M.J.

M.J.

Anotace: Král popu...Forever!

Opustil nás? Opustil. Nažvdycky, A už se nikdy nevrátí.....Proč, proč, proč?
Tak to prostě chodí.
Někdo by měl změnit řád světa. Tohle si nezasloužil. Ať si ho odvedl kdokoliv-andělé, smrt či bůh...Měl tu být!
Prostě přišel jeho čas. Navíc není jediný....Kolik lidí by zasluhovalo život?!
Ale měl tu být! Prostě měl! Měl! Ani láska tisíců fanoušků jej nevrátí zpět. Proč, proč, proč? Měl tu být.
Ale není.
Život je nespravedlivý.
Ano,ale to se netýká jen jeho.
Byl to fenomén. Byl někým koho znali všichni. Fascinoval nás, ohromoval nás. Jako by nás všechny obklopoval.
Víš, že tak to není......
Směl by ho někdo přivést zpátky? Chybí mi....
Nejen tobě.
Dost možná měl sílui změnit svět.
Dost možná je to fantazírování, že?
Jenže on nás neměl opouštět. Měl tu být, dávat savětu lásku jak říkal. Jeho hlas, jeho tanec, jeho gesta...Nikdo ho nenahradí.
Ale najde. Zapomínáme. Lidé si brzy zvyknou, že tu není.
Brala jsem ho jako člověka, který ke světu prostě patří. Bylo nemyslitelné, že by....Odešel.
Tohle je realita.
Krutá! Vrať se, vrať se,vrať se!
On tě nevyslyší.
Taky se nemusí vracet kvůli mně.
Nejsou první kdo přišel o otce.
Přesto mi jich je líto. Byl jediný koho měli. Miloval je. Rozmazloval. A ony milovalaly jeho. Babičky, tety, chůvy? Ty tatínka nenahradí.
Svět jde dál. I bez něj.
Já vím. Ale on....Žije. Žije v našichn srdcích. Na pořád.



Heal the world.....
Autor Vampire angel, 28.02.2010
Přečteno 309x
Tipy 4
Poslední tipující: susana načeva, Pythonissa__, Káťule
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné, čtivé. :-) Tip. ;-)

12.03.2010 17:53:00 | Pythonissa__

Zajímavá myšlenka. Super tip! MJ jsem nikdy moc neřešila, ale přesto na mě povídka (nebo spíš úvaha??) udělala dojem. Hodně mě donutila přemýšlet. Krásná!

01.03.2010 20:33:00 | Káťule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí