O vládnutí

O vládnutí

 

Účel vládnutí

Účelem jakékoliv vlády je vedení, a především výchova jí poddaného lidu k vyšším formám lidského bytí a lidského charakteru. Lid sám od sebe nebude nikdy směřovat k potřebným mravním ani morálním hodnotám, při nichž může vzniknout a existovat organická jednota lidského společenství.

 

Povinnost podnikatelů

Povinností podnikatelů, obchodníků a živnostníků podle prastarých pravd je vytvořit dostatek hmotných prostředků pro všechen lid vlastního společenství, které je zplodilo, vychovalo a předalo jim všechny výdobytky předků, aby je ctili, chránili a rozmnožovali ve prospěch celého národa.

 

Charakter národa

Vlastnosti a charakter národa či občanů státu jsou nutně dílem jeho vlády a duchovních stavů schopných poučit strážce společenského pořádku o tom, co je pro jeho lid dobré a co nikoliv. Nikdy naopak.

 

Vládci Západu

Povaha moci západní civilizace, k níž se s takovou vehemencí hlásíme, je z hlediska lidskosti a důstojného bytí člověka rozkladná a ponižující. Vládci Západu vykazují nejnižší lidské vlastnosti a sekundují temným silám kapitálu a jeho parazitickým démonům.

 

Zákonodárné sbory

Zákonodárné sbory politiků plodí hromady zákonů, příkazů a zákazů zasahujících do všech úrovní lidského života, protože absolutní a celospolečenská ztráta morálky nedává bez tak rozsáhlých direktiv a regulací žádná rozumná očekávání od jednání kteréhokoliv člověka, ať pochází z libovolné společenské vrstvy. Takové zákony nemají nic společného se spravedlností, protože spravedlnost má své místo pouze tam, kde existuje nějaký zažitý společenský řád a organický celek, jaký v západní společnosti budeme hledat jen těžko.

 

Vládci bez svědomí

Vládci, kteří nebudují božský harmonický Řád spravedlivé společnosti, vládci, kteří nevedou přirozené společenské stavy k jejich svatým povinnostem a morální odpovědnosti za organický celek, tudíž vládci, kteří nevládnou podle čistého svědomí, věčné Tradice a rodové paměti, představují pro společnost čirou pohromu. Jsou to škůdci národa.

Autor Zoroaster, 12.10.2023
Přečteno 105x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí