Mluvím tady o sexu

Mluvím tady o sexu

 

Jakže? Sex má být plnokrevným spojencem lásky? Láskou vděčíme za prospěch, který sklízíme. Muž, jenž vděčí ženě za to, že s ním sdílí lože, je buď slaboch nebo ubožák. Ubohá je i žena, pokud pouze odevzdala své tělo muži k jeho potřebě. Nikdy nepozná slasti roztoužené vášně a smyslné erotiky. Přátelé, zanechme těch směšných slůvek o toleranci, oddanosti a souznění. Krása a síla je to, co ženy přitahuje. Jejich láska se napájí mocí. Moc je úhelným kamenem jejich vlastní hodnoty.

Ženě v sexu přísluší hrát jednu ze tří rolí. Může být otrokyní, nymfou nebo bohyní. Role otrokyně je přirozené ženské sexualitě nejbližší. Dejte ženě pána, a její vášeň rozkvete. Jenomže, kde je pánům hodným toho jména konec? Všichni jsme si rovni, v křesťanství i demokracii. Proto je dnes tak málo žen, v jejichž milostném životě lze vůbec mluvit o nějaké sexualitě.

Být nymfou vyžaduje krásu a nadání. V dobách duchovního zdraví existovaly školy, ve kterých se vznešené dcery učily milostnému umění. Nový duchovní proud tyto chrámy zasvěcené božstvům a potomkům Erótovým smetl z povrchu zemského jako chlévy neřesti. Pojem nymfy jako neodmyslitelné průvodkyně dionýsovských slavností života a plodnosti se pokřivil na poníženou služebnici mužské prostopášnosti.

Jaká škoda! Kolik krásy, inspirace a tvůrčího nadšení bylo umrtveno. Jak mělkým a jalovým se stal sexuální prožitek následným generacím. Ušlechtilé kněžky lásky přestaly být vzorem a staly se z nich bezcenné děvky, tak jako vůle k moci se zahalila pokryteckým pláštíkem lásky k bližnímu, tím hábitem přízemní chtivosti přivlastnit si slabé a potřebné jako snadno dostupnou kořist. 

Je-li nyní pro ženu potupné být otrokyní a k nymfám chová pohrdlivý odpor, potom chce být bohyní. Bohyně je moc převrácená naruby, ženská sexualita obrácená do sebe. Žádný muž ve zbožném vytržení, v poblouznění srdce a v úžasu nad nedostižností svého předmětu touhy nedokáže ženu vzrušit. Jen chvilkový pocit povznesení nad všechny hranice světa dokáže bohyni omámit v letu na perutích narcisismu. Vlastní koitus se v ten okamžik stává zvířeckou degradací, poskvrnou božské dokonalosti, pádem z výšky. Z takové ženy se snadno stane frigidní majitelka realit či nenasytná kurtizána.

Úspěšní muži mají své otrokyně, vydržují si své nymfy. Pokud někdo z nich propadne kouzlu bohyně, přijde většinou o všechno. Nakonec i o rozum a svůj vlastní úspěch. Mužský nával sexuální touhy žádá otrokyni. Přichází prudce a nesmlouvavě. Otrokyně nemusí být ani tak krásná, jako ochotná. Projevy bezdůvodné nevole musejí být potrestány. Koitus jí oblaží a neublíží, pokud je její pán dost pozorný k jejímu zdraví, potřebám a dobré výživě.

Pro plné sexuální uspokojení touží být každý muž v obležení nymf, či alespoň pod vlivem nymfy jedné. Většina mužů asi dnes takové uspokojení nezná. Všichni však o něm sní. Sex s nymfou je skutečná oslava života, rozkoš ryzí krásy a plodnosti. Nymfa se nenabízí, jen v líbezné nahotě láká písní či tancem ke společné číši plné radosti a slastného opojení.

Je ale také jiný sex, všichni ho dobře známe. Sex manželský. Křesťanští duchovní a kazatelé ustanovili svazek manželský jako štít proti hříchu smilstva a vší prostopášné neřesti. Onu záslužnou a sex ochromující funkci plní manželský svazek dodnes. Není větším anti-afrodiziakem, než otrávená, unavená, tlustá, dětmi utahaná a zatrpklá žena, kterou má muž každou noc vedle sebe v posteli.  Pravý sex v manželství obvykle skončí svým završením v aktu početí.

Následuje spořádaný rodinný život. Není to úsměvné?

Autor Zoroaster, 20.09.2023
Přečteno 257x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Byla to tahle. Mám uložené i Vaše komenty, byly opravdu citlivé. Nebojte se. Už Vás nikdy číst nebudu.

stůňu a předčítám
PhilogynyBásně » Ze života
Anotace: reedice

Rozbiješ úderem stůl na podlahu a židli

stůňu a předčítám



vzduch voní po spáleným ohni v černých krajkových rukavicích hrál snad na všechny žesťové nástroje představivosti

ta báseň je o nich



Stříhám stonky odkvetlých růží

zadupu podpatkem hlínu k nebi aby ses mi nezdál

čním v sobě nožem

v tobě kérkou

nenávidím tě

tak proč si každé ráno v zrcadle zkoušíš mý šaty

---

Rouhala se louka než pokosili

rouhala se býlím

rouhala se křídly rouhala se dálkou

zkoušela to očima

než pokosili

bílý kobylí mléko vlčí mák

---

Ohnutá borovice co jsem pod ní musela a musela projít se psy: vzdor větrem zamkl pařezy s utnutými krky

uřknul tmu jehličím

křik havranů a vran s přísně uvázanými kravatami pro venkovní déšť

pro to skrytý ještě za listy jeřabin co si za uši věší smích jako výsměch smrtelnosti





a my?

řekni mi to



Autor Philogyny, 15.06.2023
Přečteno 152x
Tipy 29
Poslední tipující: básněnka, Jiří I.Zahradník, kudlankaW, Stanislav32, piťura, enigman, jort1, ukrytá v máku, jitoush, Sonador
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)
ikonkaPřidat do oblíbených děl
ikonkaTisk
Komentáře

Všechny tvé básně jsou úžasné

14.09.2023 09:22:05 | básněnkareagovat

Děkuji. moc

16.09.2023 13:29:45 | Philogynyreagovat

poezie jako louka
na ostří nože
padlých vlčích máků

kterou nelze
číst jen jednou
;-)

PS: krásné dny Phil

21.06.2023 19:44:07 | piťurareagovat

Já jen to svoje děkuju, ale je to upřímné. Na Písmák ji vložila s dodatkem napodruhé, ale ta vlna nenávisti byla pro mne nesnesitelná. Nakonec ji vymazala i s tím, co mi psal, že jsem a v noci nemohla usnout, nestojí mi to za to...

22.06.2023 10:15:07 | Philogynyreagovat

to by bylo rouhání...

18.06.2023 17:58:49 | enigmanreagovat

Tu louku mám ráda...děkuji. :)

19.06.2023 12:12:50 | Philogynyreagovat

...jsou věci nerozbitné...

17.06.2023 08:20:52 | jort1reagovat

Ty křehké... :) Děkuji.

19.06.2023 12:12:26 | Philogynyreagovat

...čním v sobě nožem...pro mě nejsilnější...

16.06.2023 21:08:55 | ukrytá v mákureagovat

Tady jsem přemýšlela, ale určitým způsobem je to pravda. Děkuji!

19.06.2023 12:11:57 | Philogynyreagovat

...Když Ty Phil vidíš,co jiní ne.....a pak...v Tvém světě mluví každý strom a stéblo trávy...a někdy to chlácholí a jindy křičí a zlobí se....v Tvém světě se to hemží a ono to mnohdy zasáhne a není to zrovna k smíchu.....vždyť jsme se vymkli a Ty je udobřuješ.....i s obětinou....Ji.

16.06.2023 17:10:16 | jitoushreagovat

Pořád jenom to své děkuji, moc. Dneska jsem spala les, jsem tam teď vlastně skoro pořád. Po půlnoci mi přišla banda, čtyři prasnice, neuvěřitelný chumel selat všech velikostí a barev a lončáci. Mi se líbí, jak ty mámy vyhánějí ty kance pryč od toho jídla, aby bylo dost pro ty jejich pruháče. A to hodně důrazně... :) Lepší podívaná, jak celá televize...

19.06.2023 12:10:59 | Philogynyreagovat

Báseň, která svými obraty a přemety, ve mě jitří představivost. Už jsem jí četl na Písmáku, a opět mnu očima.
Hezké chvíle předčítání u tebe. Chvilku mně zahřeje a chvilku zazebe.*

16.06.2023 02:29:03 | šerýreagovat

Já někdy nevím, na Písmáku se na mne snesla doslova snůška nenávisti, tak jsem to alespoň cítila, od jednoho pisatele. Napadl i ty, kteří byli pod básní, stane se...mazala, že. Moc a moc děkuji...

19.06.2023 12:07:00 | Philogynyreagovat

vrána k vráně vždy nesedá-to snad tuší havran leda-a jen ten co zahodil kravatu, když už ho moc škrtila /přitom ale zdaleka nebyl žádný nezbeda!/ ST*

15.06.2023 23:42:43 | Frrreagovat

Poslední dobou je mám v hlavě pořád a slyším je, nevím proč to tak je a tak jen to svoje děkuji. :¨)

19.06.2023 12:03:41 | Philogynyreagovat

20.09.2023 20:48:45 | Philogyny

A ocením, když s tím už přestanete otravovat. Omluvil jsem se, dojem, že jde o úchylný a morbidní projev nějakého transgendera, jsem zjevně získal omylem, jinak mě vůbec nezajímáte a styl Vašeho psaní opravdu nemusím. Předen děkuji za pochopení.

20.09.2023 22:02:52 | Zoroaster

Když jsem si přečetl:

zadupu podpatkem hlínu k nebi aby ses mi nezdál
čním v sobě nožem
v tobě kérkou
nenávidím tě
tak proč si každé ráno v zrcadle zkoušíš mý šaty.

A to mě opravdu znechutilo. Dál už jsem nemohl.

20.09.2023 21:44:00 | Zoroaster

tohle je přesně text "mimo vědění", je jen otázka, jestli si to dokážeš přiznat...

20.09.2023 18:32:44 | Sonador

Nic neplatí absolutně a i mezi ženami existují zářné výjimky, které pochopitelně nemají tendenci vidět ostatní ženy jinak, než samy sebe - což asi bude Tvůj případ. Možná z mého aforismu lze vydedukovat, že lásku podle tvých představ je nutné oddělit od sexu. Alespoň v dnešní době totálního rozvrácení přirozených rolí.

20.09.2023 19:04:40 | Zoroaster

si lámu hlavu jak reagovat, nakonec bude stačit prosté - ne, právě naopak (až na poslední větu, což mě vede k tomu s čím mám problém)
on se ten text podle mě významně dotýká pravdy, ale prostě není celá... přijde mi to "vyhraněné", možná to souvisí s tím, že západní člověk potřebuje včechno racionalizovat, má problém přijmout, že se vedle sebe vyskytují a existují dva protichůdné (odporující si) principy...

a osobně si myslím, že ony "zlaté časy" duchovního zdraví, zase tak zlaté nemohly být, jinak bychom z nich nevypadli (nebo neupadli do hrubohmotnosti, jak říká jeden můj kamarád:) ...zřejmě to nebylo všechno, je toho víc, je potřeba dojít dál, což bez toho, že pochopíme (ochutnáme a prožijeme), co je špatné a neprospěšné, není možné... ???

20.09.2023 20:21:22 | Sonador

Od aforismu nemůžeš čekat celou pravdu, vlastně od žádného textu, dokonce ani od filosofického spisu. Ale oceňuji tvůj nadhled.

20.09.2023 21:49:00 | Zoroaster

Jako malej kluk se někdy chováš...tvoje dílka jsou toho důkazem... jenže ty už nejsi tak mladej stromek, aby bylo lehký tě ještě ohnout...
ty nebudeš ani tak rozumnej, jako spíš sebestřednej... něco si někde přečteš a tak nějak to dost nevhodně odpapouškuješ... dokonce jsem si všimla, že u jednoho nedávnýho dílka sis zakázal komentáře...jseš teda taky dost velkej strašpitel, co se bojí názorů druhejch... no, nedáváš si sám moc dobrou vizitku...

20.09.2023 16:35:29 | cappuccinogirl

Omyl, komentáře pod mým dílkem o feminismu jsem zakázal, abych ochránil čtenáře před nimi samými. Jinak mě baví, jak se v Tvých očích z nedávného "skutečného" filosofa stal "sebestřednej kluk", co potřebuje ohnout přes koleno. Můj ty smutku...tady veškerý rozum končí. Já ale nepíši proto, abych podkuřoval místním ženám. Nemám to zapotřebí.

20.09.2023 18:56:12 | Zoroaster

V něčem jsi filozof, většinou ve věcech, kjde nejsi příliš osobní, jen je jakoby sepisuješ, jsi mimo ně, tvůj názor není tak okatě zjevný... tam, kde spíš zobecňuješ... ale tohle dílko, v tom jseš cejtit...poslední věta tady... to tvé "není to úsměvné??? já v ní ten tvůj vlastní úsměv úplně cejtím!!! Jseš nadřazenej nad obyčejný lidi a to není dobrý...a ani žádnej skutečnej filozof hodnej toho slova by to neudělal... tím, jak ponižuješ jedno pohlaví vůči druhýmu... tím ponižuješ i sám sebe, v očích všech, kteří nejsou úplně hloupí!!!

20.09.2023 19:05:48 | cappuccinogirl

No nevím, ale uznávaní filosofové byli většinou géniové, no a jeden takový uznávaný filosof napsal aforismus, který zní: "Proč jsou géniové nesnesitelní? Protože jinak by byli líbezní blbci."

20.09.2023 19:12:56 | Zoroaster

řekl jsi to sám... uznávaní filozofové... u těch se možná ledacos přehlédne... geniálné lidé mají snad někdy na nějaký renonc právo... dá se odpustit, pokud JE odpustiteln ý... ale Ty nejsi uznávaný filozof... JSI jen ZOROASTER a nic se o tobě neví, nemáš za sebou takzvaně "odvedeno"... pokud se snažíš dobýt svět filozofie, jsi na počátku... a tvoje povaha ti tedy nic neulehčuje... máš ji složitou a v některých ohledech dost nepříjemnou pro ostatní lidi...neříkám, že pro všechny, ale tipla bych většinu... nebo máš prostě jen občas svý slabší chvilky, kdo ví:-)
protže některý tvý lit počiny nejsou vůbec špatný...
mateš...
každopádně jseš zoroaster... a ZOROASTRISMUS má bejt tolerantní a svobodomyslný... no tak ale to stojíš úplně mimo, příteli :-)

20.09.2023 22:40:05 | cappuccinogirl

Já kdysi četla Vaši povídku, po té, co jste mne začal nevybíravě napadat. Jinak bych si vás nevšimla. Protagonista si dal rande naslepo. Místo jedné došly dvě. Pojmenoval jste je: samice jedna a samice dvě. Ani se nedivím, že to dopadlo, jak dopadlo. Pobavilo, člověk si udělá svůj obraz. Písmák vám přes pět set děl, pokud se nemýlím, tak aspoň máte co tahat z šuplete...

20.09.2023 16:21:07 | Philogyny

Já jsem na Písmáku nedopatřením otevřel jedinou vaši báseň, a bylo to otřesné - za svoji pohnutou reakci se dodatečně omlouvám. Od té doby se vaší tvorbě úzkostlivě vyhýbám - jsem opravdu citlivý člověk. Vám doporučuji totéž.

20.09.2023 18:46:15 | Zoroaster

ZORO nezlob se...ale DOMINU na tebe!!!!!!!!!!!!! A zbičovat! Aby každá myšlenka, kterou jsi teď zostudil vše něžné a milující na ženě... patřičně zabolela!!!!! A nebo NYMFOMANKU... ať ti dá pořádně do těla, abys neměl čas psát podobný žvásty!!!!!!!!
Ale u tebe je to možná spíš o nedostatku... nemáš, nedostáváš, a tak jen mstivě pliveš jed!!!!!!
Zamysli se nad sebou, chlape!!! Vždyť to cos hodil právě na zeď, to je jedna velká ostuda pro tvůj MOZEK, kterej se tváříš, že máš!!! A jestli ho máš...OK...ale rozhodně nemáš SRDCE!!!! Jseš studenej tak, až to bolí!!!

20.09.2023 16:12:09 | cappuccinogirl

Teď jsi mě opravdu pobavila, protože žena z mé poslední povídky, s níž ses s takovým nadšením ze 3/4 ztotožnila, byla NYMFOMANKA. :-)

20.09.2023 18:48:41 | Zoroaster

Nymfomanka, proč ne??? Tuhle vizitku by ccino nosilo hrdě!!! Ale k tobě bych, nezlob se, poslala raději nějakou svou nymfésestru...já nemusím bejt u všeho :-):-):-)

21.09.2023 09:47:22 | cappuccinogirl

Zvláštní, moje maminka měla o mě celý život strach, protože ve mě stále viděla toho malého a přecitlivělého kluka. Inu, rozumnost se někdy jeví jako necitlivá - nicméně, jak komu...

20.09.2023 16:19:17 | Zoroaster

Ahá! Odtud vítr vane...

20.09.2023 16:38:39 | Anfádis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí