Sex - Rozvraceč rodin

Sex - Rozvraceč rodin

Anotace: Sex je krásný, sex je božský, sex je svině!

Sex. Pod tímto pojmem si každý představí solulož...samozřejmě...co jiného si pod tímto pojmem představit.Sex je krásný,sex zapříčiňuje nový život. Ale podívejme se na tento pojem z druhé stránky.Dnes již více jako 50% manželství končí rozvodem...Proč? U valné většiny případů za to může sex s jinou osobou.Můžeme říci,že některým lidem je sex přednější než jejich děti.Když sou schopni opustit rodinu kvůli jinému člověku.Jde však opravdu o jiného člověka?Nebo jde jen o sex s novým tělem a novou polohou, které se mu doma nedostávalo?Shrnul bych to tak, že sex ovládá dnešní svět.Když si chce žena svého muže udržet,jak to udělá? Ano...koupí si sexy prádlo a dá mu to,po čem touží...sex...a proč? Protože podvědomě chápe, že pokud mu nebude toto milostné pohlazení dávat, muž se na ní vykašle.Dnes již nestačí samotná Láska.Láska chodí ruku v ruce,se svým dvojčetem,sexem.Zamyslete se každý nad tímto tématem.Vím že většina z vás si řekne..."18 ti letej spratek, co ten o tom může vědět".Ale rozhlídněte se jednou kolem sebe...a uvidíte to co já.
Autor Daniel Osbourne, 10.11.2010
Přečteno 1676x
Tipy 24
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, kdovíkdo, Samanta, strašidýlko-střapatý, seh, la loba, Pythonissa__, black-ladybird, Salinta, Desir-ka, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Danieli, sex je nejmocnější iluze ....
No, lépe bych to nenapsal.Pěkná a pravdivá úvaha.

19.10.2015 13:11:22 | Jeněcovevzduchukrásného

ST... naprosto souhlasím

08.06.2011 19:45:00 | strašidýlko-střapatý

Hezky a rozumně napsané.Jsme lidské bytosti a své pudy bychom měli zvládat,bohužel ne vždy se podaří.Důležité je zachovat si vzájemnou úctu a neubližovat si...sex by mél být služebníkem lásky.

15.02.2011 11:32:00 | la loba

Vidím to co ty, byť jsem o rok mladší. :)
Je to sáhodlouhé téma a nedá se s tím nic udělat...
ST...

12.02.2011 11:13:00 | Pythonissa__

Danieli, sex je nejmocnější iluze lidstva co dříve či později vyprchá a pak se ukáže byla-li přítomna i láska v souznění duší. Jsi vnímavý mládenec a to se mi líbí.

16.01.2011 00:40:00 | Lilien

Ano.

28.11.2010 18:34:00 | Caelos

Tohle jsi opravdu vystihl, i když je to dost smutny tak s tebou musím naprosto souhlasit.
A rozhodně bych si nemyslela,že by jsi o něčem takovym měl nutně vědět zase o tolik míň jenom proto, že je ti teprve 18, věř mi, já už se poučila o tom, že v dnešní době (a nevím, jestli je to tím, že je svět celkově informovanější, že to jde s lidstvem totálně do háje, nebo, že je tady všechno čím dál zvrácenější), mívají děti kolikrát daleko víc rozumu, než oba jejich rodiče dohromady.
Ale teď vážně, je to opravdu dobře napsany, a fakt se ti to podařilo skvěle vystihnout.
Máš máš oči otevřeny a to je moc dobře, hlavně buď svůj a nenechávej se nikým odradit

21.11.2010 09:32:00 | Anjesis

musím ti dát za pravdu, sex dnešním světem opravdu vládne.. sex jde ruku v ruce s láskou, ale bohužel i obchodem... svět se sice nezmění, ale každý náš krok ten svět trochu změní. Nejsou to zázraky, ale i přesto se ten náš svět může trochu změnit a třeba tam bude i láska bez sexu...

12.11.2010 10:40:00 | katkabloom

Nejsem v žádném případě puritán ani moralista ani odpůrce lásek či podobně... Také i já vidím to, že velká část rozvodů nebo rozchodů končí zbytečně právě tím, že lidé nemyslí hlavou, ale tím, čím píšeš (přirozením). Myslím si, že každý by měl dopředu zvážit, zda mu nevěra či jiné „zaláskování“ stojí za to, zda mu toto počínání stojí i za případný rozchod-rozvod. Pokud ano, tak snad ok (o tom by mohla být další diskuze či debata), ale kolikrát pak člověk pozdě zpytuje svědomí...

Hezky napsaná úvaha, snad bych jen možná neviděl tento pohled takto jednostraně. Ale i tak dávám za tuto úvahu a tento pohled supertip.

11.11.2010 16:38:00 | Yendas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí