Ženy ve vládě

Ženy ve vládě

 

Existují dva hlavní důvody, proč západní globalisté a páni peněz postupně dosazují do klíčových funkcí řízení státu a celé EU ambiciózní ženy: Zaprvé, potřebují v nich mít poslušné loutky neschopné pronikavého úsudku; Zadruhé, jejich projev musí být natolik nekompetentní, aby v případě potřeby mohly být kdykoli odvolány. Příkladů potvrzujících toto tvrzení je více než dost.

Autor Zoroaster, 21.09.2023
Přečteno 190x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, člověče... taková Angela M. by s tebou určitě souhlasila, viď?! :-) Nebo zesnulá královna Alžběta II, která neochvějně držela pohromadě celou anglickou monarchii!!!
Protože ženy vládly napříč dějinami a myslím, že leckteré daleko úspěšněji než leckterý muž!!!

21.09.2023 13:06:28 | cappuccinogirl

Angela Merkelová přivedla Německo na pokraj zkázy (viz současnost) a nyní je to bezdětná troska. Alžběta II. připravila Británii o vůdčí geopolitické postavení Commonwealthu, a dokonce málem zničila finanční prestiž londýnské City. Podrazila soudržnost královské rodiny, koketovala s muslimským chalífátem a byla tak neschopná, že na ni byl osnován atentát. V historii bylo mnoho královen, které přivedly svou zemi na buben. Včetně Alžběty I. která se pelešila s pirátem Drakem a zavedla v zemi sociální teror.

21.09.2023 17:49:14 | Zoroaster

Do politiky se nepletu, ale Angelu milovalo celý Německo, její pozice byla až do jejího odchodu v podstatě neotřesitelná, pozici si vybudovala silnou... Rovněž Alžběta II. Angličani ji milovali téměř zbožně a milujou ji jistě i teď... už proto je její význam pro dějiny nezpochybnitelnej... pokud kdokoli udělá něco špatně, ok, udělá, ale taky spoustu dobrýho... málokdo to má jen jednostranný... :-)

21.09.2023 18:57:52 | cappuccinogirl

Pozice Merkelové byla neotřesitelná, protože byla bez výhrad poslušná svých loutkovodičů. A koho miluje luza, ten rozhodně nemusí mít pozitivní historický význam. Emoce současných mas jsou výsledkem totální manipulace sdělovacích prostředků. Pro poučení si můžeš přečíst moji historickou esej "Triumf kupců a jeho genealogie".

21.09.2023 19:49:41 | Zoroaster

Loutkovodič je ten, co velí loutce...ale Angela byla první ženou politický scény... ona měla v rukou pimprlata:-)! A slovo lůza??? Další, cos přehnal... ty nemáš rád lidi kolem sebe, jseš plnej pohrdání... takovej nějakej misantrop, ne??? Umíš si vážit jen mocných??? A to jen těch, jejichž názory ty sám uznáváš???

21.09.2023 19:54:38 | cappuccinogirl

Můj ty smutku, loutkovodič je ten, kdo vede loutkové vlády, a ty jsou od dob Merkelové v celé Evropě a EU. Nemáš opravdu ani ponětí o tom, co je v pozadí politiky na Západě (a nejen tam), a tvoje "psychologické soudy" o mé osobě začínají být poněkud trapné.

22.09.2023 13:14:46 | Zoroaster

Víš, co je trapné, Zoro... že jak se zdá, myslíš si, že TY jsi ten, co ví všechno, zatímco JÁ asi nevím nic... a mně nejtrapnější připadá ten, co sám sobě nastavil takhle pokřivené zrcadlo a zřejmě s velkou oblibou do něj hledí...
Pozadí politiky vždycky bylo a bude...a samozřejmě, že je i teď... to podhoubí je zhoubné... ale baví mně, jak ty přesně vidíš do toho, kdo vodí jiné, a kdo je na provázku... Musím se tomu smát, ale je to trpkej smích, Zoro!
Loutkové vlády od dob Merkelové??? Bože, kde ty ses to zasek... vždyť ty byly na světě...snad od dob počátku vládnutí... nikdy nebyla každá země stejně mocná... vždycky se našla taková, co byla mocnější... a tahle "přetahovaná" se tady hraje... pořád!!!

22.09.2023 13:35:43 | cappuccinogirl

Pravdu díž, loutkové vlády samozřejmě nejsou výmyslem současné doby, avšak tak beztvaré, pokřivené a bezduché cetky honosící se svým papouščím peřím, jež lidi milují (tebe zřejmě nevyjímaje), tu máme teprve od dob Merkelové a nástupu feminizovaných politických garnitur. To jsem měl na mysli. Takže znovu tneš svůj řevnivý meč kamsi mimo zamýšlený cíl. Asi bude lépe tuto trapnou "přetahovanou" ukončit. Pa...

22.09.2023 14:42:51 | Zoroaster

O tom, jak to bylo dřív, když jsme ještě nebyli my dva na světě, můžeme jen číst... a Merkelová... to je naše "současnost", o té toho víme nepoměrně víc... proto nevím, jestli je možné smést současnost jako beztvarou a bezduchou cetku... na úkor minulého, co jsme my sami nezažili:-)
Pa.

22.09.2023 16:34:03 | cappuccinogirl

A ženy jsou dnes vychovávány k bezvýhradné poslušnosti mužům jako bylo postaru? Vůbec ne! Já naopak mám často pocit, že "kariérně úspěšné ženy" se už ženám ani nepodobají. Nemyslím vzhledem. Ale typicky mužskými atributy. Často těmi nejopovrhovanějšími...

21.09.2023 12:04:31 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí