Mistrovství Světa v otvírání lahváčů

Mistrovství Světa v otvírání lahváčů

 

          Co kdybysme propagandu obrátili? Na území žlutomodrých žijů červení. Hen tam na východě. Posledních 8 let sú červení bombardováni, zabíjeni, mrzačeni právě tema žlutomodrýma. A přitom sú to občané jedného státu. Kdekdo by řekl, co proti sobě majů? No ti červení majů smolu, že sů prostě červení. Běžný červený řekne v rozhovoru, že s běžnýma žlutomodrýma nemajů žádné problémy. Sů tam krevní svazky, svajby, přátelství. Tak vo co gou jako? A za tych 8 let klidně mohl nekdo z naší vládnůcí garnitůry a z tech poblbaných médií přijít s tym, že sů to zločiny proti lidskosti a je potřeba červené bránit, tož ji dáme azyl, hromadně nebudeme chápat, proč sa nemožů osamostatnit, když sa téměř jednohlasně rozhodli pro autonomii v referendu. To bysme chodili s vlajkama té červené honorace, vyvěšovali bysme to na úřadoch, osvěcovali kostely v příslušných barvách. Solidarita ne? Já su solidární. Já bych pro ně aj spálil česků vlajku enem proto, aby sa s nama cítili dobře.

          A toťkaj si vem. Když sa podiváš na informace s datem 2021 a hloubš, zjistíš, že v tych zprávách eště nefigurovala propaganda, ať už z jednej nebo druhej strany. Ke žlutomodrým jezdili žoldáci z celého světa enem proto, aby si zastřílali. Jak v nejakej hře. Kól of ďjůty třeba. Druhá světová stále trvá. Proč ne?

          A toťkaj ten emerický dokument Žlutomodří v ohni. A tam sů rozhovory s různýma státníkama, aj s tym ředitelem červených. A on tam povidá, že už tolikrát žádal žlutomodré, aby přestali s tym ostřelováním, že sa to mosí vyřešit mírovů cestů. No lesti je to pravda, tož asi nebyl vyslyšen. My sme totiž furt uražení na červené. Jak sme nad něma párkrát vyhráli v hokeju, jéj to bylo slávy. Porazit červené aspoň na tym ledu. A okupace a jedno s druhým. Ale to nejsů věci mezi běžnýma lidma, to sů politické rozhodnutí, keré enem poštvávajů lidi proti sobě. Mě dycky dojímali ty fotky z druhej vojny, jak tam ti vojáci z obůch stran spolu slavili Vánoce. Oni sa nechtěli zabíjat. Ponajprv mosíš lidi zfanatizovat a pak pro tebe aj zabijů.

          Jako kdo řídí tu propagandu? Kdo to určuje, že to či oné bude použité garnitůrú a v určitý čas? Když bych byl voják a nekdo na mě namířil flintu, bude mi jedno, lesti je takový nebo makový, červený nebo modrohvězdičkový s červenobílýma průžkama.

          A toťkaj jako národ, v kerém žiju, po mě chce, abych byl na straně tej či onej. Lebo národ určil, kerá strana je ta pravá. Dyť prdli v kině. A v momentě, kdy slyším od lidí, keří jezdili ke žlutomodrým, obchodně, pracovně, jak chceš, jaká je tam korupca a bordel v policii, říkám si, ty vole, neco mi tady nesedí. Ohně, molotovy. V noci sa ti občané bojí nekam vyjet, lebo když je stopnó fízli, vykradú jim auto, zmlátí jich a řeknú: JEĎ. A ešče mosím řéct takovéto, že rozhodně červené neobhajuju. No spíš si říkám, ať dů do prdele všeci, na mapě zleva aj zprava. A toťkaj ten organizovaný zločin červených. Nelegální těžba dřeva sa dýluje za drogy s šikmookýma na jih od nich. Drogy pak přes území žlutomodrých putujů k nám. Pohodička. Stúpenci Saláma to podněcujů a pak stejně přindeš na to, že je to boj mezi náboženstvýma, ideologiema. A furt sa jeden bojí druhého. Modrohvězdičkáři sa bojí červených a stúpenci Saláma jich stejně všecky majů kůpené.

          A ty pak deš u nás k volbám a myslíš si, jak tvůj hlas neco změní, když stejnak za nitky tahajů lidi za plentů, keré nevidíš. Financování našich stran z účtů Sálámistů. Jako to sů prachy za co?

          No za co asi? Kriminální činnost, drogy? ...žádný strachy, my tu zemi celou rozkradem. Češi sů pracovitý národ, oni ten schodek doplnijů... Ha ha ha...

 

 

Autor Narragan, 08.09.2022
Přečteno 135x
Tipy 8
Poslední tipující: Stanislav32, Sonador, Lighter, Holoxicht, mkinka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tenhle textík je nebezpečnější, než čučet do otevřený tlamy šestimetrovýho pythona. Ale vážně, nikomu nepřeju nic špatnýho. Dokonce ani to, aby si z přivezl ruskou nevěstu. Jedný jsem čučel zblízka na její vlasy v barvě žita. Nádherná, plná ohně.
Jenže Rusko musíš projet, protrpět, prochlastat a proš... A tam je ta potíž. Půlka její rodiny vojáci, ajznboňáci, policajti a bůh ví co ještě. Anakonda
je proti tomu hodný zvíře.
Nicméně bych doporučil ke čtení skvostnou knížku. "Daňa Horáková : O Pavlovi". Extrémně těžké čtení, bez škurpulí a balastu, na pozadí ruské okupace a exilu mnoha schopných českých lidiček.

09.09.2022 21:32:25 | lesan-3

Nebezpečný by možná byl, kdybych měl na něco vliv, a to nemám :)
Jsem pozorovatel vývoje událostí.
Knížku si napíšu na seznam;)

10.09.2022 06:01:39 | Narragan

hm,dobře napsané ale dokud moloch nezdechne budem otroci v kole jak krysy v laborkách.Jinak musím souhlasit dole se zapalovačem.)lidovej jazyk ti jde, horší by bylo kdyby jsi to napsal rusky :)))

08.09.2022 14:53:58 | xoxoxo

Uctivá poctivec, Trixie ;) Moloch sa nechystá zdechnůt. Furt bude vymýšlat capiny, aby ti to v srdéčku aj v hlavince pořádně zamotál.

09.09.2022 14:48:58 | Narragan

:-D Nejvíc se mi líbí tvůj krásný lidový jazyk. Ale hen ti, co nemluvijó po našem, by ťa za něj móhli perzekuóvat! Tak to je všade. Lidi sa furt škorpí a někeří autoritáři to zneužívaj, svině. :-)) Promiň, téma vážné, ale provedení mě pobavilo.

08.09.2022 11:26:16 | Lighter

Netřeba sa omlůvat :D ale su rozhodně rád, žes to vzal sportovně :D také témata sů dycky teňučký led ;)

09.09.2022 14:43:47 | Narragan

Dříve by téma bylo při agresivních diskutérech i ručně stručně o pohubu, když se probíralo v hospodě. Dnes nic fyzického nehrozí, vše je virtuální...:-D

12.09.2022 12:05:38 | Lighter

Do hospody nechodím, takže nevím :)

12.09.2022 12:14:39 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí