Třetí rande

Třetí rande

  "Nechceš zajít ke mně na kafe?" Zeptal se on. On je kluk, se kterým jsi teď byla na třetím rande. Předchozí dvě rande byly skvělé, opravdu jste si padli do oka a hodně si rozumíte. Takže ti nevadí posunout se dál a strávit s ním noc. Že tě jen zve na kafe? Tomu sama nevěříš, vždyť víš jak to chodí. „Jasně, ráda.“ Odpověděla jsi s milým úsměvem na rtech. Vešli jste do jeho domu a zamířili do obýváku. Tam si se posadila na pohovku a on šel do kuchyně. Slyšela jsi cinkat hrnky a pípání jak zapínal kávovar. Po chvilce přinesl dva hrnky, ze kterých se linula příjemná vůně. Přinesl ti tvé oblíbené laté, které sis objednala na minulém rande. Sedl si vedle tebe na gauč a povídali jste si. Na chvíli si odložila hrnek a opřela se. On taky odložil svůj hrnek a podíval se tebe. Chvíli jste si zírali do očí. Ty jsi čekala jestli udělá první krok a políbí tě. Jako kdyby slyšel tvoje myšlenky se k tobě pomalu nakloní a vaše rty se dotknou. "Ano, konečně!" Říká tichý hlásek v tvé hlavě a začneš spolupracovat. Jednu ruku mu dáš kolem krku a druhou mu vjedeš do vlasů. On ti obmotal jednu ruku kolem pasu a druhou tě chytl za šíji. Postupně začínáte přidávat i jazyk. Po chvíli se odtáhnete, zahledíte se do očí a pak pokračujete v líbání, ale pomaleji. Není kam spěchat. Vychutnáváš si jeho rty a celkově tenhle moment. Líbá opravdu skvěle. Teď se odtáhl a šťastně se usmál. Jeho pohled říkal, že by chtěl i něco víc, ale nechce aby sis myslela, že chce jen to jedno. Jenže neví, že ty to chceš taky. Zvedneš se, vezmeš ho za ruku a on se postaví vedle tebe. Tvojí ruku nepustil a vede tě směrem ke schodům. Tobě je jasné kam jeho kroky míří a nepleteš se, vedou do ložnice. Posadili jste se vedle sebe na kraj postele a začali se znova líbat, ale dravěji ,než před chvílí na gauči. Rukama tě hladí po zádech a ty máš svoje ruce v jeho vlasech. Pak si mu sedneš obkročmo na klín a sundáš mu tričko. Prohlédla sis jeho tělo, které je naprosto dokonalé. Přejedeš mu bříšky prstů po lehce vyrýsovaných břišních svalech a pro sebe se usměješ. Pak ho začneš opět líbat. On ti po chvíli vysvlékne tričko a odhodí ho někam za tebe na zem. Stejně jako sis ty prohlédla jeho si i on prohlédne tebe. Taky se sám pro sebe usmál. Políbil tě na krk a rukama šmátral po zapínání. Tys ho zarazila a pokynula mu ať si stoupne. On poslechl a ty sis sedla na postel a jeho chloubu máš přímo před obličejem. Rozepínáš mu pásek u kalhot, knoflík, zip... Stáhla jsi mu kalhoty a s nimi rovnou i boxerky. Vzala si jeho chloubu do ruky a párkrát po něm přejela rukou. On jen slastně zavzdychal. Špičkou jazyka si mu začala dráždit žalud. Pak sis jeho úd vložila do úst a začala pomalu kouřit. Trochu si přidala a užívala si jeho vzdychy, které značily, že určitě víš co děláš. Jeho ruce měl ve tvých vlasech, ale tempo nechal v tvojí režii. Pak tě přerušil a políbil tě. Rozepl ti podprsenku a začal ti hladit prsa. Jemně tě shodil na postel. Ty si povylezla ještě o trochu výš a on nalehl na tebe. Líbá tě na krku a ty cítíš jak se jeho chlouba opírá o tvoji mušličku, která je ještě schovaná v kalhotkách. Z úst ti unikl jemný sten, když ti jemně zkousl bradavku. Chvilku se věnoval tvým ňadrům a pak se pomalu přesouval dolů. Hladil ti vnitřní stranu stehen a pak tě tam i líbá. Pak ti dal malou pusinku nad lem kalhotek a stáhl je. Opět ti líbal vnitřní stranu stehen, aby tě lehce pozlobil, protože mu bylo jasné, že už se nemůžeš dočkat až si začne hrát s tvojí broskvičkou. Pomalu se přesouval po stehnech čím dál tím výš až se dostal tam, kam chtěl. Špičkou jazyka se dotkl poštěváčku a ty jsi slastně zasténala a on se usmál. Pak začal pomalu jezdit jazykem nahoru a dolů a ty jsi začala tiše vzdychat. Přesně věděl co má jazykem dělat, tak jako ještě nikdo před ním. Začal přidávat na rychlosti a pak přestal. Nechtěl aby ses udělala tak rychle. Pak se přesunul k tvým rtům a políbil tě. Pak do tebe strčil dva prsty a dvakrát je vsunul a vysunul jako by zjišťoval jak moc jsi vlhká. Pak se penisem otřel o tvůj poštěvák a chvíli ho dráždil, tak že jezdil žaludem přes něj. Pak spojil vaše rty a vnikl do tebe. Zasunul ho až po kořen a chvíli tak zůstal aby sis na něj zvykla. Vysunul ho z tebe a opět do tebe vnikl. To párkrát zopakoval. Pomalu přirážel a zároveň tě líbal na krku a pak i na rty. Poté přidal do polibku i jazyk. Začal přirážet rychleji a ty si měla ruce na jeho zádech a lehce ho mačkala. Oba jste sténali, vzdychali a užívali si to. Cítíš, že už za chvíli budeš a tak jsi ho začala podvědomě mačkat silněji a on ještě víc přidal. Nahlas jsi zasténala a tělem se ti rozlil onen příjemný pocit. Tělo se ti lehce otřáslalo v doznívajícím orgasmu. On nepřestal přirážet. Tiše vykřikl tvoje jméno a rychle ho z tebe vytáhl a svým semenem ti potřísnil bříško. Svalil se vedle tebe a ztěžka oddechoval. Oba jste se nezávisle na sobě usmáli a vydýchávali se. Pak ti podal kapesník aby ses mohla otřít. "Nedáme si společnou sprchu?" Usmál se na tebe lišáckým úsměvem...

Autor JustKaty, 09.08.2020
Přečteno 1709x
Tipy 2
Poslední tipující: LenkaT, Krahujec
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, pěkný :)

03.12.2020 12:57:14 | LenkaT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí