O islamizaci Evropy

O islamizaci Evropy

 

Rozvrat Západu

Vše, čím se dosud projevoval evropský civilizační pokrok, nabude zcela jiného významu, pokud základní trendy vývoje západní společnosti přestaneme vnímat pozitivně a začneme za tím vším hledat skrytý a zlomyslný záměr temných vládců.

 

Militantní helénství

Helénství znamenalo odklon od mytologické kolébky národů. Zavedlo racionalistický pohled na svět, v němž se vytratil smysl rodového společenství a jeho kmenových zákonů. Společně s tím helénská filosofie posvětila otroctví a absolutní moc jedněch společenských vrstev nad druhými.

Námi často obdivovaný dórský svět znamenal nadvládu dávno již zkažených a od védského učení odpadlých potomků árijské rasy nad původními obyvateli Hellady, z nichž učinili otroky. Ze svých synů vychovávali bezcitné zabijáky, kteří uměli bojovat, vládnout a dobývat. Jakmile však došlo na potřebu plodného života v dobách míru, byli zcela bezradní.

 

Despotický monoteismus

Judaismus, křesťanství a následná christianizace národů vedly k podrobení lidského vědomí ve prospěch vyššího principu ovládání mas a k násilnému šíření parazitického systému moci do všech dosud nezávislých oblastí eurasijského kontinentu.

 

Selhání katolické církve

Katolická duchovní moc vždy usilovala o vzkříšení všemocného nadnárodního impéria ovládajícího celý eurasijský a později i světový prostor. Leč několika vlnami renesance a následným osvícenstvím se její potenciál vyčerpal, proto ji temní vládci opustili a vstoupili do řad rodící se buržoazie.

 

Sionismus plutokratů

Na prahu moderní doby stáli temní plutokraté seřazeni v jednom šiku společně s bankéři, židovskými zbohatlíky, osvícenskými filosofy a rozjitřeným lidem proti evropským monarchiím a jejich nechápavé vrstvě aristokratů. Stmelujícím pojítkem mezi plutokraty a společenskými elitami byly zednářské lóže, v nichž „temní“ zaujali místa velmistrů, ideovou oporou jim pak byl sionismus vyrůstající z lůna židovských diecézí Západu podpírajících moc finančního kapitálu. Židovství přetavené na sionismus bylo nadále nosnou platformou světové parazitické moci.

 

Poněkud jiný fašismus

Aby moderní „techné“ sloužila ve prospěch všeho lidu, nesmí se stát výlučným nástrojem v rukou buržoazních a finančních elit, za nimiž stojí všehoschopné parazitické síly. K tomu bylo nutné podřídit společenský vývoj a politiku kontrole silných a uvědomělých vůdců využívajících ke svým záměrům mocný národně socialistický stát. Předválečný fašismus vyrostl v hlavách nejlepších filosofů té doby odhodlaných neponechat nic náhodě. Jejich vhled do pozitivní stimulace moderního pokroku se opíral o pohanský archetyp vyššího člověka, jemuž leží na srdci budoucnost bílé (přesněji árijské) rasy a obroda člověka v důstojného opatrovatele kosmického řádu.

 

Poválečný triumf parazitických elit

Celé poválečné období až do dnešního dne Západ oslavuje jako jediný evolučně prověřený a společensky přijatelný liberální kapitalismus volného trhu. Tím se uvolnil prostor pro neomezené bohatství buržoazních elit a ovládnutí pracujících vrstev na pozadí uctívání peněz a moci finančního kapitálu.

 

Postmoderní chaos

Dnes se nacházíme v postmoderním období, kdy modernismus, tak jako sionismus či křesťanství, splnil svůj účel a plutokraté se připravují na poslední fázi svého plánu: Uchopení otevřené absolutistické moci nad celým světem. K tomu jim nahrává záměrně vyvolávaný morální rozvrat a chaos, protože jen tak se mohou stát těmi, kdo vystoupí před tváří umírajícího světa jako spasitelé a lidé je za to budou ještě milovat.

Autor Zoroaster, 17.10.2023
Přečteno 97x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí