Slovanská duchovnost

Slovanská duchovnost

 

Slované mají v genetickém základu vlastní rasy zakódovány životní principy, které vycházejí z vyšších kosmických zákonů. Svůj původ i založení v minulosti odvozovali od nebeské sféry a nebeských předků. Vodítkem poznání a smysluplného života jim byl vždy nadzemský, hvězdný, a tudíž mužný pól duchovní síly protilehlý tomu ženskému, zemitému pólu odrážejícímu síly hmotné formy života a její vlastnosti, jež se odvíjejí od tělesné funkce přes emocionální reakce až k mentálním a duševním pochodům lidského nitra. Slovanům je cizí kult Velké matky stejně jako uctívání podsvětních božstev tak typické pro barevné, a především tmavé rasy.

Autor Zoroaster, 27.09.2023
Přečteno 96x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sice jsem ateista, ale...Slyšel jsi někdy o Pravé víře? Všichni tvrdí, že je to zrovna ta jejich. :-D A možná prvotní byla prostě víra v Přírodu jako přírodní zákonitosti. (Dřív než se o pravosti víry začalo mocensky spekulovat a duchovně intrikovat...:-) Dnes se té původní myšlence různá ekologická hnutí nepřekvapivě zase blíží...

27.09.2023 12:04:24 | Lighter

Pravé slovanské pravoslaví je védské. A Védy znamenají vědění, nikoli víru v našem současném náboženském pojetí. Jinak ví-RA, či vie-RA znamenalo ve slovanských jazycích vědění o RA - světle poznání zprostředkované Védami.

27.09.2023 14:11:21 | Zoroaster

Ani Védy nejsou původní, jsou ještě starší tradice a historie, na které navazují. Třeba V Indii žili Drávidové za harappské civilizace dávno před tím...

28.09.2023 11:48:28 | Lighter

Omyl, drávitské kultury byly v Indii před invazí Árijců a Slovanů ze severu, kteří tam Védy přinesli. Ty ale existovaly dávno před tím - nejstarší duchovní písemná památka je Avesta starých Sumerů, a ta je védská.

28.09.2023 17:19:48 | Zoroaster

To už je otázka pro skutečné historiky, ale myslím že prokázání, co bylo dřív je otázkou historických důkazů, které nejsou zachovány.

29.09.2023 10:55:40 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí