JEDNA MALÁ ŽIVOTNÍ POHÁDKA

JEDNA MALÁ ŽIVOTNÍ POHÁDKA

Anotace: Od mé první lásky.....začalo to na školním výletu :-) a i po letech to má stále sílu. Prostě zázrak - a ty se někdy dějí....

Miláčku,
když jsme spolu, zdráháme si přiznat, jak moc nás to k sobě přitahuje... ale tichučko si přiznáváme, že nám to spolu sluší, že je to společně velice příjemné a že zase tak moc bez toho krásného milování být dlouho nemůžeme a ani nechceme (nebo já :-)). Stále silněji mě upoutává naše společné soužití a nedovedu si představit být bez tebe! Když mi odplouváš, jsem po smrti, pod vodou, neschopný samostatného života. Milování s tebou je přirozená cesta k příjemným prožitkům, ale cítit, že se máme v srdci, v duši, v paměti, to je pevné pouto, nekonečné a nekonečně krásné, plné citlivých prožitků s tebou, s tvou sladkou pusinkou, něhou ... Žít je krásné a potkat se s tebou i po tolika letech není nic špatného. Láska kvete v každém věku a nerezaví, protože ta naše je z nerezu. Miluji tě a ten dnešní střípek je jen vánek toho co k tobě cítím. Děkuji, že jsi, lásečko moje.
Autor Dalimila, 19.05.2010
Přečteno 884x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí