(rozdělená společnost)

(rozdělená společnost)

 

♪♪♪


Nezáleží na tom, co krásného lidé říkají, ani co si chytrého myslí, ale co skutečně dělají.

Až podle činů poznáš lidi zločinu. Nelíbí se nikomu, jsou pragmaticky

škaredé.

 

 

 

Autor Lighter, 08.11.2022
Přečteno 169x
Tipy 3
Poslední tipující: Narragan, Sonador
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jednání je projevem člověka, viditelným projevem skryté podstaty, duše, a na té podle mě záleží. Já bych tu myšlenku řekla takto - člověk není zpravidla takový, za jakého se má a jak se prezentuje, ale takový, jak se (v činech) projevuje. Málokdy se tyto obrazy kryjí. Málokdy to vidíme sami u sebe. Ukazují nám to druzí. I když nemusejí mít pravdu, něco pravdivého nám vždy zrcadlí.

08.11.2022 11:33:59 | kozorožka

Díky. Napsal jsem svou ironii "negativně", ale ve skutečnosti skrytě "pozitivně" jako kontrast jak rozeznat špatné, protože jinak si dobrých lidí nebudeme umět vážit.

09.11.2022 13:13:35 | Lighter

Což si bohužel málokdo uvědomuje a je jen nasranej, egoismus bez hranic.) Taky jsem si myslel, že chování je zrcadlo, nicméně v pokřiveném světě nic pravdivého ukazovat vůbec nemusí a o tom to je .) ukazuje to spíše jen o pozorovaném objektu, to, jak se druzí chovají k nám vypovídá dost málo, protože druzí nereagují přirozeně, ale přes závoj iluzí své mysli .)

08.11.2022 14:27:38 | Constantine

Myslím si něco podobného. A přesně v tom, co píšeš, selhává "pozitivismus", protože je jen povrchním pozorováním projevů a na skutečnou psychologii si jen hraje.

Abych nebyl tak vážný, tak překroutím jedno známé rčení: Vybírej si své nepřátele, kteří tě hodnotí, dobře, protože se jim budeš časem podobat. :-)

09.11.2022 13:19:12 | Lighter

No, je to děsný, ale smutný. Ty podrbeš mě a já zase tebe .)

09.11.2022 15:17:48 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí