22.10.2012
Mlha za mnou, mlha přede mnou, ale odpoledne světýlko! S tebou!
23.10.2012
Dobré ráno ty můj světe. Ještě naše láska kvete? Vypadá, že skomírá, ale mě žene ta víra, že tě mám stále rád a že jsem víc než kamarád!
23.10.2012
Chci být s tebou jako včera! U kafíčka, ale mít možnost chytit tě za tlapku.
24.10.2012
Budí se den i já i ty! Přeji ti dobré ráno a každý krok i rozhodnutí ať je jisté, pevné ..ať máš den jak na růžích ustláno…s láskou a úctou jásá
24.10.2012
Kde je moje nemocinkaný? Děje se něco? Jak jsi na tom? Podej zprávu…čekám!
25.10.2012
Škoda, že to moc moc dobře, které ti právě je není zapříčiněno mnou. Ale když je to z vlastních dětí a vnoučátek, nezbývá než ti to z celého srdce přát. A zdraví k tomu!
26.10.2012
Ale čumáčku, i láska je všední věc a bez ní každý z nás ochuzen o ty nejkrásnější okamžiky života. Ano, všednost se vkrádá, ale i všední den může být ten nejhezčí. Hledání je smyslem života. Nikdy nepřestávat. Milovat lidi kolem sebe a rozdávat co je v nás dobré. Ty dáváš plnými hrstmi. Hezký den!
26.10.2012
Miláčku, mám tě rád. Jdu dobrou noc ti přát. Chci ustlat ti na růžích neboť tě mám pod kůží. Spi pokojně můj kvítečku medový….jen ať se to nikdo nedoví. Jen TY a JÁ. Pááá
28.10.2012
Máš odhrnuto? Venku je bílo jak o vánocích. Ještě chvilku, ale v mysli vedle tebe. Objemout tě, přivinout ať mě cítíš i s rýmou a nebráníš se.
28.10.2012
Dobré ráno v neděli. Tento víkend není z těch hezkých. Je tu podzim a zima klepe na dveře. Každá neděle je v kostele – i pro tebe – místo v mých myšlenkách ať chceš nebo ne je to místo na rozjímání dobrých i těch druhých skutků. Jak žít pro druhé a vyrovnat se s vlastním svědomím, činy, rozhodnutím, zda mám místo v této společnosti, kdo jsem a co konám…. A také jak dlouho můžu ve tvé blízkosti prožívat kouzla lásky a tvého porozumění i zklamání a znovu bytí. Jsem rád, že tě mám.
29.10.2012
Jeď opatrně! Když přijedeš později nic se nestane. Ale hlavně dojeď tam i zpět. Šťastnou cestu i návrat.
30.10.201
Je přede mnou asi 20 lidí, ale musím to vydržet. Ani volat nelze. Až později. Pohlazení pro tebe čumáčku.
Autor Dalimila, 02.11.2012
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí