Příběhy andělů

Příběhy andělů

Anotace: Myslivec

Se Zdeňkem jsme měli výročí. Byli jsme svoji už čtyři roky. Ještě jsme neměli žádné děti. Oba dva jsme totiž byli toho názoru, že na děti je dostatek času a nejdříve jsme si chtěli vybudovat karieru.

Po dětech jsem stejně nikdy moc netoužila. I když moji a Zdeňkovi rodiče už byli netrpělivý a chtěli alespoň jedno vnouče.

Se Zdeňkem jsme se rozhodli, že naše výročí oslavíme na naší chatě. Moc jsem se těšila, Zdeněk mi ke každému našemu výročí dal něco krásného a já pro něj měla speciální dárek. Koupila jsem mu motorku.

Když jsme dojeli na chatu, udělala jsem romantickou večeři a poté jsme prožili krásnou chvíli. Pak jsem ho vzala do garáže, kde na něj čekal dárek ode mě.
Zdeněk byl nadšený. Okamžitě se na ní chtěl projet. Řekl mi, že se půjde převléct. Nechtěla jsem mu kazit radost a tak jsem souhlasila.

Čekala jsem v garáži a dívala se na tu motorku a představovala si, jak na ní budeme společně jezdit. V tom u nás někdo zazvonil. Když jsem šla otevřít, uviděla jsem myslivce. Zeptala jsem se ho, co potřebuje.

Zeptal se mě, jestli hodláme ještě dnes někam jet. Řekla jsem mu, že manžel se chce jet projet na motorce.

Doporučil mi, aby dnes nikam nejezdil, že z místní farmy utekla kráva, a kdyby mu vletěla do cesty, mohlo by se mu něco stát. Věděla jsem, že Zdeněk nejezdí na motorce zrovna podle předpisů a teď když má novou motorku, bylo mi jasné, že pojede rychle.

Poděkovala jsem mu a vyprovodila jsem ho.

Přišlo mi zvláštní, že přišel zrovna k nám, ale byla jsem mu vděčná.
Přesvědčila jsem Zdeňka, aby dnes nikam nejezdil a řekla jsem mu i o myslivci, který mě varoval. Zdenek sice bručel a byl naštvaný ale nakonec zůstal semnou.
Na druhý den jsem šla do vesnického obchodu, před kterým stáli policajti. Věděla jsem, že v té vesničce není žádná policejní stanice a tak jsem se prodavačky zeptala, co se stalo.¨

Řekla mi, že včera v noci se srazilo auto s krávou, která utekla z místní farmy. Byla jsem překvapená a těch lidí mi bylo líto, chtěla jsem poděkovat myslivci, který nás varoval. Zeptala jsem se, proto kde myslivec bydlí.
Prodavačka se na mě podívala jak na blbce a řekla:,, Madam, my tu žádného myslivce nemáme.“

Byla jsem udivená. Kdo byl ten muž co zachránil Zdeňkovi život?
Autor Sopheriel, 01.06.2016
Přečteno 437x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí