O Evropské unii

O Evropské unii

 

Náš chmurný úděl

Podvedli nás. Lhali nám, že se staneme součástí svobodné a prosperující Evropy. A lžou nám i dnes, když tvrdí, že členství v Evropské unii je jedinou rozumnou a bezpečnou alternativou budoucnosti Českého národa. Opak je pravdou. Pouze osvobození od diktátu Bruselu a odstranění jeho protektorátních nohsledů z české vlády může vést k naší nezávislosti, tedy k důstojné a svobodné budoucnosti naší krásné vlasti.

V prvé řadě se však musíme zbavit politických šašků, liberálních nemehel, zkorumpovaných propagandistů, bezpáteřních novinářů a kariérních tupců na všech úrovních státní moci. Avšak není právě takováto očista nadlidským úkolem v situaci, kdy podobných idiotů a strůjců zla ve veřejných funkcích je drtivá většina a stejně drtivá masa užitečných idiotů jim podkuřuje?

 

Hloupost nebo důvěřivost?

Je vskutku zarážející, kolik důvěřivců ještě doufá, že lze z Evropské unie společným úsilím sociálně laděných frakcí v Evropském parlamentu učinit sociálně přijatelný stát. Západní fašistický komplot finančních elit vymyslel, prosadil a řídí celý projekt evropské integrace ke svému prospěchu. Tak to prostě je, ať věříme konspiračním teoriím či nikoliv.

Oni ovládají všechna významná aktiva členských států, oni diktují podmínky trhu, agresivní politiku korporátního kapitalismu a globalizace, oni drží pod krkem lidi, střední a malé podnikatele, politiky i celé státy prostřednictvím ekonomiky postavené na dluhu, oni směřují k neomezené moci a diktatuře, přitom Evropská unie je jim k tomu mocným nástrojem. Jak může někdo věřit tomu, že se svého cíle vzdají a začnou budovat sociálně přívětivou Evropu? Směšné! Ničeho nelze dosáhnout zevnitř systému, pokud má jít o změny směřující proti vlastnímu účelu, pro který byl vyprojektován.

 

Političtí lokajové

Garnitury současných politických lokajů sloužících Bruselu a západním elitám se neobejdou bez úzké vazby na mocenské struktury EU. Nevěděly by, jak si mají udržet současnou moc a plná koryta. A právě k tomu EU potřebují. Proto budou za všech okolností dál hrát podle not napsaných evropskými plutokraty, protože nic jiného ani neumějí. Nakonec samy to ukazují v podobě svých nomenklaturních kádrů na volebních kandidátkách. Jejich lokajství lze neomylně odvodit například z postoje, jaký zaujímají ve vztahu k Ruské federaci.

 

Sametová revoluce

Co znamenal náš návrat na Západ? Porážku komunistické diktatury a vítězství svobody? Ale kdeže. Západní mocnosti měly naprosto jasný záměr: Zničit do základů průmyslový potenciál země, přivlastnit si veškerá zpeněžitelná aktiva, vývozem kapitálu zotročit populaci jako levnou pracovní sílu, zadlužit český stát a učinit z něho kolonii odvádějící daň ze své existence do kapes západních oligarchů. Za tím účelem dopředu uplatily disidenty a všechny nastupující politiky, kteří jim dodnes zobou z ruky.

 

Cesta do záhuby

Pouze nevědomost může vysvětlit fakt, že lidé stále volí strany, které vedou naši zemi do záhuby, jinými slovy do područí Čtvrté německé říše zvané Evropská unie.

Autor Zoroaster, 05.12.2023
Přečteno 105x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám kolegu, výbornej kluk hodnej, družnej, poctivej, nelže.
A jednou jsem ho viděl vyděšeného, když zkrachoval na jeho úseku dodavatel programu a byla ve hře myšlenka, že by si podnik tu agendu mohl nějak vyřešit sám po svém. Vlastní cestou. Tenkrát se ten hodný pán opravdu třásl strachy. Vzpomenu si na to vždycky, když jde o politiku.

06.12.2023 12:54:38 | Ezop

Euroskepticismus se tomu říká. Neboli slavná myšlenka spojené Evropy (po vzoru dávné EHS), která jak to vypadá reálně, zase neslavně dopadla...To špatné (a ekonomicky ideologické) pro slabší státy začíná "koloniálně" zase převažovat, podobně jako za dávné RVHP. Naplnění prastarého autokratického vzoru "rozděl a panuj" je nynější styl EU. Otázka je, jestli to v době " agresivní politiky korporátního kapitalismu a globalizace" mohlo dopadnout jinak, nebo to byl záměr od začátku. Slabá demokracie v boji se silným globál.kapitalismem prohrála, ekonomicky jako vždy na otevřeném "slabě chráněném zákony" trhu...

06.12.2023 11:57:17 | Lighter

Uvádím odkaz na článek, v němž se píše:

Myšlenka vytvoření Evropské unie vznikla v útrobách Hitlerovy Třetí říše. Politický pozorovatel Michail Leonťjev poznamenává: „Evropská integrace, nebo jednoduše řečeno Mittel Europe, je německá národní idea, která je jednoduchá jako facka. Je to vidět pouhým pohledem do německých dějin. Z nich si můžeme připomenout tři pokusy o "sjednocení" Evropy. Přitom tři úspěšné pokusy, byť s různou délkou trvanlivosti. Svatá říše římská národa německého (tzv. První říše), Německé císařství (neboli Druhá pruská bismarckovská říše) a konečně nejznámější Třetí (nacistická) říše. Současná Evropská unie (slovy Margareth Thatcherové po znovusjednocení Německa) je Čtvrtou říší.“

https://protiproud.info/politika/7550-ctvrta-rise-jiz-ceni-zuby-brusel-chce-zrusit-pravo-veta-do-rady-ein-zwei-drei-presne-podle-projektu-hitlerovych-kadru-smyslem-neni-prosperita-ale-dalsi-valka-drang-nach-osten-c-2-uz-zacal-vrazi-jsou-vzdy-nepoucitelni.htm

06.12.2023 14:12:18 | Zoroaster

Ještě jsi zapomněl v těch snahách o sjednocení na mírové poselstvo Jiřího z Poděbrad a spanilé jízdy husitů...abychom vzpomněli i na českou historii. :-) A když to říká samotná Margaret Thatcherová, to už něco znamená...většinou nebezpečí.

07.12.2023 15:45:27 | Lighter

Ten protiproud.info, který se musel odstěhovat z české domény, protože byl nějakou dobu zablokován správci českého internetu coby dezinformační web?

06.12.2023 15:00:24 | twisted.wicker

Ten alternativní zpravodajský web, který byl po vyhlášení výjimečného stavu fialovou vládou zablokován společně s asi dvaceti dalšími alternativními weby, protože oproti dezinformacím mainstreamu šířily pravdu o reálných fenoménech doby.

06.12.2023 19:54:06 | Zoroaster

přesné

05.12.2023 19:16:02 | stormeater

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí