Několika slovy

Několika slovy

Anotace: Velmi stručný proud myšlenek...

--------------------------------------------------------

Přátelé nám někdy ubližují už tím, že se zdráhají nám ublížit.

Jiní zase nevynechají jedinou příležitost, aby nám bodli kudlu do zad.

Obě skupiny si často mění členy a ve výsledku lze interakci s nimi nazvat životem.

Život plyne, poznáváme, milujeme, ztrácíme, získáváme, ztrácíme se, získáváme se a pořád dokola. V tom všem, v bolesti, slasti, utrpení i spáse spočívá lidské bytí.

Všechno by bylo krásné, ale máme tu ještě Systém a ten se po nás sápe, táhne nás z dosahu lidských záležitostí. Jak smutné a nesmyslné. Systém je zlo. Boj mezi lidmi samotnými je jen životní energií v rozmanitých formách. Systém vytváří nadřazenost a nadřazenost je špatná. Vím, že jsem idealista a Systém je svým způsobem v každé, byť primitivní společnosti, avšak já nesouhlasím. Zrušme jej a vraťme se do ráje.


A tak tu sedím, zborcený v ošoupaném křesle s drobky na klíně a mám pro Systém jediný vzkaz: "Polib si prdel, já mám čokoládu."
Autor JR, 08.01.2010
Přečteno 406x
Tipy 10
Poslední tipující: synanceia, Limák, Kapka, Jean89, Bíša, B.a.r.b.a.r
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je dost dobrý a výstižný. Souhlas a STip.

13.03.2010 08:41:00 | Limák

...
Po proudu řeky pustím žal
své nálezy a ztráty
nechám je někde opodál
vnímám jen vůni máty...

21.01.2010 11:15:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí